Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LIQUITA schreef:Whahaha...misschien is dit wel een mooie deken voor onze paardjes
http://link.marktplaats.nl/385070301
Het moet toch niet gekker worden
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Rowan heeft steeds mot met een jochie uit zijn klas. Was vorig jaar zijn vriendje en en van de zomer stond ie 2 weken bij ons op de camping en waren ze onafscheidelijk. De handen en voeten van dat knulletje zitten erg los en om het minste geringste haalt hij uit. Als Rowan dan wat terugdoet zijn er anderen die meegaan doen. Vandaag ook, staan te met zijn drieen tegen Rowan aan te schoppen. De overblijfjuf geeft die jongens dan een waarschuwing (iedere keer krijgen ze weer een waarschuwing). Weet nu even niet meer wat ik Rowan moet adviseren. Negeren, niks doen weglopen, wel iets terugdoen..... Ga morgen maar weer naar juf. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee.... Begin er zelf agressief om te worden, brrrrr laat ze maar uit mijn buurt blijven............ (wil eigenlijk contact met de ouders op nemen.... maar wil dat wel in overleg met de juf doen)
Waarom laat je Rowan niet naar de Jagersplas komen? Daar hebben ze een heel goed Pest-Protocol, waar alle leerlingen ook voor moeten tekenen. Het is zo goed als op dezelfde plek, dus je hoeft er niet voor om te rijden!
LIQUITA schreef:winnitou schreef:mijn hemel, wat een werk om je in te schrijven bij uwv werkbedrijf. Kennen de meeste functies niet, moet je er een aanvinken anders kun je niet verder. Je moet uren per week in vullen. Heb een periode als docent gewerkt via een uitzendbureau, soms 3, 6 9 of 12 uur in een week en soms weken niet, was op projectbasis. Moet je dus invullen hoeveel uren je per week hebt gewerkt voor die werkgever.....
Er is totaal geen uitwijkmogelijkheid in deze formulieren. Staat bij ca 20 minuten invultijd....haha maak er maar 3 uur van. Je wordt in deze beloont als je geenopleiding en 1 werkgever hebt gehad....
Erg he, ik hoorde Erik ook al steeds mopperen. Erik zegt net ook dat het ook heel fijn is om een cv aan te maken op de site.
We wensen je Succes!!!
LIQUITA schreef:Ik heb net toch ook maar een uitrijdeken besteld. Ik kwam deze op marktplaats tegen en dat vind ik wel wat.
Deze deken heeft ook een voorkant zeg maar...
en die voorkant kan er ook vanaf, zit met klittenband vast. Heb ff geinformeerd, maar het schijnt dat je het makkelijk los kan halen als je op je paard zit. Ben benieuwd...

winnitou schreef:voetbaltrainign was vanmiddag (gelukkig) afgelast...
voor zaterdag is door de KNVB alle amateurvoetbal afgelast, hoeven dus niet om 8.30 uur in wormer op het veld te staan in de kou... brrrrr lekker wat langer in bed blijven en dan op tijd naar de RAI voor de voorstelling Wat is er toch met Sinterklaas....?!?

? 

meelen schreef:Mopje dan maar?
De penis die opslag vroeg:
Ik, de penis, vraag hierbij om een salarisverhoging en wel
om de volgende redenen:
Ik doe fysieke arbeid en werk in grote dieptes;
Ik ga altijd met mijn hoofd eerst naar binnen;
Ik krijg geen vrij in het weekend of op feestdagen;
Ik krijg geen overuren uitbetaald;
Ik werk in een donkere werkplaats met slechte ventilatie;
Ik werk bij hoge temperaturen;
Ik sta constant bloot aan besmettelijke ziektes
Hoogachtend,
Uw penis
Antwoord van de directie:
Geachte Penis,
Na ontvangst en grondige bestudering van uw verzoek
en de argumenten die u naar boven bracht, heeft onze afdeling Administratie helaas
uw verzoek om de volgende redenen moeten afwijzen:
U werkt geen 8 uur achter elkaar;
U valt tijdens uw werk voor korte periodes in slaap;
U volgt niet altijd de orders van het management team;
U blijft niet altijd op uw aangewezen werkplek, maar bezoekt
ook regelmatig andere plaatsen;
U neemt nooit het initiatief, u moet onder druk gezet en gestimuleerd
worden voordat u aan het werk gaat;
U laat uw werkplek na het werk altijd smerig achter;
U negeert regelmatig de benodigde veiligheidsvoorschriften, zoals
het dragen van beschermende kledij;
U gaat ver voor uw vijfenzestigste al met pensioen;
U bent niet in staat om twee diensten achter elkaar te draaien;
U heeft soms uw werkplek allang verlaten, voordat uw werk is
volbracht. En alsof dat nog niet genoeg is, loopt u constant in en uit het
pand met twee verdacht uitziende zakken.
Met vriendelijke groeten,
Het Management .