Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zondebokje

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 09:35

hee ze staan dus weer buiten...jeee

gister stonden evita en regin pas rond negen uur opstal dus hebben lekker lang buiten gestaan

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 09:42

Ireentjuh schreef:
sterkte Anoes bij de kaakchirurg, jammer dat je Ko niet gaat rijden vandaag, want hij heeft het weer gedaan vanochtend! Clown Haha ik probeerde nog iets te grijpen toen hij er langs ging, maar dat was een been dus had niet zo veel nut (ik werd alleen maar uitgelachen Haha! )
Madelon riep nog tegen hem dat hij toch het merrieland niet in kon, maar dat kon hij dus wel, onder de draad door *LOL*

ik ga even droge kleren aan doen, en dan naar Leiden!

Hahhaa, die Ko Tong uitsteken hij maakt er nu gewoon een spelletje van Bloos
Hhihi, hij vond het vast leuker in het merrieland *LOL* De stouterd!! Haha!
Doet'ie anders nooooooooit hoor Schijnheilig Ko gaat nu zeker ook van je "Brave-paarden-lijstje" af??? Nagelbijten / Gniffelen

Ik zie jou trouwens al gaan hoor, met een paardenbeen in je handen om Ko tegen te houden Clown Gewéldig!! Pling

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 13:55

haha Ko staat nu nummer 1 op stoute paardenlijstje.Hoop dat kaakchirurg meevalt.
Zeurlieje mag woensdag en donderdag helpen buitenzetten,dan kan ik niet.
Ben vanochtend bij Els de Zeeuw op stal geweest met Madje.Daar staat nl. een oude stalmaat van me.Leuk optrekje ook.Spaja staat er zonder veulen.Heb Bianca en jaq. trouwens niet gezien.Jammer.Maar ga eerdaags nog wel keer bakkie daar doen.Wie weet zie ik ze dan.Voor stalmaten die al langer bij John op stal staan;Angela en Fred staan er ook met de pony's Poko en Alex.De Western manege is maar van heel korte duur geweest.Viel allemaal erg tegen.nou ga ff met hondje de polder in .

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 14:35

Poeh! Gaaaap Daar ben ik weer! Ik heb het even gehad en mag van mezelf even kompjoeteren! Knipoog
Morgen help ik met buitenzetten! Ik hoop dat Warenko zijn blubber een beetje af heeft gesleten, anders mag ik straks van twee dagen mijn knollie afbaggeren Koe

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 14:39

Jaja, Spaja d'r veulen is natuurlijk gauw verkocht(voor veel te veel centjes ook, waarschijnlijk!)
Loes zei altijd: een goed paard heeft geen kleur!

Leuk dat we Angela en Fredje weer getraceerd hebben. Zarah zag hem laatst nog in de auto en dacht...(ja, ook Blond kunnen denken) ...wat doet die nou hier??..

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 14:39

haha vanochtend was hij nog steeds een moddermonster ben bang dat het er vnavond nog allemaal op zit

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 14:55

AnitaJoeri schreef:
haha Ko staat nu nummer 1 op stoute paardenlijstje.Hoop dat kaakchirurg meevalt.
Zeurlieje mag woensdag en donderdag helpen buitenzetten,dan kan ik niet.
Ben vanochtend bij Els de Zeeuw op stal geweest met Madje.Daar staat nl. een oude stalmaat van me.Leuk optrekje ook.Spaja staat er zonder veulen.Heb Bianca en jaq. trouwens niet gezien.Jammer.Maar ga eerdaags nog wel keer bakkie daar doen.Wie weet zie ik ze dan.Voor stalmaten die al langer bij John op stal staan;Angela en Fred staan er ook met de pony's Poko en Alex.De Western manege is maar van heel korte duur geweest.Viel allemaal erg tegen.nou ga ff met hondje de polder in .

is goed hoor.
morgen ochtend kan ik heb ik een leerling in delf en donderdag ben ik overdag vrij en kom ik gelijk als ik de kleine naar school heb gebracht heb dan ook les.

en grappig dat je spaya gezien hebt hoe zag ze eruit.
is ze nog wel van hun???
en angela en fred hoe gaat het daarmee?

nou tot morgen maar weer gr shir

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 14:56

Hahaha, die Ko, dalijk durft niemand hem meer buiten te zetten Extreme duivel Ach je blijft lachen met hem Haha!

