Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nickyforever

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 09:53

wij hebben al gestemd en met ons nog een aantalmeiden die bij bij ons op stal staan.
Dus laat even weten of je mag dan proberen we zeker te komen kijken.

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 09:53

en voor ik het vergeet nieuwe pagina

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:21

lieziej schreef:
Oke, nu ga ik ook even een lijstje aanmaken, binnenkort een whale tour en een bear tour, dus die komen nog :)

-Heel veel Elks idd :')
-White tailed dears
-Cariboo
-Moose
-Lynx ( :D :D )
-Black bear
-Zwarte slang met 2 gele strepen
-de 2 soorten Ground Squirls idd
-Zeesterren (Roze, Paarse, Oranje)
-Rivierotter
-Big horn Sheep
-Paarden :+
-Coyotee
-Bold Eagle

Wij zijn dus wezen paardrijden op zo'n Farm, zooooo vet! Ik had mijn "eigen" vlekjes cowboypaard 8-) Nevano heette hij :D Het was echt lachen, want die paarden gebruiken ze dus nog gewoon om koeien en alles bij elkaar te drijven, en ik mocht dus hekken openmaken, was echt leuk :)

Hoe is het in jullie kant van Canada, het is een beetje stil daar! ;)

Haha ja stil he? ;)
Wij zijn sinds donderdag weer lekker terug, eindelijk weer lekker eten :+
De jetlag is er nog niet bepaald uit, gisteren na het oppassen tot 1 uur heb ik gewoon uren wakker gelegen en werd ik vanmiddag rond enen wakker gemaakt door beer :Z

Tof dat jullie nu ook een beer hebben gezien! Wij een grizzly, jullie een zwarte, foto's daarvan staan trouwens op beer dr hyves.
Zo'n zeeester hebben wij ook gezien, nou ja een dode dan, in het Stanley Park in Vancouver :o
Had nog even op jullie blog gekeken en gelezen dat jullie helemaal om moesten rijden naar Whistler...via Horsehoe Bay... zo zijn wij dus heen gekomen, maar wij reden natuurlijk andersom, want wij kwamen vanaf de ferry aan op Horsehoe Bay (kwamen van Vancouver Island). Wij hebben echt mazzel gehad met die branden, want toen wij dus bij Lillouet reden begon de brand net, zagen 5 blushelikopters vliegen. Ook bij Whistler was er niks aan de hand, 2 dagen later hoorden we dat je nog met de peak-2-peak kon, maar niet het liftgebouw uit. Wij hebben nog bij die gletscher gestaan en waren wel erg blij dat we niet zijn gaan skieën daar := Was net iets langere piste dan Landgraaf ofzo, vieze sneeuw en ook nog eens supersmal.
Waar zitten jullie nu ergens? In ieder geval veel plezier nog!
ps. Waar gaan jullie op walvistocht?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 02:18

Hee! Wat leuk om weer wat van jullie te horen :) NL zal zeker nu wel saai zijn?

Wij zitten nu op Vancouver Island, en zitten hier nog een weekje... Campbell River zitten we nu, en we gaan hier ook op walvistocht :)

edit: Het is hier echt budweer.... Philippe en ik zijn vandaag binnen gebleven, en hebben een DVDtje gekeken :oo

Trouwens,
Afbeelding

Hoe vinden jullie mijn vlekjes paard? :D
Laatst bijgewerkt door Elise_K op 11-08-09 02:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 02:18

nickyforever schreef:
wij hebben al gestemd en met ons nog een aantalmeiden die bij bij ons op stal staan.
Dus laat even weten of je mag dan proberen we zeker te komen kijken.

Oh, wat cool! Dankjewel! :D

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 13:35

lieziej schreef:
Hee! Wat leuk om weer wat van jullie te horen :) NL zal zeker nu wel saai zijn?

Wij zitten nu op Vancouver Island, en zitten hier nog een weekje... Campbell River zitten we nu, en we gaan hier ook op walvistocht :)

edit: Het is hier echt budweer.... Philippe en ik zijn vandaag binnen gebleven, en hebben een DVDtje gekeken :oo

Trouwens,
Afbeelding

Hoe vinden jullie mijn vlekjes paard? :D

Gaaf beest hoor! Wij wilden in Banff nog paardrijden en waren daarvoor naar die paarden/westernwinkel gegaan, maar het bleek dat je dan op zo'n rit alleen ging stappen, iedereen zonder ervaring kon mee, dus toen hebben we dat maar niet gedaan, heb thuis ook weer mn cowboypony :o Na 3 weken vakantie had ie heel wat energie en vrat de hindernissen op, of als Beer hem iets tegenhield, was ie zo beledigd dat ie overdwars, zijwaarts, achterwaarts en stijgerend weigerde omdat hij zo graag wilde. Ga dus maar weer eens naar het crossbos zodat hij zijn energie kwijt kan...en natuurlijk trainen voor de huntchase en misschien Doorn.

