manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 18:10

Hihihi flauw he? Gewoon ff zin in. Ik vertel je morgen wel over de les Nel! Heb Nero vandaag gelongeerd met bijzetteugels en dat ging echt wel goed! Soms ff lekker scheuren, maar hij kon ook een versnellinkje terug nemen en dan netjes met z'n hoofd naar beneden lopen (de bijzets zijn zo lang gelaten dat hij gewoon met z'n neus de lucht in kan als hij wil, maar hij vindt 't wel grappig geloof ik; wil 'm niet opsluiten). Nu maar eens heel hard gaan zorgen dat er een ander zadel komt, want anders kan ik straks weer een poos niet rijden... hoop dat Petra snel actie onderneemt!

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:30

De show begint om 13.15 Bar, dus dan zien we je vanzelf wel!
Vandaag de staarten/voetjes/manen van onze paardjes gewassen met flubber-shampoo...heel avontuur! Maar de manen roken wel lekker het Annemijn En hopen dat de paardjes vannacht ook schoon blijven!

Ok, Bianz gooit dr haar los Ik weet nog nie wat ik ermee doe, neem in ieder geval mn muts mee (niet mn kerstmuts) en doe misschien wel 2 staartjes! Met de show moet ik een uitgaanskapsel, dus dan doe ik t weer anders!

Nou, ik zie jullie morgen dan allemaal wel, lekker op tijd gaan slapen he, dan kan je morgen fris en fruitig je bed uit Doeidoei!!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:32

Ja wel jammer, maar ja misschien zet dit petra een beetje aan het werk, dat ze nou eindelijk een keer een zadel koopt, dat is wel zo normaal als je een paard hebt!

En je haar los, tja ik heb zo'n vermoede dat ciska ook dr haar los laat hangen...

Het is trouwens weer eens rustig op bokt, soms staan er hele verhalen en nu bijna niks...!?

Nou vanavond nog een keer kijken en ik hoop dat er dan meer "haar" reacties staan!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:34

O hoi thirz, die was er dus ook, net 2 minuten eerder.
Tot morgen thirz.
Ik ga nog even klussen in mn huis!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:34

Tot morgen Nel
Klus ze!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 20:43

Whieie Bianz! Doe eens gek en gooi je haar los!
ik doe morgen lekkr een simpel eenvoudig en saai staartje... Tijdens de show doe ik Bianz na *haha waait de wind leuk door mn haar *

Citaat:
Vandaag de staarten/voetjes/manen van onze paardjes gewassen met flubber-shampoo...heel avontuur!

haha, wat een lol kan je hebben met shampoo
"Thirz jij nog een beetje shampoo?" > Slurp, weg shampoo

pff, vind het wel een gek idee dat het morgen al indoor is hoor (en nog gekker dat we de show dus ook al Morgen moeten rijden )
ben ook egt bang dat ik iets vergeet.. *Al 3 keer de tas gecheckt om te kijken of ik tog egt wel allevier de rokjes bij heb *

*ikke ben der ook! plezier met klussen Nel!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 20:59

Hey hallootjes.......zal ik dan ook nog maar even reageren op wat ik met mn haar doe........ik doe denk ik 's morgens mn muts op, bij de show een uitgaanskapsel net als Thirz en daarna zie ik wel......nu genoeg info Nel hahaha?????? Je gaat morgen toch ff socilaizen met de muziekmeneer..........ga k wel ff mee dat hij echt geen STUUT mag zeggen hahaha......
Hey Cis, is het nog gelukt met je spandoek.........we willen wel goed gesupporterd worden natuurlijk......en Sander (Thirz dr toffe typ) kwam misschien ook en die wilde onder het spandoek zitten om ons aan te moedigen, dus het zou wel een grote teleurstelling zijn als het niet gelukt was...maar heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt......
Ga zo maar eens kijken wat ik allemaal mee ga nemen voor morgen.....
weet ff niks meer te vertellen, misschien typ ik straks nog wat, doei doei..........

