Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar je zat toen niet in dat topic toch? Ohja ik zie dat je pas vanaf 2009 lid bent van bokt XMaaiike schreef:no way dat ik mijn telefoon ga inleveren,
je kunt toch gewoon afspraken maken dat je hem 's nachts op stil zet.haha
XxDamelzaxX schreef:* en ik heb ook geen heimwee, maar ik verstop hem gewoon en zeg dat ik me mobiel niet mee mocht van me ma

stond ik daar dus..haha. Moest ik vanuit de trailer mijn pa bellen: he pap kom ff naar de trailer, je hebt me opgesloten het deurtje zit nog dicht.. We hebben wel ontzettend gelachten..maja zo zie je maar, die mobiel kan altijd handig zijn
Gekken 

annedrop schreef:haha ze blijven net zolang bij je kamer staat tot je je mobiel geeft zal ik je zeggen
en je mag heb niet bij je hebben omdat ze bang zijn dat je midden in de nacht anderen gaat bellen ofzo...
Kom op, k ben 18 hoor.. En mn ouders staan achter me, die vinden t ook belachelijk!
Ze kunnen me tot 7 uur 's morgen op m'n kamer gaan staan, hun probleem 
Die ene week in t jaar mogen we best wat lol hebben! En dat ene weekje met wat minder slaap zal ook t probleem niet zijn
annedrop schreef:haha ze blijven net zolang bij je kamer staat tot je je mobiel geeft zal ik je zeggen
en je mag heb niet bij je hebben omdat ze bang zijn dat je midden in de nacht anderen gaat bellen ofzo...