meelen schreef:Nou, daar hebben we het wel een andere keer over als je meer tijd hebt. Heb er nu nog vraagtekens bij hoor.
waar heb je vraagtekens bij , de lampen of het eerder en langer licht zijn.
Lichtpuntjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. LIQUITA schreef:Ik heb vanmorgen lekker gewerkt, we hebben nog steeds HET virus rond waaien. Het wordt nu erg rustig op de afdeling. Er zijn een aantal cliënten met ontslag gegaan, maar er komen geen nieuwe. We hebben een opname stop i.v.m. het virus. Ik kon dus 2 vakantie-uurtjes opnemen om lekker vroeg weer thuis te zijn voor Cloë.
Nu zit ik erg te twijfelen om straks naar de manege te gaan (met Cloë), of vanavond. Ik ga er nog even over na denken.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik heb vanmorgen lekker gewerkt, we hebben nog steeds HET virus rond waaien. Het wordt nu erg rustig op de afdeling. Er zijn een aantal cliënten met ontslag gegaan, maar er komen geen nieuwe. We hebben een opname stop i.v.m. het virus. Ik kon dus 2 vakantie-uurtjes opnemen om lekker vroeg weer thuis te zijn voor Cloë.
Nu zit ik erg te twijfelen om straks naar de manege te gaan (met Cloë), of vanavond. Ik ga er nog even over na denken.
lekker hoor vroeger naar huis terwijl je dat niet van te voren weet
gebeurd bij mij ook regelmatig op werk
is cloe haar bench er al ??
ATE schreef:lekker hoor
is ze ook stil als je weg bent ??
. 'S nachts is ze ook stil, ze blijft nu beneden. 

meelen schreef:Leuk, ben wel benieuwd naar haar verhalen en foto's. Hoop dat ze hier een klein verslagje plaatstZo, eerste werkdag zit er weer op.
Net op tijd klaar, want het begint hier te regenen.
Kreeg een sms van Sanne, die is aan de terugreis begonnen.
Zijn nu op Krabi voor de binnenlandse vlucht naar Bangkok.
.