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 21:06

Huh een zadel als je een paard hebt?? Is dat normaal??? Hihihi... tsja, ik hoop 't maar, want zo kan ik over tig weken weer opnieuw beginnen als er ooit een komt. Snap wel dat je krap bij kas kunt zitten, maar ja, je hebt een paard en je wilt wat he! Goedkope zadels zijn er ook hoor; een goede 2e hands is ook prima toch!
Is 't klussen nog gelukt? Hoever zijn jullie eigenlijk nu? Moeten we nog eens een klusdag bij je organiseren!
Nou, ik zal morgen eens heel hard aan m'n ik gooi m'n haar los look werken hoor, denk dat ik er wel een uur eerder voor moet opstaan hahaha!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 21:14

Wisten jullie dat "ADJE" uit Mooi weer de Leeuw, dat programma van Paul de Leeuw, een acteur is....hij is dus helemaal niet echt zo gek.......wordt net ff uit de droom geholpen hahaha......

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 23:00

Klussen is zeker gelukt!De huiskamer is bijna klaar om geverfd te worden en dat is echt iets wat ik kan doen!
Nu doe ik alleen een beetje helpen, opruimen en soms wat slopen (een muur of kast... is ook wel leuk!)
Een klusdag is wel tof, maar ja daar moeten jullie natuurlijk wel zin en tijd in hebben.

Nou ik ga maar eens de douche en daarna mijn bed opzoeken, want morgen staan we weer vroeg op!

Tot morgen allemaal!

o ja marieke, ik ken ADJE niet, maar dat komt omdat ik nooit naar paul de banketstaaf....uh leeuw kijk, ik vindt hem niet zo leuk.
Maar wij gaan dus morgen even met de omroeper praten, hopen dat hij alles begrijpt.!?

Doeiiiiiiiiiii

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 19:47

Heej! Waar is iedereen?? Ik verbaas me er gewoon over dat nog niemand gepost heeft vandaag hahaha! Vond Indoor weer hardstikke leuk; gaaf om nog eens mee te doen en naast m'n Eldoradovriendinnetje te lopen hihihi! Ik ben later wat langer van stof, ga nu naar de voetbal! Tot later!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 19:55

Haha ja ik ben dr wel hoor... ik heb alleen niet zo veel tijd, moet nog een verslag maken voor school (IAV, dat zegt Bianz wel genoeg)...
Vandaag heb ik met Cis gereden, we zijn 2,5 uur weg geweest want we hebben lekker door het bos gereden... op een gegeven moment gingen we galoperen, hoor ik achter me: WOW! Shaar was een beetje enthausiast en had ff een lekkere vreugdenbok gegeven! We hebben vooral veel gelachen... laten we t daar op houden! Ik zat op Joy en die was ook al 2 maanden niet meer onder t zadel geweest .
Ik vond de show heeeeeeel erg leuk Thirz, Marieke en Annemijn! Toppie.... of ook wel: HEEEEEEEEL goed!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 20:58

Citaat:
Ik vond de show heeeeeeel erg leuk Thirz, Marieke en Annemijn! Toppie.... of ook wel: HEEEEEEEEL goed!

Mooooi!

Zeg Thirz of Mariekje van één van jullie heb ik nog een hawai-slinger en boa thuis liggen, maar ik zal ze zaterdag (als ik er aan denk) meenemen ok? Enne de slierten wol die ik afgeknipt had, die kunnen weg tog? & Ik heb hier ook maar 2 spelden met staart-slierten, dat klopt tog? Sowieso mijn sliert heb ik en volgens mij heb ik ook die van Hannah aan Thirz der speld
Nou hier zijn onze Indoor foto’s (ik braaf mn oorbellen meegenomen, ben ik ze vergeten in te doen Beetje jammer, maarja… )
Tja voor sommige foto's moet je het beeldscherm maar een kwartslag draaien (ik heb geen idee hoe ik ze gedraaid op mijn album moet krijgen )
Marcelle en Nannie!
Afbeelding

Me en Balou, tijdens ons geweldige rustige drafje bij binnenkomst
Afbeelding

thirz en mariekje (druk in overleg)
Afbeelding

“The Ladies in PINK!”
Afbeelding

Hannah en ik
Afbeelding

Mariekje en Thirz (Stud is Woest, en Nanda doet woest )
Afbeelding

Wending-kje (ze liepen wel bijna naast elkaar )
Afbeelding

HOO Nanda… * Doe eens gek, en gooi je haar omhoog!*
Afbeelding

Hand-Galopje *Nanda: “Maar Thirz, ik KAN wel harder dan dit hoor, egt waar!” *
Afbeelding