Ben net terug van de kaakchirurg, het is allemaal redelijk meegevallen. Moest wel extra verdoofd worden.. ik voelde gewoon nog dat ze bezig waren Ziek
Zit nu met zo'n goor gaasje in mijn mond en een half verdoofd gezicht!! Nog ff lekker binnenhangen en daarna maar ff buiten buurten Bloos

Ik had al iets gehoord dat Poco en Alex daar ook staan, bij Zeeuw... Fred komt nog wel eens op stal om de trailer van Kim op te halen Knipoog

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:11

Hee Hee Haha!

Ahh Anous arme jij met je arme tandjes.
En met Ko komt het wel goed hoor...hoop ik voor je. Clown

Lekker dat Regina weer buiten heeft gestaan, zal ze wel wat minder sikkeneurig zijn. Tong uitsteken

-xxx-,jes
Doei!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:13

ja nous doe je voorzichtig met je mond, het is nu nog goed verdoofd.

sterkte in ieder geval

gr

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:20

Nou, Anous, bij mij viel het ook reuze mee. Als ze die kiezen er een beetje gewoon uit krijgen, zal je maar weinig last krijgen. Als ze echt langdurig moeten hakken en wrikken, ja, dan ben je bont en blauw, maar nu....waarschijnlijk alleen een beetje stijf in de kaak!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:22

de 1e keer ging het ook goed weinig last de 2e keer dacht ik nog aan de 1e keer en ben gewoon op pad gegaan en lekker tussen de paarden toen werd het wel wat minder.
maar over het algemeen viel het achteraf wel mee allemaal.

snappen jullie het nog??

gr

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:24

Och, Zeurli ....

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:25

Jetta schreef:
Och, Zeurli ....

ja jet wat is er
vanavond je paardje ontmodderen
gr

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:28

He wat leuk, ik heb ook 2 of 3 zomers bij stal Zeeuw gestaan met Evita! Was een leuke stal, toen ik Evita helemaal over nam was het ook de bedoeling om daar te blijven staan met haar, maar helaas was het echt te ver fietsen in de winter..
Evita was daar dikke vriendinnetjes met een klein fjordje. En met een haflingermerrie die toen vrij veel op Evita leek, best grappig. Alleen zij is inmiddels Z2, en heeft 2 keer zulke lange manen gekregen als Eviet *LOL*

Ik ben er morgen helaas ook niet met buitenzetten! Moet alweer vroeg op school zijn..

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:54

Ja lekker alle blubs eraf schrappen!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:58

Denken jullie trouwens aan het betalen van de peen???? Dit kan t/m morgen (woensdag)!!!
Niet betaald = geen peen!!!!

De verdoving werkt nog steeds...mijn lip nog helemaal gevoelloos Tong uitsteken Zo'n raar gevoel.... Kaakchirurg heeft aardig lopen wrikken om ze eruit te krijgen!! De onderste hebben ze zelfs ff de kies kapot geboord!! Beide keren voelde ik dat de kies eruit werd getrokken.. Onder en boven ging met vrij grof geweld.. Ik kan me echt niet herinneren dat ik dat vorige x ook heb gevoeld!! Ben benieuwd of ik blauwe plekken krijg (collega had pas gewoon een blauwe kaak!!)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:59

Ja, ik betaal mijn peentjes en jij krijgt een blauw bekkie! Party!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:00

...arme Anouska! Heb je al een pijnstiller ingenomen? Doen vóór de verdoving uitgewerkt is!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:02

Jetta schreef:
Ja, ik betaal mijn peentjes en jij krijgt een blauw bekkie! Party!!

Hoezo, krijg ik klappies dan???? Clown Ach we zien het morgen wel of het wel/niet blauw is Bloos

Jetta schreef:
...arme Anouska! Heb je al een pijnstiller ingenomen? Doen vóór de verdoving uitgewerkt is!

Ja is missch wel slim, ga ik zo ff doen!! Moet alleen na het eten zo'n tablet innemen, maar gaat nu ff niet..(wel goed voor de lijn Haha! )

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:17

nous drink beker melk of eet vla of yoghurt in iedergeval iets vloeibaars dan kun je gewoon pijnstiller innemen DOEN.Wicky heeft te weinig voedingswaarde.FF naar moeder de gans luisteren hoor is goed voor je .Ik kom straks nog ff kijken of nog paardjes naar binnen moeten.En moet ff met John voer regelen.Aman komt morgen en ik heb denk ik niet genoeg meer dan.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:51

nou even bij gelezen...1 dag niet gebokt en je bent gelijk 20 min aan het lezen.

