Net even met de hond over het strand gelopen. Was een groep an Bakker waarvan de achterste 2 paarden niet aangesloten reden (zat zeker 6 meter tussen). Komt er ineens een grietje op een racepony van achter voorbij die groep in knoertharde rengalop.. Achterste paarden natuurlijk ook in galop enzo, was een lekker schouwspel maar gelukkig is iedereen blijven zitten!
Sommige mensen (vooral van buitenaf heb ik het idee) denken echt dat het strand een soort racebaan is waar je alleen maar hard kunt gaan (goede les voor de paarden ). Vind het juist knap als je met een lang teugeltje kan stappen en draven op strand en gewoon controle hebt . Ze zijn bij mij ook al is langs gesjeest en natuurlijk denkt Shaggy dan ook van owwww ik wil ook, maar hij blijft wel gewoon bij me en we blijven dan stappen.
Hij loopt wel al weer wat lekkerder hè, de tweede proef? Was hij eigenlijk nog meer gespannen dan vorige keer, aangezien pony hier nog niet eerder was geweest.
Tweede proef ging iets beter inderdaad . Maar hij blijft veel spanning houden... Merkte het onder andere aan het mesten... Hele bak lang bijna vol, dat ik nog mest vond in zn box was een wonder . En natuurlijk de spanning in zn lijf...
Zowww even bijkomen. Ben op de fiets naar werk gegaan . Had ik ineens zin in... half uurtje gefietst in totaal 8km. Natuurlijk weer veel te hard gefietst, moet echt rustiger aan gaan doen .
Nee bedacht gister toen ik in de auto zat dat ik naar mn werk wilde fietsen, op zich ook wel lekker hoor even een frisse neus en wat lichaamsbeweging! En toch ook even 399 calorieen verbrand!
Rustig fietsen lukt prima, als ik maar flink wind tegen heb. Ik moet ook echt meer gaan fietsen ipv zo af en toe naar kaag eiland fietsen. Naar mijn werk fietsen doe ik altijd al, maar ga niet naar Utrecht fietsen.