Nog een keer Hand-Galopperen
Afbeelding

Mariekje en ik.. in opperste concentratie
Afbeelding

Geen idee wat ik hier in mn eentje aan t doen ben
Afbeelding

op weg naar de Hartjes! (denk ik…)
Afbeelding

Nou de sterretjes zaten tog niet voor nix op de dekjes!
Afbeelding
Afbeelding
Uhm.. Hoezo net iets te laat.*Let wel even op de Staart-sliert *
Afbeelding

Jaja, ook hier is de Staart-sliert te zien! Heel goed!
Afbeelding

The end! (volgens mij vroeg Mariek op deze foto al of we nog een galop-je deden. Alleen hier verstond ik: doen we nog een rondje Dus ik vroeg me al af waarom je dat vroeg, want dat hadden we tog afgesproken? Was wel leuk trouwens nog zo’n Galopje aan t eind )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en dan nog een paar foto’s van de Circus Paardoes Show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ik heb nog meer foto’s van de Circus show en ik heb ook nog wat foto’s van de teletubbie show, maar om die nou allemaal hier te zetten
Van onze show staan wel alle foto’s op bokt (als het goed is) Ik zal ze nog een keertje op CD zetten en dan laat ik de CD wel een keertje rond gaan (als er iemand is die leuke foto’s gezien heeft om bij te bestellen dan hè)

uhm ik ben vandaag al wel eerder even op bokt geweest, maar toen had ik de foto's nog niet dus ik dacht.. ik wacht even
*ben ook wel benieuwd naar de andere foto's Spannie!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 21:01

Zo, ik ben er ook nu hoor! Gister gelijk mn bed in gedoken en vandaag weer op tijd op, want ik moest werken. Ben lekker met een paar kids naar het bos geweest, want was te gaar om binnen te blijven. Het was de laatste keer dat ik werkte op de crisisopvang, dus we hadden een mini-afscheid, erg leuk! En er komen veel kids mee naar de Kubus, dus die hoef ik niet te missen!
Morgen zou ik eigenlijk vrij hebben, maar nu komen ze bij de Kubus de telefoon aansluiten en dan zegt KPN heel fijn: we komen tussen 8 en half 5! Kan ik daar dus mooi al om 8 uur gaan zitten!! Beter komen ze 's morgens, want dan hoef ik daar niet een hele dag te zitten. Wilde ook nog even paardrijden namelijk! Dus vanaaf maar weer vroeg mn bed opzoeken...

Maar dan Indoor: vond het allemaal erg leuk, de tijd ging erg snel in mijn beleving en de show was natuurlijk helemaal top! Nanda had iets minder fris mogen zijn, had best last van mn armen op den duur, maar al met al vond ik m erg gaaf! Tja, wat kan ik er verder nog over zeggen??

Edit: nog even op Annemijn dr verhaal reageren !! Ik heb mn eigen boa/slinger/speld met wol, dus dat klopt idd! Foto's zijn tof, vooral met het commentaar erbij, haha! Zal zo nog eens kijken wat mijn moeder van de foto's gebakt heeft...ze had een beetje communicatie-problemen met het toestel. Dus als ze leuk zijn komen ze nog wel een keer. Nou, toedels maar weer!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 21:09

Balen zeg Thirz. *even een grove schatting, uhm tussen * en 5 komt dat gelegen? dat kan je tog niet maken!* Ik hoop voor je dat ze om 8 uur stipt op de stoep staan en dat ze binnen een kwartiertje weg zijn.. Kan jij lekkr gaan rijden *zal ook meteen even duimen op goed weer!*
Tja Nanda vond de show gwoon heel vrolijk en dacht ik ga even uit mn dak Hebje geen spierpijn dan Thirz? Ik heb een hele zere schouder en arm, waarvan geen idee.

Nouja we hebben iig foto's van de show tog? Maar meer foto's zijn altijd welkom
Citaat:
Foto's zijn tof, vooral met het commentaar erbij, haha!

is soms wel moeilijk om iets leuks te verzinnen hoor

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 23:17

He hallo,
ik vondt indoor ook erg leuk!
Heb spierpijn in mn benen van het staan denk ik...

