maar mijn dieptepunt van vandaag evenaar je nooit! een 2.1 voor WISKUNDE :S en twas eigelik een 1 ofzo, maar leraar had bij iedereen er wat bijgeteld :S help
oow dat had ik ook met wiskunde... ik stond op 4 vwo steeds een 3 of 4 en toen kreeg ik een leraar die het zelf wel snapte en wilde uitleggen en nu heb ik het afgesloten in 4 havo met een 8!!!! Dus Yannicke er is nog hoop
Ik weet pas met de uitslag wat ik gehaald heb... en dat is 15 juni
Ik heb gisteravond een buitenritje gemaakt samen met Steffie We gingen naar Muggie (Merlijn) en wilden even met hem gaan stappen. Toen we hem net aan het opzadelen waren, kwam het baasje van het andere paard Impi (Immerdor, stond vroeger op de manege). Hij vroeg wat we gingen doen en zei dat dat helemaal niet gezellig was met zn 2en en 1 paard dus moesten we Impi ook maar meenemen Toen hebben we heb ook even gezadeld en zijn we weggereden. Die man wist niet eens dat ik ook op paardrijden zit en kende Steffie al helemaal niet, hij geeft zo z'n paard weg Steffie zat op Muggie en ik op Impi. We zijn naar ons huis gereden en hebben even voor de deur wat foto's gemaakt als bewijsmateriaal omdat mn moeder niet thuis was. Ook moest Muggie zoals altijd snoepjes krijgen van mijn vader We hebben alleen maar gestapt en een heeeel klein beetje gedraafd. (Muggie had wel zn vrolijke galopsprongen hahaha) Uiteindelijk waren we net voor het donker weer terug... we kwamen een beetje laat op het idee om te gaan rijden. We zijn van 21.00 tot 22.00 gaan rijden Maar het was wel cool *o/*