moossie schreef:Heb je nog last Anous of gaat het al weer een beetje? Ik durfde vandaag ook niet met de scoot hoor....
Ben op de linkerkant gevallen, dus helaas weer meer last van mijn pols. ik dacht eigenlijk dat ik niet hard was gevallen..tot ik dus mijn broek uitdeed, 2 blauwe plekken op onderbeen en zijn nog dik ook! Nou ja gaat wel weer over
Ik ben vandaag wel weer op de scooter gestapt (nadat ik eerst met Biz de Abtswoude had geinspecteerd
) Ik had nl een afspraak staan in Maassluis, bijna alles was gelukkig goed door te rijden.. alleen een klein stukje maassluis niet (in een woonwijk)Op de terug weg kwam ik langs mr.Ed, kon me niet tegenhouden en ben naar binnen gegaan
Ook natuurlijk om even lekker op te warmen
Ik heb Thermolaarzen gekocht van Mountain Horse, chique dingen, niet zo lomp als die andere
(50% korting dus dat was erg lekker) een nieuwe borstel voor Ko en een paar thermohandschoenen voor John, was ook 50% korting, maar dat zijn ze dus vergeten.. ik ga ze morgen maar even bellen...Ik heb ook nog even boven bij de dekjes gekeken, ze hadden een supergaaf BR-pad, beige met chocobruine rand
Maar ik heb me ingehouden en niet gekocht.. pff hij was wel mooi...krijg al bijna spijt dat ik hem niet heb meegenomen

Let the sun shine, let the sun shine, the sunnnn shiningggggg 

(jolly had gisteren in stal uitgehaald naar me) naar stal gehobbeld met Bora! Was blij te horen dat Jolly al lekker buiten had gestaan (Bedankt, Aad!) en dat het stalletje nu voor me gedaan wordt! In de sneeuw weer terug en toen Bora onder de douche gezet want ze zat onder de bagger, vond ze natuurlijk niet echt leuk!
Wiieehh...over 3,5 maand is ze van mij
Het leek op het eerste gezicht wel mee te vallen, maar durfde niet te gaan stappen met die gladheid om te kijken hoe ze liep. Hoop zo dat er niets is, zit me hier op mijn werk helemaal zorgen te maken. Zo'n paard wordt ook net je kind, he!