He Bar, ik had nog tegen Joyce gezegt (eigenlijk voor de grap) dat ik volgend jaar ook graag een dressuurshow wil geven met voice en dan bijv. samen met jou, dat nam ze heel serieus en ze zou het heel leuk vinden als we dat echt deden!

Dus als we tegen die tijd nog op paardoes rondzwerven dan gaan we dat doen, hé!
We hebben een heel jaar om te trainen en een kür te verzinnen!

Heb er nu al zin in!

Ben net klaar met klussen, dus ga lekker slapen.
Doeg

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 11:44

Ja ik vind het wel een leuk idee om te doen! We hebben idd nog een heel jaar om te oefenen, dus dat moet goed komen !
Alleen t oefenen wordt wel een beetje moeilijk... moeten we ff trailers regelen om naar elkaar te kunnen gaan.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 19:36

Heej Annemijn, stinken jouw handen ook nog zo naar de teer? Die van mij wel Vandaag best leuk op Liberty gereden en morgen doe ik weer een nieuwe poging bij Nous, want gister is het er niet meer van gekomen door die stomme KPN!!!! Grrr (Thirz wordt weer woest, haha!!)

Nu ga ik snel douchen, en dan naar Marieke, want Chris laat dr vanaaf maar alleen zitten daarna nog ff feesten in Natio. Jammer dat je niet meekon Nel, volgende keer wel he! En Cis, wat zijn jou plannen, we hebben niets meer van je gehoord! Nou, doeidoei!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 12:06

haha nou ondertussen ruiken mn handen niet meer naar de teer hoor (na zo'n 5 keer mn handen wassen, nachtje stappen en slapen is de geur er wel af )
Nouja Chris hoe kan je mariekje nou alleen laten zitten! Hoe durf je!
Citaat:
daarna nog ff feesten in Natio

haha dat is volgens mij wel gelukt hè Thirz! Die Dennis-drankjes met flugel moeten we vaker nemen Die waren erg lekkr en we werden er ook best wel vrolijk van (ikke iig wel ) En de amaretto-mix was natuurlijk ook lekkr en...
Haha mn vader vroeg zich nog af of ik me wel vermaakt had en of ik me een beetje gedragen had. Tuurlijk pap! Ik heb me Prima vermaakt!
Heeft er nog iemand last gehad van de grote hoeveelheid drank? (Mariekje heb je de cijfertjes op je mobieltje nog zo ver gekregen dat er een bestaan nr uit kwam? ) Ik zat op de terug weg in de auto een sms-je te sturen, toen we een bocht in reden. Toen had ik wel even zoiets van *draai* Ach zal de vermoeidheid wel geweest zijn. Daar heb ik nu nog steeds een beetje last van *brak-heid* Pff, alsof ik t nu ook pas besef...

Owja Thirz.. ik vond je sms spannend genoeg hoor heb je nog een leuk antwoord gekregen?
Citaat:
Grrr (Thirz wordt weer woest, haha!!)

Hooo, Thirz! Hooo....

ik ben trouwens ook alvast begonnen met mn huiswerk hoor:
Citaat:
Je keek naar mij en vroeg me
ga je met me mee
Ik had toen beter moeten weten,
je keek al zo verliefd naar mij
je zag in mij de ware liefde m
maar jij, jij

jij was alleen maar een verlangen
je was niet meer dan dat
je was een vlucht
je was een achterdeur
en toen ik je had
was je een doodgebloed verlangen
je was niet meer dan dat
van liefde was geen sprake
je was alleen iets wat ik nodig had

dus de volgende keer kan ik deze iig al mee "zingen" Heel Goed?!

nou ik ga me maar eens in mn paarden-kloffie heisen, bammetje eten en op naar de paardjes *geeuw* Heb wel eens beter geslapen...
Nou thirz jij nog plezier met Nous! (hopen dat t weer een beetje redelijk blijft. Links ziet t er allemaal wel redelijk uit, maar rechts Beetje donkere wolken... ) Ging marieke vandaag nou mee naar Nous of van de week een keer? (graaf diep in mn geheugen, maar ik weet t egt niet meer ) Anders Mariekje jij ook heel veel plezier met de Nous-meeting!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 17:43

Brr, ben net thuis...het was wel een beetje koud hoor!! Maar lekker gereden. Morgen gaat Marieke mee, dus je had t bijna goed Annemijn Hoe was het bij jou bij de paardjes?

