Goedemorgen allemaal . Weer thuis uit Frankrijk met heel veel mooi weer.... Even bij gelezen Marlon endurence, Marion zadel op laten vullen, trail met een aantal stalgenoten (foto's gezien op FB), Marlon bang in het huis en Angelique met een vreemde man aan haar balkon . Wij hebben nog lekker een weekje vakantie (helaas wordt het weer geloof ik wat minder). Zo...nu ga ik maar eens mijn bedje opzoeken....weltruste
Ja, ze hebben daar een uitgebreid assortiment bodyprotectors, en kunnen alles aanmeten.. Ik zag nu ook de Rodney Powell die door SGW mensen hoog aangeschreven staat en goedkoper is dan de racesafe (en ze hebben de racesafe in het groen ) Misschien vind je het wel leuk daar
Ik wil er in ieder geval zelf naartoe en dan kan ik altijd wat meenemen voor je
taverno
Geplaatst: 10-09-12 11:07
Hebben ze ook bodyprotectors in mijn maten?Anders wil ik ook wel meeals het mag
Ja inderdaad, daarom wil ik ook graag 1tje die echt goed zit.. de racesave of de Rodney P (die wat goedkoper is dan de racesafe). Met die HH-dingen kan ik echt niet rijden
Tencie had vanavond een kamikaze actie toen ik de baan op wilde.Een geparkeerde trekker met aanhanger was wel heel erg gek. Ineens draaide hij zich om en daar lag ik bijna,dat deed hij nog 2 keer en nu voel ik mijn rug. Daarna dacht ik toch even aan het bodyprotector verhaal.
Gekke Tencie Het was trouwens heerlijk in La douce France...mooi weer, lekker eten, rust...o ja en ze hadden daar wel een gave kar staan , maar ben ook wel weer blij thuis te zijn bij de beessies. Vanmiddag naar stal geweest en wat zien ze er dan toch bere goed uit. Amaye nog even los in de bak gehad...was een klein bommetje . Zelfs Freya had goede zin om te lopen. Ik hoop echt dat die ijzers goed blijven zitten...scheelt een hoop voor haar. Woensdag komt Ed wel even, want een klein stukje van de zool is er tussenuit. Ze loopt zeker lekkerder op het harden dus nu maar weer even duimen woendag dat de ijzers er onder kunnen blijven. Dat bodyprotector verhaal blijft ook maar door mijn hoofd spoken. Aan de ene kant weer ik dat het verstandiger is, maar ja....ze zijn duur, maar mijn rug vind ik toch ook wel belangrijk. Ik ga ook maar weer denken