Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En hopen dat de paardjes vannacht ook schoon blijven!
Ik weet nog nie wat ik ermee doe, neem in ieder geval mn muts mee (niet mn kerstmuts) en doe misschien wel 2 staartjes! Met de show moet ik een uitgaanskapsel, dus dan doe ik t weer anders!
Doeidoei!!
Doe eens gek en gooi je haar los!
*Citaat:Vandaag de staarten/voetjes/manen van onze paardjes gewassen met flubber-shampoo...heel avontuur!
)
*
.Citaat:Ik vond de show heeeeeeel erg leuk Thirz, Marieke en Annemijn! Toppie.... of ook wel: HEEEEEEEEL goed!
(ik braaf mn oorbellen meegenomen, ben ik ze vergeten in te doen
Beetje jammer, maarja… )
)
)
)
*
Dus ik vroeg me al af waarom je dat vroeg, want dat hadden we tog afgesproken? Was wel leuk trouwens nog zo’n Galopje aan t eind
)

Spannie!
!! Ik heb mn eigen boa/slinger/speld met wol, dus dat klopt idd! Foto's zijn tof, vooral met het commentaar erbij, haha! Zal zo nog eens kijken wat mijn moeder van de foto's gebakt heeft...ze had een beetje communicatie-problemen met het toestel. Dus als ze leuk zijn komen ze nog wel een keer. Nou, toedels maar weer!
dat kan je tog niet maken!* Ik hoop voor je dat ze om 8 uur stipt op de stoep staan en dat ze binnen een kwartiertje weg zijn.. Kan jij lekkr gaan rijden
*zal ook meteen even duimen op goed weer!*
Hebje geen spierpijn dan Thirz? Ik heb een hele zere schouder en arm, waarvan geen idee.
Citaat:Foto's zijn tof, vooral met het commentaar erbij, haha!
!
Vandaag best leuk op Liberty gereden en morgen doe ik weer een nieuwe poging bij Nous, want gister is het er niet meer van gekomen door die stomme KPN!!!! Grrr (Thirz wordt weer woest, haha!!)
daarna nog ff feesten in Natio. Jammer dat je niet meekon Nel, volgende keer wel he! En Cis, wat zijn jou plannen, we hebben niets meer van je gehoord! Nou, doeidoei!!
)
Citaat:daarna nog ff feesten in Natio
haha dat is volgens mij wel gelukt hè Thirz! Die Dennis-drankjes met flugel moeten we vaker nemen
Die waren erg lekkr en we werden er ook best wel vrolijk van
(ikke iig wel
) En de amaretto-mix was natuurlijk ook lekkr en...
) Ik zat op de terug weg in de auto een sms-je te sturen, toen we een bocht in reden. Toen had ik wel even zoiets van
*draai* Ach zal de vermoeidheid wel geweest zijn. Daar heb ik nu nog steeds een beetje last van *brak-heid* Pff, alsof ik t nu ook pas besef...
heb je nog een leuk antwoord gekregen?Citaat:Grrr (Thirz wordt weer woest, haha!!)
Citaat:Je keek naar mij en vroeg me
ga je met me mee
Ik had toen beter moeten weten,
je keek al zo verliefd naar mij
je zag in mij de ware liefde m
maar jij, jij
jij was alleen maar een verlangen
je was niet meer dan dat
je was een vlucht
je was een achterdeur
en toen ik je had
was je een doodgebloed verlangen
je was niet meer dan dat
van liefde was geen sprake
je was alleen iets wat ik nodig had
Heel Goed?!
*geeuw* Heb wel eens beter geslapen...
Beetje donkere wolken... ) Ging marieke vandaag nou mee naar Nous of van de week een keer? (graaf diep in mn geheugen, maar ik weet t egt niet meer
) Anders Mariekje jij ook heel veel plezier met de Nous-meeting!
Hoe was het bij jou bij de paardjes?
) goed, zorgt altijd voor een goede sfeer! Gelukkig bleef nieuwland fijn op zn plekje staan, daar hadden we iig geen last van! Zal Annemijn dr huiswerk even uitleggen: Annemijn weet van een aantal liedjes de teksten niet en wij staan die dan lekker mee te bleren. Dus nu gaat ze ze leren en dan kan ze die ook lekker meebleren, haha. (Tja, je moet ook wat he
)
!
!
! Maarja je kunt vanuit de deuropening dus ook prima een kussengevecht houden...
Ja jullie lezen het goed, na 3 jaar is het mooi geweest; ben van plan om weer te gaan studeren) en ik begrijp dat je de lol van mannenvoetbal helemaal hebt ontdekt! Wij gaan eind februari een weekend naar Engeland met z'n allen en ik heb er dus ook al heeeeeeel veel zin in hahahaha!
Gelukkig gaat de andere verzorgster nu ook mee, dus dan zijn we nog met z'n 2-en om al die mannen aan te kunnen hahaha (helaas... Mariekje, nu heb ik geen excuus meer dat je wel mee moet!). Ow ja, Mariekje, heb je mijn toffe type gisterenavond ook nog gespot? Kan er niks aan doen dat hij wel leuk is om naar te kijken hahaha! Tsja en het hele Sander verhaal heb ik begrepen van Thirz, maar 't blijft vaag hoor; als hij een vriendin heeft vind ik 'm toch wel volhoudend in aandacht vragen hoor (want ja dat doe je toch wel een beetje als je je nr gaat geven om te smsen...)! 't Wordt tijd dat hij gewoon ff inziet dat hij helemaal geen vriendin heeft hahaha!
Citaat:Hij blijft toch een tof type MET vriendin!!
) maar nog steeds: Alles kan kapot! gooi gwoon je drankje over je vingers en doe de rest van de act van gister en gooi er de juiste blik tegenaan 
Citaat:maarja ik blijf een meisje + VRIEND haha !
(zeg wat voor soort regenboog heb jij dan Bar? Zwart en bruin
Tsss, gratis drank de hele avond voor Bar en de hele avond gratis drank voor Karin en wij...Jahoor!)Citaat:Jaja, de Dennis-drankjes doen het (meestal ) goed, zorgt altijd voor een goede sfeer! Gelukkig bleef nieuwland fijn op zn plekje staan, daar hadden we iig geen last van!
*bluh!*
* Citaat:O ja ik reserveer ff alvast de 28e om met z'n allen uit te gaan, want dan ben ik er ook weer!
)en toen heb ik het ook gwoon gehaald (nog best goed zelfs
)
Whieie een nieuw opdracht ik blij!
*Citaat:De examencommissie bestaande uit Mariekje, Thirz en ik
Owjee..
hoe kom ik die avond door met deze jury! Whieieeie
*snif* (neem morgen meteen mn eerste pakketje met teksten mee in de trein, ok? niet boos worden, ik zal er zijn!Niet slaan, niet slaan!)
OOPS!
Zeg Mariek wil je tegen je maat zeggen dat hij *geeft je 2 foto's, 1 van mn moeder en 1 van mn vader* deze mensen Nooit binnen moet laten!