stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 09:08

He Willie doe je best! Hoop dat t beter gaat dan vd week, dan komt t helemaal goed.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 09:25

goeiemorgen allemaal!!

@ellen: we gingen idd over de Den Uyl brug!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 09:30

zometeen kijken of ik na mijn nachtdienst nog helder ben Cool

heb gewerkt van 23.30 tot 8.30 en ik ben maar wakker gebleven want ik ga straks te paard ringsteken in ilpendam Haha!

vanavond stort ik wel in Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 09:34

Dus als we vanavond een grote plof horen ben jij dat Naadje? Whahahaha.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 09:36

misschien donder ik vanmiddag al van die haflinger af Clown

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 09:45

naadje24 schreef:
misschien donder ik vanmiddag al van die haflinger af Clown

Hahahahh Waar is het dan komen we kijken hahahahah. Naadje met neus in t zand: altijd lollig. Pling

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 09:49

ilpendam Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 12:09

Zit nog ffe met mijn vader op skype en ga daarna naar stal. Ga vanmiddag een rondje Twiske maken met Daan, Mayo en Sumisha Tong uitsteken Ben benieuwd hoe het met de wedstrijden gaat vandaag en hoe onze stalgenoten het hebben gedaan.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 12:10

Azzaro schreef:
vandaag me LI debuut

Succes Wil!!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 14:20

Veel plezier vanmiddag Annemiek! Moest Mayo niet starten vandaag? Heb eigenlijk niet echt goed op de startlijst gekeken... maar ik dacht dat ik Dancer er wel op had zien staan? Zowel met Marjolein als met Els..? (kan me vergist hebben hoor)

Irmgard heeft een winstpunt! Goed he? Ze moest als eerste starten vanmorgen en was best wel nerveus. Maar toch een wp, met de 1e proef! Haha! Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 17:08

Leuk voor Irmgard! Willemijn en Marjolein, ook allebei gefeliciteerd met jullie punten!!! OK dan!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 17:55

alledrie gefeliciteerd met jullie winstpunten.Ik had van Laura gehoord (toen ze nog niet alle uitalsgen had dat er al een winstpunt bij zat.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:06

Hoe waren de punten dan van Willemijn en Marjolein?
Hebben jullie goed gereden? Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:48

vertel vertel ik ben nieuwsgierig!! Haha!

ik heb met ringsteken vandaag nog een halster met touw gewonnen !
altijd leuk en welkom Knipoog
enne nee shir....ben er niet vanaf gevallen Clown

wel heb ik mij staan doodergeren maarja.....
zoveel paarden met zadels die niet goed paste (dat zag je zo) bandages die te strak zaten en afknelde waardoor het paard contineu met zijn been omhoog stond van de pijn Boos! Verdrietig
1 paard werd keihard onterecht geslagen en zo nog wat kleine dingetjes kwa omgang enz..
erg jammer hoor!
heb tegen sommige toch wel mijn mond open getrokken en bij 1 zelfs het hoofdstel helemaal los gemaakt en goed gedaan ...
kreeg uiteraard ook daarop een hoop commentaar maar daar had ik maling aan,paard was belangrijker....

en nog een toppertje...
ik had een witte rijbroek met een vette vlek....
nou heeft moeders de rijbroek geverfd via de wasmachine en hij is boven verwachting prachtig geworden!!
het was de bedoeling helemaal zwart
maar leren zitvlak is heel apart bruinig gekleurd en de rest van de broek pikzwart ,vet stoer dus
ik helemaal trots op me mamsie Haha!

slap geouweneel he? Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 19:06

Gefeliciteerd Naadje! weer een halster erbij, daar had je er vast nog niet zo veel van.. he? Tong uitsteken Haha!
Fijn dat je er NIET afgevallen was, maar dat had ik eigenlijk ook niet verwacht. Shirley misschien wel maar ikkeh niet hoor! Schijnheilig hihi

Gaaf, die rijbroek! Ik heb 'froegah' Niet lachen Willie! ook eens een bruine rijbroek bordeaux-rood geverfd.. Op de hand, in een grote pan op het vuur! en mooooi dat ie geworden was! Echt wel gaaf, want toen in die tijd had niemand een bordeauxrode broek.. hahahaha was toen heel bijzonder! Haha! Haha!

En ik kan me voorstellen dat je je doodergert aan 'dat soort mensen'.. als je danniet eens je paard fatsoenlijk kunt optuigen, ga er dan ook niet op zitten... pffff
Weet je waar ik me ook zo aan kan ergeren? Hoe slecht het Nederlands is bij veel mensen. En dan heb ik het niet over een tiebvoudjuh, maar over echt slecht Nederlands. Leren die kinderen dat tegenwoordig niet meer op school?
Voorbeeldje:
Citaat:
hoi ik hep ok nog en paardrij helm te koop die maar 3 of 4 keer ge bruikt is is en kwarte is voor en tussen klein en groote kep ik benk dat wel kindern pas ok wle someg voorwasende dus
Deze tekst komt van marktplaats, in deze advertentie werd een cap te koop aangeboden.
Ik kan het dan niet laten om daar even een mailtje tegenaan te gooien Bloos

Citaat:
Waar gaat dit in hemelsnaam over? Heb jij geen Nederlands geleerd op school? Sorry dat ik zo bot ben hoor, maar als jij serieus je spullen wilt verkopen, zou ik toch iemand anders je advertenties laten opstellen..
Succes met de verkoop!

