Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 20:05

moossie schreef:
Heb je nog last Anous of gaat het al weer een beetje? Ik durfde vandaag ook niet met de scoot hoor....

Ben op de linkerkant gevallen, dus helaas weer meer last van mijn pols. ik dacht eigenlijk dat ik niet hard was gevallen..tot ik dus mijn broek uitdeed, 2 blauwe plekken op onderbeen en zijn nog dik ook! Nou ja gaat wel weer over Knipoog

Ik ben vandaag wel weer op de scooter gestapt (nadat ik eerst met Biz de Abtswoude had geinspecteerd Tong uitsteken ) Ik had nl een afspraak staan in Maassluis, bijna alles was gelukkig goed door te rijden.. alleen een klein stukje maassluis niet (in een woonwijk)
Op de terug weg kwam ik langs mr.Ed, kon me niet tegenhouden en ben naar binnen gegaan Bloos Ook natuurlijk om even lekker op te warmen Schijnheilig
Ik heb Thermolaarzen gekocht van Mountain Horse, chique dingen, niet zo lomp als die andere Bloos (50% korting dus dat was erg lekker) een nieuwe borstel voor Ko en een paar thermohandschoenen voor John, was ook 50% korting, maar dat zijn ze dus vergeten.. ik ga ze morgen maar even bellen...
Ik heb ook nog even boven bij de dekjes gekeken, ze hadden een supergaaf BR-pad, beige met chocobruine rand Kwijl Maar ik heb me ingehouden en niet gekocht.. pff hij was wel mooi...krijg al bijna spijt dat ik hem niet heb meegenomen Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 20:20

die mountain horse thermolaarzen zijn echt mooi! als het tenminste dezelfde zijn, ik heb die toen gepast bij divoza maar kon er echt niet mee lopen.. ze vlogen zowat uit bij iedere stap Clown

Evita heeft nog even met warenko (HAAR vriendje Boos! Knipoog ) gestaan en ze was me toch kwaad op Coriza, die in de bak stond. Renkie toch, hoe kun je nou een roodharige troela boven een blond barbiemeisje kiezen? Knipoog
ik heb nog wat sneeuwfoto's gemaakt,

dat tongetje *LOL*
Afbeelding

en deze vind ik zo lief, je zou maar jeuk aan je neus hebben Lachen
Afbeelding

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 21:06

die tweede foto...zo lief!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 21:41

gijsenkim, bedankt Haha!

ireen, zoals gezegd ik wil wel graag mee!

verder weinig te roddelen geloof ik... ben lekker aan het werk, gaat allemaal zn gangetje!

ga maar weer eens naar wat bellen, anders denken mn collega's dat de comp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 21:43

sorry er ging een noodbel op west, vals alarm Boos!

maar goed, ik ga dus weer terug anders denken ze straks dat ik ben opgegeten door de computer Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 08:29

Goede morgen allemaaaaaal Clown Ik ben wakker. Pfff wat was het koud zeg vanacht..brrrrr

Ireen, zij de foto's van Yus een beetje gelukt? Zullen wel geen mooie tussen zitten, maar goed!Hij was heel vervelend met foto's maken.hahaha
Wil je ze hier op zetten als je tijd hebt?
De foto's van Evitas zijn wel heel mooi!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 08:38

Goede morgen Doei!

Ben vanochtend naar school toe geglibbert, valt het eerste uit...aaahh.
Nagoed, kan ik nog even bokken en wakker worden.

