Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ja joh

Xeen schreef:IK KAN ZONDAG NIET EENS NAAR VESRA OMDAT IK MOET WERKEN ONVERWACHT
JEMIG
ik wordt gek hier
!
kaar
Gefeliciteerd. Ik hoop dat je het leuk gaat vinden daar. Je moet wel elke keer met de trein naar je werk.....die rijdt altijd, behalve als er blaadjes van de bomen vallen, want dan is de trein depressief, als het sneeuwt, want dan glijdt ie uit, als het stormt, want dan waait het dak van het station, als het regent, want dan stroomt het tunneltje bij het station onder, als de zon schijnt, want dan raken de wissels oververhit, en de werkzaamheden aan rails die altijd uitlopen, kapotte bovenleidingen omdat er een te hoge vrachtwagen geëlektrokuteerd wilde worden....maar verder rijdt ie echt altijd!
In ieder geval: SUCCES MET JE NIEUWE BAAN!
sybje schreef:aloha allemaal!
Voor degene die wisten van mijn moeder: Ze heeft niks gebroken, heeft haar stuitje zwaar gekneusd en onder een paar flinke spuiten morfine in der mikkie kan ze nog lopen. Ik ben alleen bang dat ze morgen der bedje niet uit komt want ze had me een partij pijn!!
Siebie is niet zo lief geweest voor mijn moeder... Als jullie siebie toch een aaitje over der hoofdie kunnen geven ben ik helemaal blij morgen want ik heb geen tijd om langs te komen!
Maar het lijkt me heel erg! beterschap & sterkte.