betsy_noach schreef:jo, heb je de 4 foto's al op mijn hyves gezien?
jaaaaaaaaaa leuk!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
betsy_noach schreef:jo, heb je de 4 foto's al op mijn hyves gezien?
_Roosmarijn_ schreef:Ja die, ik vond het er een beetje raar uit zien dat ze m zo trok. Tenminste daar lijkt het op! Ik dacht ik laat het even zienSucces met de wedstrijd allemaal!![]()
@Suus: Ik kan de foto ook niet zien. Maar ik denk dat ik wel weet welke je bedoelt. Is dat die op het buitenterrein dat ze hem heel raar opzij en wat in de krul trekt? Die heb ik gemaakt, dat smeekte ze me toen. Alleen ze stond er mega raar op maar ze moest en zou hem hebben.Is trouwens zeker 2-3 jaar geleden. Tijdens een wedstrijd, ze mocht uitstappen van Annemiek geloof ik.
Ik heb gisteren, een wat langere trui gekocht (met zo'n grote kol), 2 riemen, een tas, een 3 shirtjes en een bolero.Ow ja, en een paar zwarte laarzen!
Verder zijn Donna en ik naar de bios geweest en hebben we bij de mac gegeten!

haha! zie je vanavond!
jacqii schreef:Do vanavond zeker een party bij jelmer thuis!haha! zie je vanavond!
haha, Maar ik ben er vanavond wel bij met siem! ga alleen niet de stad in!
beetje onhandig met die kruks!
jacqii schreef:Ooh okee. Want het was afgelopen maandag en als jij zegt volgende week, denk ik niet zozeer aan a.s. zaterdag haha. Geeft niet.Ja ik heb je vorige week een krabbel gestuurd, Dus toen was het nog volgende week!haha, Maar ik ben er vanavond wel bij met siem! ga alleen niet de stad in!
beetje onhandig met die kruks!