Jaja, de Dennis-drankjes doen het (meestal ) goed, zorgt altijd voor een goede sfeer! Gelukkig bleef nieuwland fijn op zn plekje staan, daar hadden we iig geen last van! Zal Annemijn dr huiswerk even uitleggen: Annemijn weet van een aantal liedjes de teksten niet en wij staan die dan lekker mee te bleren. Dus nu gaat ze ze leren en dan kan ze die ook lekker meebleren, haha. (Tja, je moet ook wat he )

Na een aantal verwoede pogingen had Marieke dan toch het goede nummer van Sander in de tel staan en kon ze ook smsen...jippie!! En natuurlijk had ik ook een leuk antwoord terug, maar wat ik er verder mee moet? Hij blijft toch een tof type MET vriendin!!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 18:32

Ik ben net terug van voetbalkamp... ik was daar samen met een vriendin verzorgster en ja dat was natuurlijk wel leuk, 2 meiden en ongeveer 30 jongens! En ik moet zeggen dat er echt een hele leuke jongen bij was... maarja ik blijf een meisje + VRIEND haha !
Maar Thirz, gaat t nog steeds over dat ene toffe type die ik toen ook had gezien of heb je alweer een nieuwe !
Ik ben nu echt super gaar, ik heb vanacht 2 uur geslapen want we hebben echt een enorm kussengevecht gehouden! Mn vriendin en ik sliepen met zn tweeën in 1 kamer met 14 bedden, dus we hadden plek zat. Dus gingen wij bepalen welke jongens er bij ons op de kamer mochten slapen maarja de trainers waren weer de spelbrekers want de jongens mochten niet op de kamer van de meisjes en andersom ! Maarja je kunt vanuit de deuropening dus ook prima een kussengevecht houden...
Wat een beetje ranzig was was dat een van de jongens had gekotst en dat daar een aantal kussens in geland waren, bah!
Het was echt wel super gezellie, gister avond met zn allen uit geweest en gratis drank, ole ole!
Ik probeerde alle kleuren van de regenboog:
- Safari cola = zwart/bruin
- Stinger = rood
- Pasoa jus = orandje
- Safari jus = geel
- Stuiterbal = blauw
- Pisan jus = groen
Dusja dat was wel gezellie! Vanavond ga ik weer een beetje op tijd slapen want ik moet morgen gewoon naar school :S!
Shaar werd gereden door een vriendin van mij, dat was ook allemaal goed gegaan gelukkig. Alleen is Shaar gebeten door een ander paard in dr nek dus daar zit nu een wond :S. Niet zo heel groot gelukkig...
Eind deze maand ga ik het paard rijden van het meisje wat nu op Shaar heeft gereden, ben benieuwd! Dan plaats ik wel een keer foto's want ik moet dr een hele week op rijden.

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 18:45

Hahaha nou Annemijn, we zullen je nog eens ff wat bijspijkeren hoor! Ik heb nog een tip voor je; leer 't liedje van t Feestteam maar uit je hoofd, supermakkelijk hahahaha! Taa taa taa... lalala! O ja ik reserveer ff alvast de 28e om met z'n allen uit te gaan, want dan ben ik er ook weer!
O ja en Bar, ik heb het al door; jij wilt vast graag ook verzorgster worden! Nu heb ik een goed aanbod voor je; wat dacht je ervan komend jaar de taak van verzorgster bij het herenteam van eersteklasser Oostkapelle over te nemen? Ik ga nl stoppen ( Ja jullie lezen het goed, na 3 jaar is het mooi geweest; ben van plan om weer te gaan studeren) en ik begrijp dat je de lol van mannenvoetbal helemaal hebt ontdekt! Wij gaan eind februari een weekend naar Engeland met z'n allen en ik heb er dus ook al heeeeeeel veel zin in hahahaha! Gelukkig gaat de andere verzorgster nu ook mee, dus dan zijn we nog met z'n 2-en om al die mannen aan te kunnen hahaha (helaas... Mariekje, nu heb ik geen excuus meer dat je wel mee moet!). Ow ja, Mariekje, heb je mijn toffe type gisterenavond ook nog gespot? Kan er niks aan doen dat hij wel leuk is om naar te kijken hahaha! Tsja en het hele Sander verhaal heb ik begrepen van Thirz, maar 't blijft vaag hoor; als hij een vriendin heeft vind ik 'm toch wel volhoudend in aandacht vragen hoor (want ja dat doe je toch wel een beetje als je je nr gaat geven om te smsen...)! 't Wordt tijd dat hij gewoon ff inziet dat hij helemaal geen vriendin heeft hahaha!
Whahaha ik lees net nog een keer bericht van Thirz: was Nieuwland er al weer??? Gelukkig dat hij jullie met rust liet... stel je voor dat er weer champagne met hem gedronken moest worden

