Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
naadje24 schreef:misschien donder ik vanmiddag al van die haflinger af
Ben benieuwd hoe het met de wedstrijden gaat vandaag en hoe onze stalgenoten het hebben gedaan. Azzaro schreef:vandaag me LI debuut

hihi

Deze tekst komt van marktplaats, in deze advertentie werd een cap te koop aangeboden.Citaat:hoi ik hep ok nog en paardrij helm te koop die maar 3 of 4 keer ge bruikt is is en kwarte is voor en tussen klein en groote kep ik benk dat wel kindern pas ok wle someg voorwasende dus

Citaat:Waar gaat dit in hemelsnaam over? Heb jij geen Nederlands geleerd op school? Sorry dat ik zo bot ben hoor, maar als jij serieus je spullen wilt verkopen, zou ik toch iemand anders je advertenties laten opstellen..
Succes met de verkoop!

Citaat:en sorry daar voor maar ik scheef en beetje snel oke sory
Citaat:hep op nieuw ge dana is nu wle beter of niet soms
)

Dabo schreef:Gefeliciteerd Naadje! weer een halster erbij, daar had je er vast nog niet zo veel van.. he?![]()
Fijn dat je er NIET afgevallen was, maar dat had ik eigenlijk ook niet verwacht. Shirley misschien wel maar ikkeh niet hoor!hihi
Gaaf, die rijbroek! Ik heb 'froegah' Niet lachen Willie! ook eens een bruine rijbroek bordeaux-rood geverfd.. Op de hand, in een grote pan op het vuur! en mooooi dat ie geworden was! Echt wel gaaf, want toen in die tijd had niemand een bordeauxrode broek.. hahahaha was toen heel bijzonder!![]()
En ik kan me voorstellen dat je je doodergert aan 'dat soort mensen'.. als je danniet eens je paard fatsoenlijk kunt optuigen, ga er dan ook niet op zitten... pffff
Weet je waar ik me ook zo aan kan ergeren? Hoe slecht het Nederlands is bij veel mensen. En dan heb ik het niet over een tiebvoudjuh, maar over echt slecht Nederlands. Leren die kinderen dat tegenwoordig niet meer op school?
Voorbeeldje:Deze tekst komt van marktplaats, in deze advertentie werd een cap te koop aangeboden.Citaat:hoi ik hep ok nog en paardrij helm te koop die maar 3 of 4 keer ge bruikt is is en kwarte is voor en tussen klein en groote kep ik benk dat wel kindern pas ok wle someg voorwasende dus
Ik kan het dan niet laten om daar even een mailtje tegenaan te gooienCitaat:Waar gaat dit in hemelsnaam over? Heb jij geen Nederlands geleerd op school? Sorry dat ik zo bot ben hoor, maar als jij serieus je spullen wilt verkopen, zou ik toch iemand anders je advertenties laten opstellen..
Succes met de verkoop!![]()
![]()
Na wat heen en weer gemail schrijft ze dit:Citaat:en sorry daar voor maar ik scheef en beetje snel oke sory
enCitaat:hep op nieuw ge dana is nu wle beter of niet soms
'zucht'

Mayo winst en Els winst. Willemijn is niet bij ons op stal gestart maar heeft ook 1 winst en 2x 1e geloof ik. 
erg leuke dansfilm! hou k altijd wel van