Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hihihi
amber2202 schreef:Goedemorgenn....
vandaag is het zover !! wat zijn we gespannenhihihi
hoop dattie zo vroeg mogelijk belt, dan zijn we dr maar vanaf..
ben nog steeds hard aan het duimen dat het een ja wordt !
mrja, nu maar eerst weer aan de slag !

amandaaa schreef:Stoute lay, morge gaat mijn verzorgster naar tank denk dat ik dinsdag effe naar het meertje ga kan hij effe lekke afkoelen
Als je in de avond gaat en je hebt behoefte aan gezelligheid wil ik wel met je mee hihi Als je overdag gaat kan ik niet
moet ik werken..
maar collega is ziek... En lieve sophie doet het wel weer. Begin er nu een beetje spijt van te krijgen 
amandaaa schreef:Leuke foto's wil ze zien er goed uit en, bekende molen zeg
Mam lekker hoor ik zit lekker cool in de airco in Utrecht, wordt je niet echt bruin van helaas
mijn duimen worden ook al pijnlijk

Princesspres schreef:woow! En dat met 30 graden soof! Jij hebt een pluim en een ijsje verdiend!!
Hier lekker lopen tuttenbellen, 2 wasjes gedaan, vaatwasser leeg en weer wat dingetjes erin en hop draaien met die handel
lekker stofzuigertje doo het huis, toiletje weer fresh en om twee uur komt die vrouw van het kraamzorgbureau.
Klopt hoor jetje, heb zo goed als alles in orde, maar soms hoor je dat ze zo onaardig zijn. En onzekerheid schijnt er toch een beetje bij te horen...
Ga nog even mn haar een beetje gezellig doen en dan ben ik er helemaal klaar voor!
(intakes kraamzorg) amandaaa schreef:Snap niet dat die katjes zo gek kunnen doen met dit weer , dat ze niet oververhit raken. Hey soof je kan mee ga pas savonds moet ook werken en overdag is wel erg heet dus als er nog meer mee willen kan dat