Lady wordt heel snel stijf als ze stil staat, maar dit komt nou niet echt lekker uit die sneeuw, kan niet zo veel doen nu. Wandelen geprobeert, maar met die ijzers vind ik het erg link, elke pas die ze zet groeit ze 2 cm. Naja...dan maar een paar daagjes rust. Hoorde dat het zondag gaat dooien. Dus hopelijk gaat dat heel snel. Ben helemaal geen wintermens, ik wil de zon: Rock-on, dudes! Let the sun shine, let the sun shine, the sunnnn shiningggggg Rock-on, dudes!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 09:20

hier zijn de foto's van Yustin, ik heb er wel een beetje in geknipt met de computer Knipoog
je kunt ze denk ik het beste even op je computer opslaan, dan haal ik ze er over een paar dagen weer af. (weet nml niet of de foto's van coriza op internet mogen)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 09:49

Ahh, er zitten echt hele leuke foto's tussen!! Ja

Wegen waren trouwens nog best te rijden, heb niets hoeven lopen, behalve de laan dan Haha!

het schijnt na het weekend te gaan dooien, ik hoop het echt, ik wil weer wat kunnen doen met de paarden...

Was trouwens vanochtend (rond 07.00) -15 graden!!! brrrr.. ik vond het trouwens niet erg koud aanvoelen! Weinig wind, dat scheelt echt!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:09

vandaag met mijn zere knie (jolly had gisteren in stal uitgehaald naar me) naar stal gehobbeld met Bora! Was blij te horen dat Jolly al lekker buiten had gestaan (Bedankt, Aad!) en dat het stalletje nu voor me gedaan wordt! In de sneeuw weer terug en toen Bora onder de douche gezet want ze zat onder de bagger, vond ze natuurlijk niet echt leuk! Haha!
De sneeuw is mooi maar zal ook weer blij zijn als het voorbij is en we weer wat kunnen doen met de paardjes!!!!
Iedereen voorzichtig als je nog naar buiten moet!!!! Ja

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:55

Aahhh...had ik een mooie regendeken voor Lady...heeft d'r dochter uitgevonden dat je er ook leuk mee kunt spelen (bijten, vasthouden en sleuren maar dat ding) en nu is hij dus helemaal kapot Boos!
Dat wordt weer een nieuwe...mijn moeder vond het zo zielig...mag er morgen eentje uitzoeken bij Mr.ed (doet ze anders echt nooit...deze week ook al het dekje..pff..die moet iets van me hebben ofzo Haha! )
Heb een mooie gezien, beige met donkerblauwe en waterdicht!

Leuke foto's van Yus, dat halster heb ik ook Nagelbijten / Gniffelen

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 18:12

balen zeg, elady, van die deken!
Gelukkig heb je een lieve moeder!!!
Ga je weer dezelfde halen?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 19:10

oeh, das niet fijn Eef.. heb je dr veel last van?

dat is zeker balen Erika!! wel lief dat je een nieuwe krijgt Lachen

van mij mag die sneeuw nou ook wel eens weg gaan.. ik heb de hele week vakantie gehad en helemaal niks met Evita kunnen doen Boos!

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 19:24

Binar schreef:
Ahh, er zitten echt hele leuke foto's tussen!! Ja

Wegen waren trouwens nog best te rijden, heb niets hoeven lopen, behalve de laan dan Haha!

het schijnt na het weekend te gaan dooien, ik hoop het echt, ik wil weer wat kunnen doen met de paarden...

Was trouwens vanochtend (rond 07.00) -15 graden!!! brrrr.. ik vond het trouwens niet erg koud aanvoelen! Weinig wind, dat scheelt echt!

Ik hoop echt dat het gaat dooien, dinsdag is het D-Day, moet ik met Tos naar Wassenaar. Met dit weer kan je echt niet met de trailer weg, dus hoop dat de sneeuw dan weg is. Begin nu toch wel last van mijn zenuwen te krijgen. Ik geloof niet dat ze maandag op mijn werk veel aan mij gaan hebben.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 20:17

Oef Eef das zeker niet zo mooi......

