dies hakkie tjakkie....

omdat die ''op'' was ofzo, zelfde geld voor Merens......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

WAtdan?
Astor schreef:meisje uit mijn klas doet zondag ook mee met knhs met haar paard amigo in de klasse Z
Astor schreef:Anoek Holman met Amigo
Ze staat met haar paard op de zonnehoeve!
Hanna Holman..
!
ghehe Iriis_ schreef:Astor schreef:Anoek Holman met Amigo
Ze staat met haar paard op de zonnehoeve!
Ik zat vroeger bij hun op de opvangHanna Holman..
![]()
Dat is geloof ik de naam van haar moeder ofzo
haha Maaikeee schreef:Heloo!
Kzat weer op jumpy!
Ging wat minder fijn dan vorige keer, was wat sterker en zoals jane ook al zei beetje aan 't klieren,
hoofd in de lucht etc, beetje wat worlino ook poos heeft gehad. Volgens sabrina had ie ook last van zen lijf
En daarnaast was er de jachtrit vandaag, die begon om 2 uur, dus we reden al sowieso binnen,
maar ze hebben 3 kwartier met die trompetten gespeeld daarbuiten![]()
Dus dat was natuurlijk héél engghehe
Iriis_ schreef:Hoe weet jij dat nou weerhaha
(dit zijn de foto's die Nicole op haar hyves had, dus die zij het mooist vond, denk ik
ik weet niet hoe de rest is geworden. Maar volgens mij zaten er nog wel foto's bij die op een beter moment waren genomen zeg maar
) 
Maar Dominga maakt alles goed

Maaikeee schreef:Iriis_ schreef:Hoe weet jij dat nou weerhaha
Omdat ik op de basisschool heel lang bij anouk in de klas heb gezeten,
en best vaak bij haar over de vloer kwam
haha
!
)
Maaikeee schreef:Heloo!
Kzat weer op jumpy!
Ging wat minder fijn dan vorige keer, was wat sterker en zoals jane ook al zei beetje aan 't klieren,
hoofd in de lucht etc, beetje wat worlino ook poos heeft gehad. Volgens sabrina had ie ook last van zen lijf
En daarnaast was er de jachtrit vandaag, die begon om 2 uur, dus we reden al sowieso binnen,
maar ze hebben 3 kwartier met die trompetten gespeeld daarbuiten![]()
Dus dat was natuurlijk héél engghehe

Domme vraag: