maar ga remy wel missen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marlous1991 schreef:suus ik vind die onderste, maar dan in t zwart echt SUPER mooi, die word echt mijn volgende cap (A) hihi
Pff volgende week vrijdag nog n keertje rijden idd en dan zaterdag KAMP!!!!!!!!!
maar patries, kun je niet beter voor je op vakantie gaat kortebroeken kopen? Ik weet eigenlijk niet of wij met korte broek mogen werken, geloof t niet... dus ik zit ook aan me spijkerbroek vasthelaas....
Pff moet vandaag half 1 tot 6... afsluiten, daar heb ik wel zo een pesthekel aan!! maargoed is niet anders
volgende week nog ff laatste dingetjes kopen voor kamp (rijbroek, hemdjes, en natuurlijk snoep)
MRIIIS schreef:Lin ik snap het ff nietWelke kampen?
Suuskipje schreef:Marlous1991 schreef:suus ik vind die onderste, maar dan in t zwart echt SUPER mooi, die word echt mijn volgende cap (A) hihi
Pff volgende week vrijdag nog n keertje rijden idd en dan zaterdag KAMP!!!!!!!!!
maar patries, kun je niet beter voor je op vakantie gaat kortebroeken kopen? Ik weet eigenlijk niet of wij met korte broek mogen werken, geloof t niet... dus ik zit ook aan me spijkerbroek vasthelaas....
Pff moet vandaag half 1 tot 6... afsluiten, daar heb ik wel zo een pesthekel aan!! maargoed is niet anders
volgende week nog ff laatste dingetjes kopen voor kamp (rijbroek, hemdjes, en natuurlijk snoep)die heb ik net gekocht haha! ze hadden hem helaas niet meer in het beige in mijn enorme hoofdmaat
maat 59