Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ireentjuh schreef:sterkte Anoes bij de kaakchirurg, jammer dat je Ko niet gaat rijden vandaag, want hij heeft het weer gedaan vanochtend!Haha ik probeerde nog iets te grijpen toen hij er langs ging, maar dat was een been dus had niet zo veel nut (ik werd alleen maar uitgelachen
)
Madelon riep nog tegen hem dat hij toch het merrieland niet in kon, maar dat kon hij dus wel, onder de draad door
ik ga even droge kleren aan doen, en dan naar Leiden!
hij maakt er nu gewoon een spelletje van
De stouterd!!
Ko gaat nu zeker ook van je "Brave-paarden-lijstje" af???
Gewéldig!!
Daar ben ik weer! Ik heb het even gehad en mag van mezelf even kompjoeteren!
kunnen denken) ...wat doet die nou hier??.. AnitaJoeri schreef:haha Ko staat nu nummer 1 op stoute paardenlijstje.Hoop dat kaakchirurg meevalt.
Zeurlieje mag woensdag en donderdag helpen buitenzetten,dan kan ik niet.
Ben vanochtend bij Els de Zeeuw op stal geweest met Madje.Daar staat nl. een oude stalmaat van me.Leuk optrekje ook.Spaja staat er zonder veulen.Heb Bianca en jaq. trouwens niet gezien.Jammer.Maar ga eerdaags nog wel keer bakkie daar doen.Wie weet zie ik ze dan.Voor stalmaten die al langer bij John op stal staan;Angela en Fred staan er ook met de pony's Poko en Alex.De Western manege is maar van heel korte duur geweest.Viel allemaal erg tegen.nou ga ff met hondje de polder in .
Ach je blijft lachen met hem

Jetta schreef:Och, Zeurli ....
Zo'n raar gevoel.... Kaakchirurg heeft aardig lopen wrikken om ze eruit te krijgen!! De onderste hebben ze zelfs ff de kies kapot geboord!! Beide keren voelde ik dat de kies eruit werd getrokken.. Onder en boven ging met vrij grof geweld.. Ik kan me echt niet herinneren dat ik dat vorige x ook heb gevoeld!! Ben benieuwd of ik blauwe plekken krijg (collega had pas gewoon een blauwe kaak!!)
Jetta schreef:Ja, ik betaal mijn peentjes en jij krijgt een blauw bekkie!
Ach we zien het morgen wel of het wel/niet blauw is
Jetta schreef:...arme Anouska! Heb je al een pijnstiller ingenomen? Doen vóór de verdoving uitgewerkt is!
)
nou gelukkig zijn de paardjes buiten en hoef je idd niet te rijden vandaag...lijkt me ook geen prettig gevoel.
dan had hij wel mee gegaan...maar ik ging voor de droge voeten...en ik zei nog tegen irene..dan moet jij hem een beetje tikken dan laat ik het halster los.
.en ja irene....ik moest zoooo lachen....grijp grijp en toen had ze zijn been
hahaha nou dat hielp idd helemaal niet.