Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 10:31

Lekkker druk hiero!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 15:22

Ik ben straks een klein weekje in Duitsland en als ik terugkom, gaan Zaar en ik even een opstapcursus aan Storm geven, hebben we besloten! Dat is nl heel eng, opstappen.....verder doet ie het braaf, ook als de buurman met zijn trekker +aanhangert het erf op komt, ook als Arjan opeens de mestkruiwagen meeneemt of één van zijn apparaten start......opstappen....afstappen.......en dan net zolang totdat ie stilstaat!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 15:30

Goed plan Jet, gewoon net zo vaak achter elkaar doen tot het zijn neus uitkomt en hij van verveling niet meer reageert!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 16:58

Misschien heb ik je hulp dan nog wel even nodig, Fieke.....nog bedankt voor je hulp van vanmiddag!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 17:04

Jetta schreef:
Misschien heb ik je hulp dan nog wel even nodig, Fieke.....nog bedankt voor je hulp van vanmiddag!

Geen probleem hoor, spreken we gewoon even af! En graag gedaan hoor, waar zouden we zijn op stal zonder hulp van anderen? Mag zelf ook regelmatig hulp ontvangen van anderen op stal, en daar ben ik zo blij mee, dat iedereen dat zonder problemen en gezeur doet! Weet van andere stallen dat dat heel anders kan zijn....

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 20:55

Wanneer is er weer een etentje? Heb wel weer trek in sushi, Haha

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:13

Twinklebel schreef:
En graag gedaan hoor, waar zouden we zijn op stal zonder hulp van anderen?

Nou zeg dat wel! Bedankt voor het binnen halen van Maestro... :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:15

Serada schreef:
Twinklebel schreef:
En graag gedaan hoor, waar zouden we zijn op stal zonder hulp van anderen?

Nou zeg dat wel! Bedankt voor het binnen halen van Maestro... :D

Graag gedaan hoor! Hebben jullie een gezellige middag/avond gehad?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:23

Ja, was heel gezellig. De mannen in de ene auto en de dames in de andere. Was een goede beslissing haha...Toen we aan kwamen stond er weer een paard aan de hooiruif en raad eens wie dat was... O:)

Het eten in Valkenswaard was ook erg lekker en vooral erg veel. De mannen waren rond 21.30 uur op stal en wij een kwartiertje later. Ik heb me netjes aan de snelheid gehouden.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:30

Laat me raden, wat aan de hooiruif stond was zwart? :D Was alles goed met Thom en Lester?

Hebben de mannen weer lopen crossen?

Peerdjes zijn allemaal tussen kwart voor acht en half negen naar binnen gegaan, ze hadden nog niet erg veel haast, moest ze allemaal gaan halen behalve Snow en Vera, die kwamen braaf naar het hek. Was ook nog zulk lekker weer.....

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:30

Dus heerlijk genoten bij Thom Lin?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:36

Ik heb Esmee trouwens vanavond opgemeten, tegen de muur gezet, bezemsteel over haar schoft gekeken tot waar ze kwam op de muur, en dat opgemeten (en die boef vind dat nog allemaal best ook :+ ), maar ze is kleiner als ik dacht, meer als 1.56 kon ik er niet van maken, dacht dat ze meer richting 1.59/1.60 zou zitten....

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:38

Hoe hoog is Vien en papa?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:41

Whis_Serada schreef:
Hoe hoog is Vien en papa?

Vien is 1.68 (maar als 3jarige ook pas 1.63) en Daddy is 1.70m, dus ze moet denk ik nog wel een eindje gaan groeien..

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:44

Je zou zeggen van wel, ach misschien straks ineens een groei spurt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:46

Twinklebel schreef:
Laat me raden, wat aan de hooiruif stond was zwart? :D Was alles goed met Thom en Lester?

Haha jaaah het was zwart met een witte penaltystip op zijn voorhoofd! :D Alles was goed bij de mannen in Leende. Ze stonden er weer prinsheerlijk uit en Arjan en Irene hebben een rondleiding gehad. Zo leuk om daar rond te lopen en ook zo vertrouwd.

Citaat:
Hebben de mannen weer lopen crossen?
Vast wel, Imre reed en die rijdt net zo als Dave...

Citaat:
Peerdjes zijn allemaal tussen kwart voor acht en half negen naar binnen gegaan, ze hadden nog niet erg veel haast, moest ze allemaal gaan halen behalve Snow en Vera, die kwamen braaf naar het hek. Was ook nog zulk lekker weer.....

Hihi dat was dan een flinke wandeling voor je geweest vanavond... :D

Twinklebel

Het zijn bij Vien in de familie allemaal late groeiers, dus dat zal wel gebeuren....en ach, als ze bij de 1.65 blijft steken vind ik dat ook helemaal geen probleem, ben zelf ook niet zo groot.

Serada

Whis_Serada schreef:
Dus heerlijk genoten bij Thom Lin?

Jaah heerlijk, het is iedere keer weer zo fijn om hem te zien...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:47

En hij maakt het dus prima, fijn hoor had je toch niet verwacht toen je hem bracht.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:48

Twinklebel schreef:
Ik heb Esmee trouwens vanavond opgemeten, tegen de muur gezet, bezemsteel over haar schoft gekeken tot waar ze kwam op de muur, en dat opgemeten (en die boef vind dat nog allemaal best ook :+ ), maar ze is kleiner als ik dacht, meer als 1.56 kon ik er niet van maken, dacht dat ze meer richting 1.59/1.60 zou zitten....

Nou ik vind 1.56 niet klein want ze is toch al een hele tante hoor. Ze moet nog 2,5 worden, toch?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:49

Whis_Serada schreef:
En hij maakt het dus prima, fijn hoor had je toch niet verwacht toen je hem bracht.

Wel gehoopt maar eerlijk gezegd niet verwacht. Ben er heel blij mee alhoewel ik hem nog wel verschrikkelijk mis en nog steeds een beetje aan het idee moet wennen dat ik nu voor Maestro op stal kom en niet voor Thom...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:52

Ja dat geloof ik graag.
Plus moet je nog een hele band opbouwen met maestro, maar komt goed meid, thom staat er super en dat maakt het misschien wel iets makelijker

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:55

Serada schreef:
Twinklebel schreef:

Nou ik vind 1.56 niet klein want ze is toch al een hele tante hoor. Ze moet nog 2,5 worden, toch?

Ja, ze moet nog 2,5 worden, ze is van april. Op zich vind ik haar niet echt groot, zeker niet vergeleken met die joekels bij de opfok van de week. Maar vind haar wel groter tonen dan ze is. Ben wel benieuwd hoe ze na de winter terug komt, ze gaat in elk geval eerst eens even goed afvallen daar...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:56

Serada schreef:
Whis_Serada schreef:

Wel gehoopt maar eerlijk gezegd niet verwacht. Ben er heel blij mee alhoewel ik hem nog wel verschrikkelijk mis en nog steeds een beetje aan het idee moet wennen dat ik nu voor Maestro op stal kom en niet voor Thom...

Kan me voorstellen dat je je maatje mist, die band moet je met Maestro nog helemaal op gaan bouwen, dat heeft tijd nodig...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:00

Ja dat is inderdaad ook zo. Die band met Thom is natuurlijk ook heel sterk en dat moet met Maestro nog groeien.

Nou als Vien en haar familie als laatbloeiers bekend staan, zal zij vast ook nog wel komen.