Wij zaten op Vancouver Island in Victoria, waar we de walvistocht hebben gedaan en in Courtney, waar we naar Mount Washington zijn geweest, heb daar dat bugee-trampolinespringen gedaan. Plaatsje zelf was niet zoveel, maar we hadden een superluxe hotel. Jullie gaan ook met zo'n zodiak neem ik aan? Moet je lekker voorin gaan zitten, daar stuiter je het meest (zaten wij met zijn drieën :D ) en zie je alles erg goed! Veel plezier in ieder geval *D
Hoop dat het weer weer wat beter wordt voor jullie, volgens mij hebben wij onwijs geluk gehad met 3 weken hittegolf :o Ik heb alleen maar korte broeken en topjes/shirts aangehad daar.

NL is trouwens helemaal niet saai hoor! Heerlijk eten weer, lekker mijn eigen bedje, al wil het slapen nog niet erg lukken en zondag al de introductie van Nijmegen :+

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:19

Oh! Jullie hebben lekker je studententijd om tegenaan te kijken! Hebben jullie al een kamer gevonden, of blijf je nog even thuis wonen? Is natuurlijk ook leuk voor Elien (heel stiekem) krijgt ze bijna een prive poown :D

Ik, mijn moeder en vader waren idd voorin de Zodiac gaan zitten :D (mijn broertje vond het te winderig :') ) Gisteren was het echt storm weer, en zijn we naar de company toegegaan om te vragen of het uberhaubt wel doorging. Vandaag alleen maar zon, en op de terugweg een paar spatjes! :D :D 8-)
We hebben trouwens heel veel Orka's gezien (en een Beebie :D ) en ook een Grizzly op het strand en een zwarte beer! Bold eagles ook offcourse :)

Ik heb ook heel veel zin om weer naar de poowns toe te gaan! Vooral heel veel zin in de Huntchase!! Heb de films van vorig jaar hier op de computer staan, en elke keer als ik die kijk krijg ik weer een gigantische adrenaline kick van! Ik zal wel ff kijken of ik ze zo op youtube kan krijgen, hebben we een leermoment ;)

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 11:12

lieziej schreef:
Oh! Jullie hebben lekker je studententijd om tegenaan te kijken! Hebben jullie al een kamer gevonden, of blijf je nog even thuis wonen? Is natuurlijk ook leuk voor Elien (heel stiekem) krijgt ze bijna een prive poown :D

Ik, mijn moeder en vader waren idd voorin de Zodiac gaan zitten :D (mijn broertje vond het te winderig :') ) Gisteren was het echt storm weer, en zijn we naar de company toegegaan om te vragen of het uberhaubt wel doorging. Vandaag alleen maar zon, en op de terugweg een paar spatjes! :D :D 8-)
We hebben trouwens heel veel Orka's gezien (en een Beebie :D ) en ook een Grizzly op het strand en een zwarte beer! Bold eagles ook offcourse :)

Ik heb ook heel veel zin om weer naar de poowns toe te gaan! Vooral heel veel zin in de Huntchase!! Heb de films van vorig jaar hier op de computer staan, en elke keer als ik die kijk krijg ik weer een gigantische adrenaline kick van! Ik zal wel ff kijken of ik ze zo op youtube kan krijgen, hebben we een leermoment ;)

Ik blijf nog even thuiswonen, sta wel ingeschreven voor een kamer daar, maar val toch niet in de hoogste urgentiecategorie, dus ze voorspellen dat het nog een jaar duurt en dat vind ik ook nog prima. Wil het toch eerst nog allemaal even aankijken daar en dan zie ik vanzelf wel of ik over een jaar zin heb om het huis uit te gaan, maar dan sta ik in ieder geval bovenaan de lijst.

Gaaf he die Zodiac! Ik vond dat uiteindelijk het tofste van de vakantie, hard dat dat ding gaat! :D
Waren jullie Orca's op doorreis of waren ze aan het socializen, die van ons waren namelijk op doorreis, kwamen niet geheel boven water en trokken allemaal richting Canada, wij voeren namelijk in Amerikaanse wateren voordat we ze zagen ;)

Filmpjes op youtube, leuk! Ik zal je account in de gaten houden :+

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 21:50

he twins gaan jullie ook nog meedoen met de huntchase dit jaar?
Blijven jullie wel bij oliie op stal staan of gaan jullie op zoek naar iets anders?

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 22:59

nickyforever schreef:
he twins gaan jullie ook nog meedoen met de huntchase dit jaar?
Blijven jullie wel bij oliie op stal staan of gaan jullie op zoek naar iets anders?

Beer gaat dit jaar meedoen ja! Zelfde team als vorig jaar alleen Jim heeft de ander op zijn rug!
Heb net mijn inschrijving voor de sgw in doorn verstuurd, dus als het goed is ga ik daar eind september ook eens een poging wagen :+

Wij blijven lekker staan waar we staan, Jim heeft heeft het echt helemaal top daar, wordt lekker in de gaten gehouden en komt de hele dag buiten met alle ruinen. (merries staan ernaast) Hij is echt veranderd in goede zin, veel rustiger, niet meer zo druk met eten (kan die toch de hele dag door) en veel liever. Met poetsen staat hij altijd helemaal los in het gangpad, komen we aan, deurtje open en dan gaat hij onder het poetsen even lekker socializen met alle buren.. is echt grappig om te zien, een merrietje met veulen kan hem dan niet luchten of zien en meneer loopt dat echt zo arrogant door, zo van 'je kan me toch niet raken.' :=
Bovendien hebben wij het ook prima naar ons zin :+

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 13:28

Halloooo :wave:

Elise is ook weer in Nederland! :)

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:21

welkom terug in nederland.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:49

Dankje :)

Wij verhuizen zaterdag weer terug naar Austerlitz...