Ireen bedankt voor de foto's! Wat heeftie een mooi wondje he Clown hahaha echt een heel zielig gezicht!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:11

Ik ga niet voor dezelfde (heb...eeuuh...had dezelfde als die tos ook opheeft). Ga voor eentje van Mr.ed Haha! Goede pasvorm (zeker bij Lady, die is vrij stevig gebouwd aan de voorkant en die ruimte hebben ze niet vaak bij dekens. Morgen hopelijk foto's als ik eruit komt Haha!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:39

Het valt gelukkig wel mee hoor, behalve als ik lang gezeten heb en weer wil opstaan. Die rare Jolly, heb vanmiddag nog een hartig woordje met haar gesproken!!! Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 16:34

Nog wat foto's van Lady in de sneeuw van vandaag. Ben zo trots op mijn meisje.
Go jij! Go jij! Wiieehh...over 3,5 maand is ze van mij Go jij! Go jij!

Afbeelding
De achtergrond is echt. Valt wel op zo'n zwart paard.
Afbeelding
Budy-foto Clown
Afbeelding
Mooi is ze hé Lovers

Dochtertje van Annemarie, 4 jaar, ze had het erg koud en was dus lekker met mijn deken gaan zitten. De nieuwe Anky zullen we maar zeggen. Ze heeft een shet van 8 jaar, leuk combinatie met z'n tweetjes. (Ook Anky is op een shet begonnen op haar vierde), ze heeft alle mogelijkheden (stallen, bak, ouders die het willen betalen). Dus onthoudt de naam: Merel Halm!!! Clown Haha!
Afbeelding
Erg koud door het sneeuwballen-gevecht
Afbeelding
Al wat meer opgewarmd.
Afbeelding
Helemaal opgewarmd.

Mensen...ik ga oefenen voor mijn uitvoering vanavond (dansen).
Doeg Doei!

lin1da

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 19:03

hehe, mag eindelijk mee roddelen ik heb genoeg post.

er staan leuke foto op.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 11:54

Hallo allemaal
Ben er weer... Heb jullie (en de paardjes natuurlijk) ontzettend gemist hahahah. Als ik het aandurf met die sneeuw enzo kom ik vanmiddag misschien ff langs. Ff Ko dikke knuffel geven enzo.

Leuke foto's trouwens Elady... jouw paardje kan echt alle kleuren hebben hahah lekker makkelijk.
Enne Irene nieuwe avater? Leuk joh:D

En Anous al een zadel gevonden;) Hoe gaat t met Dees en Ko?

Groetjes Marieke

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 12:15

heeey Marieke! hoe was je vakantie?
Ik wil eigenlijk een andere avatar, maar die wil bokt niet Boos! die lukt niet in ieder geval.. deze is zo donker!
Ik ga zo ook maar eevn naar stal, denk dat ik maar iets origineels ga doen vandaag.. losgooien ofzo Slapen
zul je zien dat morgen alles ontdooit is, als mijn vakantie voorbij is!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 12:18

hihi ik heb trouwens een Evita-look-a-like gevonden *LOL* die bokker had bij mij al eens gereageerd dat Evita zo veel op haar haf leek, en ze lijken inderdaad wel wat op elkaar!
viewtopic.php?f=10&t=379105

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 14:31

Citaat:
Leuke foto's trouwens Elady... jouw paardje kan echt alle kleuren hebben hahah lekker makkelijk.
Klopt...maar niet alle kleuren vind ik even mooi staan Clown

Idd Irene, ze lijken veel op elkaar. Toevallig dezelfde ouders ergens ver weg?

Ben al een paar dagen bezig om mijn avater te veranderen, maar steeds lukt het niet (foto's te klein of te groot), maar weet niet hoe ik het verander. Help!!!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 18:02

In paint kan je de grootte makkelijk veranderen

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 18:05

poeh, ben me vandaag rot geschokken toen Jolly op een glad stukje onderuit ging! Ziek Het leek op het eerste gezicht wel mee te vallen, maar durfde niet te gaan stappen met die gladheid om te kijken hoe ze liep. Hoop zo dat er niets is, zit me hier op mijn werk helemaal zorgen te maken. Zo'n paard wordt ook net je kind, he!