Wie gaat er naar de KNHS instructieweken?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xTralala

Re: Wie gaat er naar de KNHS instructieweken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:09

Larissa :j

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:11

Ja daar begint wel iets te dagen haha :P Maar je zat toen niet in dat topic toch? Ohja ik zie dat je pas vanaf 2009 lid bent van bokt

xTralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:17

xSiep schreef:
Ja daar begint wel iets te dagen haha :P Maar je zat toen niet in dat topic toch? Ohja ik zie dat je pas vanaf 2009 lid bent van bokt

Zat wel in het topic ;)
Naamsverandering :P

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:23

Ooh oke! :D

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:44

no way dat ik mijn telefoon ga inleveren, :')
je kunt toch gewoon afspraken maken dat je hem 's nachts op stil zet. :) haha

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:48

Ik lever ook écht mijn telefoon niet in hoor.. Neem desnoods zoals gesuggereerd wel een 2e (kapotte/oude) telefoon mee, dan mogen ze die innemen.

Ik ben er nog steeds niet over uit of ik voor allround of voor sgw ga, zal wel sowieso week 8 worden, ga het er binnenkort maar even met mijn ouders en/of instructrice over hebben.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:54

XMaaiike schreef:
no way dat ik mijn telefoon ga inleveren, :')
je kunt toch gewoon afspraken maken dat je hem 's nachts op stil zet. :) haha

Ja maar je stem kun je niet op stil zetten als je heimwee hebt en je ouders belt... Daar ging het geloof ik om, van wat ik heb gehoord... Ik vind het ook echt belachelijk.. Maarja regels he....

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:58

haha, nou ik ga echt niet midden in de nacht mijn ouders ofzo bellen xD

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:58

* en ik heb ook geen heimwee, maar ik verstop hem gewoon en zeg dat ik me mobiel niet mee mocht van me ma :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:59

als je dan al heimwee hebt, ga dan even lekker in de wc´s staan bellen ofzo. Of zoek een plekje waar niemand last van je heeft. Dan is er toch niets aan de hand. Moet niet gekker worden zelf, als ze je prive dingen in gaan nemen.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:07

Laatste keer dat ik heimwee had was ik 8 en op lckv kamp wat ik erug stom vond :+

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:16

XxDamelzaxX schreef:
* en ik heb ook geen heimwee, maar ik verstop hem gewoon en zeg dat ik me mobiel niet mee mocht van me ma :P

Mobiel in je bh, neeeeeee ik mocht m echt niet mee van mn moeder! Ze was veel te bang dat ie in de poep zou vallen *keiharde ringtone* uhmmmmmm O:)

Maar ik vind t ook belachelijk dat ze dat soort dingen doen. Geloof dat onze week vorig jaar om t half uur de wekker ging zetten ofzo (allround pony sgw pony sgw paard tm 20) gewoon vanaf 2/3 uur elk halfuur een wekker, lekker puh..

als je alle batterijen er uit gaat halen ben je een eind heen namelijk! Dus neem aan dat ze dat niet doen..? En als je telefoon uit staat gaat je wekken nog wel :+

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:34

nou mijn mobiel zou ook gewoon mee gaan hoor en bij mij blijven! Zowiezo voor de wekker die erop zit.
Thuis bij de paarden moet ik hem ook altijd bij me hebben je weet maar nooit. Laatst was ik nog zeer blij dat ik, ookal ging vaders mee naar de manege, ik toch ook zelf mijn mobiel bij me had. We moesten met de trailer, vanwege de sneeuw, en we hadden dus net het paard in de trailer gezet. Mijn vader was al in de auto gaan zitten en ik moest het paard nog vastzetten...had hij het deurtje van de trailer nog niet los gedaan :P stond ik daar dus..haha. Moest ik vanuit de trailer mijn pa bellen: he pap kom ff naar de trailer, je hebt me opgesloten het deurtje zit nog dicht.. We hebben wel ontzettend gelachten..maja zo zie je maar, die mobiel kan altijd handig zijn :P

