Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ga over een half uurtje maar richting school, helemaal geen zin
Wou dat t nieuwe schooljaar snel kwam
Haha maar eerst nog op kamp, naar zweden en dan mit papa nog naar Finland
Lekker 2 weekjes met mn papa leuke dingen doen
In zweden als t weer meezit ook nog bbq-en aan een meertje
Das daar heel gewoon... Draagbare BBQ mee en gáán

Als je je nieuwschierigheid niet kan drukken; http://www.deceiver.nl
weet alleen dat t spiegelreflex is
Heb je t topic nog gekeken?
Echt mensen die moeilijk doen
Ik zette er nog speciaal bij dat t manegepaard is wat ook veel in beginnerslessen loopt, en dat ik m dus niet nageeflijk had, maar wel ontspannen... Maar lezen is moeilijk
Anders post je even dat je schrijfster was
En dat je het paard kent blabla
En dat ie dus best goed liep
Iig als dat is wat je vind natuurlijk

Kvond trouwens een zown galop foto(nummer 10 geloof ik...) echt heel gaaf
Loopt ie best netjes berg opwaarts
Jolien87 schreef:Mensjes: ik ken Lotte (=Amethyst red.) en Target al veel langer dan vandaag en ik kan jullie wel vertellen dat het een behoorlijke prestatie is die ze leveren hoor.
Ik was er zelf bij tijdens de proef, aangezien ik haar protocol heb geschreven bij de jury en ik heb meer gezien dan alleen die moment opnamen.
Dus stap uit je 'mijn-paard-moet-altijd-nageeflijk-lopen-anders-is-het-niet-goed-wereldje' en lees vantevoren ook even goed de tekst voordat je over gaat op het 'plaatjes kijken'.

Ik ben iemand tegen gekomen op bokt waarbij ik in groep 8 zat, die om de donderdag les heeft op de haerst
Dus wou k even kijken, maar miss ook leuk als jij dr ook bent
Maar als jullie naar de toppers gaan denk ik niet he
Alleen word k dr niet echt vrolijk van
Ik word gewoon compleet de grond in gedrukt omdat mensen me gaan vergelijken met iemand die bij de KNHS L2 rijdt
Weg enthousiasme om mn eerste plek, weg enthousiasme om de mooie foto's die mn broer gemaakt heeft te laten zien

Ik dacht dat het al donderdag was
Maar veel plezier meiden!
miss moet je nog even wakker worden 
lekker weer naar school.. geen zin