Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jetta schreef:Misschien heb ik je hulp dan nog wel even nodig, Fieke.....nog bedankt voor je hulp van vanmiddag!
Was alles goed met Thom en Lester?
), maar ze is kleiner als ik dacht, meer als 1.56 kon ik er niet van maken, dacht dat ze meer richting 1.59/1.60 zou zitten.... Twinklebel schreef:Laat me raden, wat aan de hooiruif stond was zwart?Was alles goed met Thom en Lester?
Alles was goed bij de mannen in Leende. Ze stonden er weer prinsheerlijk uit en Arjan en Irene hebben een rondleiding gehad. Zo leuk om daar rond te lopen en ook zo vertrouwd.Vast wel, Imre reed en die rijdt net zo als Dave...Citaat:Hebben de mannen weer lopen crossen?
Citaat:Peerdjes zijn allemaal tussen kwart voor acht en half negen naar binnen gegaan, ze hadden nog niet erg veel haast, moest ze allemaal gaan halen behalve Snow en Vera, die kwamen braaf naar het hek. Was ook nog zulk lekker weer.....
Twinklebel schreef:Ik heb Esmee trouwens vanavond opgemeten, tegen de muur gezet, bezemsteel over haar schoft gekeken tot waar ze kwam op de muur, en dat opgemeten (en die boef vind dat nog allemaal best ook), maar ze is kleiner als ik dacht, meer als 1.56 kon ik er niet van maken, dacht dat ze meer richting 1.59/1.60 zou zitten....
Whis_Serada schreef:En hij maakt het dus prima, fijn hoor had je toch niet verwacht toen je hem bracht.
Serada schreef:Twinklebel schreef:Ik heb Esmee trouwens vanavond opgemeten, tegen de muur gezet, bezemsteel over haar schoft gekeken tot waar ze kwam op de muur, en dat opgemeten (en die boef vind dat nog allemaal best ook), maar ze is kleiner als ik dacht, meer als 1.56 kon ik er niet van maken, dacht dat ze meer richting 1.59/1.60 zou zitten....
Nou ik vind 1.56 niet klein want ze is toch al een hele tante hoor. Ze moet nog 2,5 worden, toch?
Serada schreef:Whis_Serada schreef:En hij maakt het dus prima, fijn hoor had je toch niet verwacht toen je hem bracht.
Wel gehoopt maar eerlijk gezegd niet verwacht. Ben er heel blij mee alhoewel ik hem nog wel verschrikkelijk mis en nog steeds een beetje aan het idee moet wennen dat ik nu voor Maestro op stal kom en niet voor Thom...