En ik gaat maandag voor mijn brommer examen! :j

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:07

Aahhh, morgen brommerexamen :D

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:26

suces ik zal voor je duimen

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 00:40

Zo, wat een verhalen hier zeg!! :') te lang niet geweest

Succes straks Elise!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 13:05

Het is een schande, Fen! Je moet echt meer hier komen! :j

Brommerexamen was een hele happening..! Ik moest fietsen, natuurlijk ging mijn fiets kapot, ff tijdelijk gefixed, en dan natuurlijk verdwalen... Ik kwam ergens in stoutenburg uit of zo. Keiharde turbo er op gegooit om op tijd te komen :P

Daar aangekomen was ik de enige zonder pappie of mammie ;( (selluf doen :D ) maar heb ff gekletst met een jongen die al 4 weken aan het blokken was, en zn laptop met vragen had meegenomen op vakantie om te leren, en toen ik vertelde dat ik net 2 dagen mijn boekjes in huis had, was hij met stomheid geslagen... Hij zei dattie boos zou worden als ik wel geslaagd zou zijn, en hij niet :P

Nou goed, bij inschrijving kregen we een tafeltje, ik had tafel 46, helemaal achtering (van 1 tot 50 gingen ze) en het examen,.. Er waren 5 vragen waar ik over twijfelde, maar verder ging het wel.. Ik vroeg me nog steeds af hoe er mensen konden zijn die hier voor de 6e keer waren (ja die waren er ;) )

Toen werden we naar voren geroepen en gingen ze op tafelvolgorde voorlezen wie er geslaagd was...
Tafel 1, helaas, nieuwe afspraak maken
Tafel 2, helaas, nieuwe afspraak maken
Tafel 3, helaas, nieuwe afspraak maken

tot en met tafel 23 was iedereen GEZAKT!
Nou, toen kneep ik hem wel hoor!!

Maar,.... Gelukkig, tafel 46: Gefeliciteerd!

Ik had maar 3 fouten, terwijl je er 6 mag hebben, dus ik was tevreden :)

Er bleken in totaal maar 11 mensen van de 50 geslaagd te zijn :\

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 17:29

Goed zo Elies!! Er zitten inderdaad een stelletje aparte types hoor, bij zo'n examen. Heb je bij autotheorie ook altijd haha.

ik heb vandaag ons team ingeschreven voor de huntchase.. MOOI ROZE IS NIET LELIJK!!! :+: heheh
Worden we weer concurrenten jongens :D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 18:05

Oeh... Dat leuheukk!! *wijst met twee vingers in haar ogen en vervolgens naar Fenna*

Rijden jullie nou onder Austerlitz? Want ik hoorde dat daar een heleboel heisa over was???

Trouwens, Carmen/Birgit: Jullie zijn hier de insiders: Wanneer mogen wij bij Olga komen oefenen? O:)

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 15:44

waneer is de huntchase?

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:48

Heey daar!

Zit nu aan het einde van de 10-daagse introductie hier dus kon eventjes niet reageren ;) . Maar uhmm bij mijn weten trainen we dit weekend in Maarsbergen, nou is Jim wel in het thuisvoordeel natuurlijk :D ! Maargoed ben benieuwd hoe ie zich gedraagt, want sinds Canada heeft ie de gewoonte als een komeet over het parcours te sprinten ala Remon en o wee als we hem tegenhouden, dan is meneertje beledigd en gaat zijn ego helemaal de hindernis niet meer over, wordt aan gewerkt :Y) . Maar komend weekend dus als ik het goed heb, maar om het zeker te weten kan je olga beter even bellen of wachten tot morgenavond want dan heb ik olga gesproken, weer lekker naar huis naar mijn eigen bedje! :z

Sylvia, de huntchase is volgens mij op 6 september *D

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:48

vet hip trouwens om 'insider' te zijn _/-\o_

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:11

Jaa, jullie hebben status ^^

Nee, ik heb Olga gebeld. A.s. zondag om 14:00 gaan we aan de slag ;)
Oh ohhh, Jim moet op straf kamp!

Ja, zondag 6 september

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:46

Wij komen jullie weer aanmoedigen.
Wel lastig ben voor allebei de ploegen.
Gaan de mooi roze is niet lelijk met de zelfde ruiters en pony's?
Of heeft lizzy bruin al verkocht?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:51

hahahahhaha

*hoopt dat we in de finale tegen elkaar komen :D *

Wat leuk dat je komt, Syl!