ik ben 10A, en Caro dan (als ik je zo mag noemen igg) en voor de rest weet ik het al niet eens meer xd
byee peoplesssss Tot morgen, dan ben ik d'r weer ,sms nog wel hoor (hè, Elise [*]heb al zo'n 35 berichtjes van jouwww )
xCarolaa schreef:ik ben 10A, en Caro dan (als ik je zo mag noemen igg) en voor de rest weet ik het al niet eens meer xdi'm sorry, ik ben 10B of bedoelde je mij niet?
xLoki schreef:hihi, ik ben B heb een peeeeerd.maar A en B mogen toch wel in dezelfde kamer slapen of niet?Tuurlijk
xLoki schreef:oh oke wij moeten dikke bokt-kamer hebben hoeveel kunnen er per kamer?Eum het waren er 10 of 30 ik weet even niet meer
xCarolaa schreef:Hé ik ga me nu toch wel eenzaam voelen, de B mensen overheersen het topic xdmoet je juist blij mee zijn, dan kunnen meer mensen foto's van je maken!
Elise95 schreef:10En we moeten een kamer in de buurt bij A B C , want op F ligt de leiding.A DUS als iemand nog van plan was drank mee te nemen?
xLoki schreef:xCarolaa schreef:Hé ik ga me nu toch wel eenzaam voelen, de B mensen overheersen het topic xdmoet je juist blij mee zijn, dan kunnen meer mensen foto's van je maken! Haha ja dat is een voordeel, ik hoop dat ik me camera eens me mag nemen dit jaar xd
xLoki schreef:Elise95 schreef:10En we moeten een kamer in de buurt bij A B C , want op F ligt de leiding.A DUS als iemand nog van plan was drank mee te nemen? drank is best n goed plan nog! als ze daar achter komen heb je dan zieke problemen of interesseert het ze niet zo?
week 10B is t/m 20, dus dat betekend dat er ook een paar 18+ zijn, dus die mogen OFFICIEEL drank hebben!
Vorig jaar hadden wij n fles wijn gekregne bij de pizza's en had 1 persoon opgedronken en die was aaaardig ver heen. Maar ze waren niet zo heel boos ;p