Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieziej schreef:Oke, nu ga ik ook even een lijstje aanmaken, binnenkort een whale tour en een bear tour, dus die komen nog
-Heel veel Elks idd
-White tailed dears
-Cariboo
-Moose
-Lynx (![]()
)
-Black bear
-Zwarte slang met 2 gele strepen
-de 2 soorten Ground Squirls idd
-Zeesterren (Roze, Paarse, Oranje)
-Rivierotter
-Big horn Sheep
-Paarden
-Coyotee
-Bold Eagle
Wij zijn dus wezen paardrijden op zo'n Farm, zooooo vet! Ik had mijn "eigen" vlekjes cowboypaardNevano heette hij
Het was echt lachen, want die paarden gebruiken ze dus nog gewoon om koeien en alles bij elkaar te drijven, en ik mocht dus hekken openmaken, was echt leuk
Hoe is het in jullie kant van Canada, het is een beetje stil daar!
lieziej schreef:Hee! Wat leuk om weer wat van jullie te horenNL zal zeker nu wel saai zijn?
Wij zitten nu op Vancouver Island, en zitten hier nog een weekje... Campbell River zitten we nu, en we gaan hier ook op walvistocht![]()
edit: Het is hier echt budweer.... Philippe en ik zijn vandaag binnen gebleven, en hebben een DVDtje gekeken
Trouwens,
Hoe vinden jullie mijn vlekjes paard?
lieziej schreef:Oh! Jullie hebben lekker je studententijd om tegenaan te kijken! Hebben jullie al een kamer gevonden, of blijf je nog even thuis wonen? Is natuurlijk ook leuk voor Elien (heel stiekem) krijgt ze bijna een prive poown
Ik, mijn moeder en vader waren idd voorin de Zodiac gaan zitten(mijn broertje vond het te winderig
) Gisteren was het echt storm weer, en zijn we naar de company toegegaan om te vragen of het uberhaubt wel doorging. Vandaag alleen maar zon, en op de terugweg een paar spatjes!
![]()
![]()
We hebben trouwens heel veel Orka's gezien (en een Beebie) en ook een Grizzly op het strand en een zwarte beer! Bold eagles ook offcourse
Ik heb ook heel veel zin om weer naar de poowns toe te gaan! Vooral heel veel zin in de Huntchase!! Heb de films van vorig jaar hier op de computer staan, en elke keer als ik die kijk krijg ik weer een gigantische adrenaline kick van! Ik zal wel ff kijken of ik ze zo op youtube kan krijgen, hebben we een leermoment
nickyforever schreef:he twins gaan jullie ook nog meedoen met de huntchase dit jaar?
Blijven jullie wel bij oliie op stal staan of gaan jullie op zoek naar iets anders?