Arme nous...zo au in mondje... Ach gut nou gelukkig zijn de paardjes buiten en hoef je idd niet te rijden vandaag...lijkt me ook geen prettig gevoel.
Ach en ko...ja kijk als ik nou gewoon zelf in het land gestapt was..(maar dan moest ik door een plas water...) Bloos dan had hij wel mee gegaan...maar ik ging voor de droge voeten...en ik zei nog tegen irene..dan moet jij hem een beetje tikken dan laat ik het halster los. Ja
Nou het tikken hielp niet en ik kon hem nog wel vast houden aan zijn neus...maar irene liep ook mee om hem tegen te houden..maar die had nog het draadje vast en daar zat toen mijn voet weer in vast.. Gestoord .en ja irene....ik moest zoooo lachen....grijp grijp en toen had ze zijn been Haha! hahaha nou dat hielp idd helemaal niet.
En toen hup...hoofd onder het draadje bij het merrieland en gaan...iedereen vond het weer best behalve banaan...die stond rechtop met haar benen te slaan en toen ging ze omdraaien en naar hem trappen...maar hij was er niet van onder de indruk hoor!
Gelukkig snel weer te pakken gekregen en toen maar voor de natte voeten gegaan Tong uitsteken
Volgende keer gewoon voor de natte voeten gaan hoor dames!!! Hij maakt er nu zeker een spelletje van ko kennende Extreme duivel

Ook ik moet morgen ochtend werken...en donderdag en vrijdag...dus helaas ik kan ook niet helpen buiten zetten...dus zouden er mensen ook zo vriendelijk willen zijn om mijn paardjes buiten te zetten please...... Bloos Tong uitsteken

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 17:03

mijn paardje ook heeeeeeeeeeeeel graag buitenzetten.Mag met zijn deken om.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 17:16

Ik heb mijn peentjes al betaald. En dus schuld vrij.... Tong uitsteken

Was wel even leuk bij die stal kijken...spaya zag er goed uit hoor!! ff geknuffeld..

Nou ik had ook weer wat met donna.....wij gingen vandaag het tuig passen bij haar dan zouden we met de lange lijnen er achter gaan enzo..
Dus ik haar uit het land gehaald in het bakje gezet... en toen gingen we het dat ding omdoen met die ringen...waar je ook je lijnen doorheen moet doen..( weet niet hoe het heet) Bloos
Maar ik had haar aan het hek vast gezet..met hoe dom ook weer want karin had mij nog gewaarschuwd haar hengstenketting!!!.
Gaat die trut op het kettingkje bijten...en daarna hangen... ketting in haar mond strak... gvd wij trut doe toch eens normaal...
Ga ik het hoofdstel in doen....heeft die ketting een hele groef in haar kaak gemaakt!!! en haar 2 melk voor tanden afgebroken..Hoewel ik hoop dat het haar melktanden waren... let altijd op haar gebit..en heb haar ondertanden nog niet zien wisselen wel boven.
Heb het schoon gemaakt met water in een spuit en ik kijk het even aan...dierenarts kan hier volgens mij ook niet 1,2,3 iets aan doen. Het is gewoon tandvlees wat ingescheurd is. En in haar mond hechten lijkt mij in eerste instantie ook niet zo dat het zou blijven zitten.
Als ik naar heli zijn oog kijk en wat de dierenarts toen gedaan heeft was eigenlijk ook niet nodig geweest dat ik iemand heb laten komen en het is weer helemaal mooi geworden.
Maar ik hou het wel in de gaten hoor...anders komt er alsnog een dierenarts bij.
Dus als jullie met het binnen of buiten zetten het toevallig zien...ik weet er van.
Wel zou ik willen vragen...of als iemand haar morgen buiten zet...even te kijken hoe ze is... of ze niet sloom is of wat.
Kijk als het zou gaan ontsteken...dan zou ze koorst moeten krijgen...en zou ze wat loom kunnen overkomen.
Mocht je twijfelen bel me dan.

Nou bedankt in ieder geval.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 17:18

ze zou koorst kunnen krijgen moet er staan