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:36

Mijn mobiel gaan ze écht niet innemen :+ Gekken :=

Wij gaan misschien al op zondag :):)
Ik heb er zoveel zin in, nu alleen de inschrijving nog :P

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:39

ogh die telefoons in nemen was echt een ramp, wel weer leuk dat mijn wekker snachts om 3 uur was af gegaan en ze dus in ál die bakjes moesten gaan zoeken welke telefoon dat was :D

Dag erna geprobeert hem uit te zetten maar dat lukte niet omdat ik gewoon ''wekker uit'' had geklikt maar het bleek een ander alarm te zijn, die bij de actielijst ofzo hoor, dus zij hebben elke nacht om 3 uur mijn alarm aan moeten horen :P

annedrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:39

haha ze blijven net zolang bij je kamer staat tot je je mobiel geeft zal ik je zeggen :')
en je mag heb niet bij je hebben omdat ze bang zijn dat je midden in de nacht anderen gaat bellen ofzo...

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:40

Ja klopt, je komt er écht niet onderuit neem daarom gewoon een oude telefoon mee, en dan lever je die in.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:40

Zeg ik ben volwassen :+
Geloof me, ze gaan mijn mobiel niet innemen :+

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:41

Ik mag aannemen dat ze dat niet tijdens de paardenweken gaan doen. Heb het zelf nog nooit meegemaakt en ga er ook absoluut neit mee akkoord.

Tegelijk met Patriciavt, inderdaad! :Y)

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:41

Oh nee wacht, dit geldt voor pony-weken hè, haha nee voor paardenweken geldt deze regel niet. (mag ik hopen voor ze tenminste?)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:42

Whaha Tientjeh :P

Zie trouwens dat jij ook naar week 2 gaat! Even in je profiel spieken :P

Edit: Jij ook bruintuigrijder?? :):)
Laatst bijgewerkt door Patriciavt op 02-01-10 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

MeAndManuel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:43

Ik denk idd dat ze zeeker met de volwassenen niet zo gaan doen..

En tja.. ik heb elke avond maar netjes mn telefoontje ingeleverd.
Maar wel met een weker om 2 uur en 4 uur.. :o

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:43

Dat mag ik ook niet hopen voor ze. En je gaat er ook nog een beetje voor de plezier heen. Dan moet je het weekend na kamp maar bijslapen.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:46

annedrop schreef:
haha ze blijven net zolang bij je kamer staat tot je je mobiel geeft zal ik je zeggen :')
en je mag heb niet bij je hebben omdat ze bang zijn dat je midden in de nacht anderen gaat bellen ofzo...

Dan kunnen ze lang wachten! Geloof me :P Kom op, k ben 18 hoor.. En mn ouders staan achter me, die vinden t ook belachelijk! ;) Ze kunnen me tot 7 uur 's morgen op m'n kamer gaan staan, hun probleem ;)

En trouwens het is toch míjn probleem dat ik niet slaap omdat ik mensen bel? Niet dat van hun :P Die ene week in t jaar mogen we best wat lol hebben! En dat ene weekje met wat minder slaap zal ook t probleem niet zijn ;)

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:58

annedrop schreef:

En dat kunnen wij weten he Anne! :Y)

Wel jammer, want ze hebben 2 jaar geleden best genoten van onze telefoongesprekken die ze op de gang afluisterde. :')

Ik vind het echt onzin dat het zo moet, maar toch geef ik ze ook wel een heel klein beetje gelijk.
En met de reden dat er een aantal 'kleine kindjes' huilend hun ouders gaan bellen snachts, niet heel fijn voor andere..

Maar, ik denk dan, we zijn daar maar een week, dus laat ons mooi lol hebben! :D

Erg jammer dat we dit vorig jaar pas hoorde toen we er al waren,
Maar dit jaar gaat er zeker een extra telefoon mee! :))

En ik geloof dat ze het bij de paarden weken niet doen, dat zou wel heel erg ver gaan! :+