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 21:19

Citaat:
Hij blijft toch een tof type MET vriendin!!

Top Tyffe! (karin der uitspraak ) maar nog steeds: Alles kan kapot! gooi gwoon je drankje over je vingers en doe de rest van de act van gister en gooi er de juiste blik tegenaan

Citaat:
maarja ik blijf een meisje + VRIEND haha !

tja.. dat heb je wel eens (zeg wat voor soort regenboog heb jij dan Bar? Zwart en bruin Tsss, gratis drank de hele avond voor Bar en de hele avond gratis drank voor Karin en wij...Jahoor!)

Citaat:
Jaja, de Dennis-drankjes doen het (meestal ) goed, zorgt altijd voor een goede sfeer! Gelukkig bleef nieuwland fijn op zn plekje staan, daar hadden we iig geen last van!

jaja heel goed, behalve als Dennis er rare witte kaneel-korrels in gooit *bluh!*

Ow morgen ging mariekje mee naar Nous *wist ik wel *
en de paardjes bij ons waren een beetje frisjes, hier en daar een sprongetje en een huppeltje, maarja.. opsich is het ook wel handig als ze wat wakkerder zijn, lopen ze iig lekkr voorwaarts en dan kan je der ook wat mee. Dus ook ik heb wel lekkr gereden
Citaat:
O ja ik reserveer ff alvast de 28e om met z'n allen uit te gaan, want dan ben ik er ook weer!

humz.. moet ik ff kijken of ik dan wel kan, tis nl week 9 (eind van mn kwartaal) en ergens in die laatste 2 weken heb ik dan natuurlijk ook weer een kennistoets... Nouja ik zie wel, vorige keer ben ik ook mee gaan stappen (tegen alle adviezen van mn ouders in )en toen heb ik het ook gwoon gehaald (nog best goed zelfs )
is al wel weer lang gelee dat we met zn allen zijn gaan stappen.. Moeten we egt weer een keertje doen!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:46

Whahaha Thirz en ik hebben een nieuwe opdracht voor je Annemijn!! We vinden het zo ontzettend belangrijk dat je ook van deze nummers de tekst kent:
- Ik wil je
- 't Dondert en 't Bliksemt
- Het is een nacht
De examencommissie bestaande uit Mariekje, Thirz en ik ziet uw bijdrage verschijnen en de praktijktoets is op zaterdag 28 januari dus u wordt verwacht in Nationaal op de markt in Middelburg. Geen smoesjes over toetsen dus... whahaha!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 22:05

Whieie een nieuw opdracht ik blij!
alleen de eerste en de laatste ken ik al wel ongeveer hoor.. *hoop ik, anders moet ik wel heel veel gaan studeren *
Citaat:
De examencommissie bestaande uit Mariekje, Thirz en ik

Owjee.. hoe kom ik die avond door met deze jury! Whieieeie *snif* (neem morgen meteen mn eerste pakketje met teksten mee in de trein, ok? niet boos worden, ik zal er zijn!Niet slaan, niet slaan!)
zeg bianz dat lachje aan t eind, klinkt wel een beetje eng hoor "whahaha!!"

Pff.. Thirz komt net ineens met een weerzinwekkend iets. Stel nou dat je ouders ineens in nationaal zouden staan OOPS!
"staan we daar met onze sjaal/riem/keykord te zwaaien.................hoi pap!!!" Je moet er niet aan denken, weg het brave idee dat ze van ons hebben Zeg Mariek wil je tegen je maat zeggen dat hij *geeft je 2 foto's, 1 van mn moeder en 1 van mn vader* deze mensen Nooit binnen moet laten!