Haha! Haha! Haha!
Na wat heen en weer gemail schrijft ze dit:
Citaat:
en sorry daar voor maar ik scheef en beetje snel oke sory

en
Citaat:
hep op nieuw ge dana is nu wle beter of niet soms

'zucht' Gestoord

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 19:15

He shirley het is eindelijk gelukt foto's te plaatsen in mijn topic zirano tweede maal ondervoed.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 19:16

hallo hallo!!

dancer deed t vandaag echt super!! en met mn moeder 2 keer winst en ik ben 2 keer eerste met m geworden!! (187 en 189 punten!! Haha!)

eindelijk mn puntjes in de M Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 19:19

heeee Mayo! gefeliciteerd!!! Go jij! Go jij!
En je moeder natuurlijk ook he! Haha! Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 19:47

dank je!! Haha!
ik zal t aan mn moeder doorgeven Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 20:26

Dabo schreef:
Gefeliciteerd Naadje! weer een halster erbij, daar had je er vast nog niet zo veel van.. he? Tong uitsteken Haha!
Fijn dat je er NIET afgevallen was, maar dat had ik eigenlijk ook niet verwacht. Shirley misschien wel maar ikkeh niet hoor! Schijnheilig hihi

Gaaf, die rijbroek! Ik heb 'froegah' Niet lachen Willie! ook eens een bruine rijbroek bordeaux-rood geverfd.. Op de hand, in een grote pan op het vuur! en mooooi dat ie geworden was! Echt wel gaaf, want toen in die tijd had niemand een bordeauxrode broek.. hahahaha was toen heel bijzonder! Haha! Haha!

En ik kan me voorstellen dat je je doodergert aan 'dat soort mensen'.. als je danniet eens je paard fatsoenlijk kunt optuigen, ga er dan ook niet op zitten... pffff
Weet je waar ik me ook zo aan kan ergeren? Hoe slecht het Nederlands is bij veel mensen. En dan heb ik het niet over een tiebvoudjuh, maar over echt slecht Nederlands. Leren die kinderen dat tegenwoordig niet meer op school?
Voorbeeldje:
Citaat:
hoi ik hep ok nog en paardrij helm te koop die maar 3 of 4 keer ge bruikt is is en kwarte is voor en tussen klein en groote kep ik benk dat wel kindern pas ok wle someg voorwasende dus
Deze tekst komt van marktplaats, in deze advertentie werd een cap te koop aangeboden.
Ik kan het dan niet laten om daar even een mailtje tegenaan te gooien Bloos

Citaat:
Waar gaat dit in hemelsnaam over? Heb jij geen Nederlands geleerd op school? Sorry dat ik zo bot ben hoor, maar als jij serieus je spullen wilt verkopen, zou ik toch iemand anders je advertenties laten opstellen..
Succes met de verkoop!

Haha! Haha! Haha!
Na wat heen en weer gemail schrijft ze dit:
Citaat:
en sorry daar voor maar ik scheef en beetje snel oke sory

en
Citaat:
hep op nieuw ge dana is nu wle beter of niet soms

'zucht' Gestoord

Hahahaha krijg ik pijn in mijn buik van Ellen! Zelfs Thimo schrijft beter hahahahahahah.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 20:32

He Naadje daar ik niet was om te lachen als je viel.... vind ik t wel fijn hoor dat je bent blijven zitten! Ben benieuwd naar die super broek!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 20:41

Ze mailt me niet meer terug.. is zeker beledigd dan door mijn laatste mailtje? Haha! Tong uitsteken
(zou ik waarschijnlijk ook zijn, als ik haar was) hihihi (gniffel)
Ik ben wel op dreef vanavond. Leuk bloopertopic, kon ik het ook ff niet laten...
viewtopic.php?f=10&t=567916&hilit=&start=4510
iehie Cool

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 22:55

gefeliciteerd met de winstpunten!!

@dabo: wat een opmerkingen in het topic he? als een reactie niet naar hun zin is hakken ze er gelijk op in he... Tong uitsteken

pff dacht dat ik vanavond wel kompleet in zou storten maar ben nu al 30 uur wakker en nog niet moe dus bok nog maar wat Gestoord

en binnen nu en een half uur toch maar echt eens proberen te slapen Dromen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 23:15

Gefeliciteerd allemaal met jullie winstpunten Go jij! Go jij! Mayo winst en Els winst. Willemijn is niet bij ons op stal gestart maar heeft ook 1 winst en 2x 1e geloof ik.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 23:41

ja t was wel weer een super dag kwa winstpunten Haha!

daan in en komen net van de film! zijn naar step up geweest Haha! erg leuke dansfilm! hou k altijd wel van Lachen