Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Er staan nu twee hoefafgdrukken in het schot, omdat Claudia de strandbal naar z'n kont gooide. Enne...plastic zakjes op de grond; zeer gevaarlijk!!!
Juut schreef:Daar kan dappere dodo Spencer nog wat van leren!Er staan nu twee hoefafgdrukken in het schot, omdat Claudia de strandbal naar z'n kont gooide. Enne...plastic zakjes op de grond; zeer gevaarlijk!!!
Wat dacht jij? Hé dat wat Wendy vorige keer deed zag er wel stoer uit laten we dat paard ook eens nemen
T zijn toch zo'n helden allemaal

deedee19 schreef:Juist een idee om het dan te oefenen
Annetje schreef:deedee19 schreef:Juist een idee om het dan te oefenen
Ja misschien wel.....
Maar ik geloof niet dat ik dat leuk ga vinden
Lijkt me echt stoer om dat eens te proberen. Vond t testje met ruitebewijs ook wel leuk. Vonden de paardjes ook wel spannend maar ze gingen uiteindelijk toch allemaal er door heen. Toch eens voorstellen aan Manon 
Emytje schreef:Ik ook, ik ook! Rowan is een pony!
Emytje schreef:Is dat op een zaterdag? (de week erna ben ik jarig, haha!) Ik ben alleen niet zo'n feestbeest, is dat erg?
Emytje schreef:Is dat op een zaterdag? (de week erna ben ik jarig, haha!) Ik ben alleen niet zo'n feestbeest, is dat erg?
Goh, wat een goede maand is mei...