Alles moet volgende week natuurlijk schoon mee
Ik neem maar van alles mee, van coltrui tot t-shirt. Ik weet het anders ook niet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sanniiy16 schreef:ik nog niet echt met me laarzen want ze doen nog pijn maar komt wel goed haha

Mireille1970 schreef:Update:
Nog geen antwoord
xan schreef:Mireille1970 schreef:Update:
Nog geen antwoord
Bedoel je hiermee een antwoord op een mail die je hebt gestuurd ????

xan schreef:Sanniiy16 schreef:ik nog niet echt met me laarzen want ze doen nog pijn maar komt wel goed haha
Hoe is het nu met je voeten ????
Maar ze stonden wel mooi hoor. TOP

xan schreef:En nu heb ik een wasmachine vol met paardenkleding![]()
![]()
Alles moet volgende week natuurlijk schoon mee![]()
Ik neem maar van alles mee, van coltrui tot t-shirt. Ik weet het anders ook niet.

Mireille1970 schreef:xan schreef:Bedoel je hiermee een antwoord op een mail die je hebt gestuurd ????
Ja.
Weet je meer?

xan schreef:Wat is het hier weer gezellig druk zeg![]()
![]()
![]()
![]()

. meelen schreef:Heb jij die film al bekeken?xan schreef:Wat is het hier weer gezellig druk zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Hihihi, ja zeg. WAAR IS IEDEREEN????????
Of zitten ze allemaal Fitna op internet te kijken of zo.

xan schreef:Is het weekend weer over Liquita ??
xan schreef:Ja helaas, was een heel kort weekendjeIs het weekend weer over Liquita ??
. 

LIQUITA schreef:xan schreef:Ja helaas, was een heel kort weekendjeIs het weekend weer over Liquita ??.

meelen schreef:Nee Petra, het schijnt ook niets spectaculairs te zijn. Allemaal bekende beelden. Verder heeft Wilders nog een fout gemaakt door een foto van een rap-zanger te gebruiken i.p.v. die van de moordenaar van van Gogh. Ik ga ook niet kijken.
. xan schreef:Er is zaterdag borrelmiddag tot 20:00 uur, dus dan kan je vast wel rijden tot die tijd in ieder geval.....toch?Weet iemand van jullie tot hoe laat je zaterdagavond mag rijden ????
Ik wil niet graag dat de lichten ineens uit gaan

LIQUITA schreef:meelen schreef:Nee Petra, het schijnt ook niets spectaculairs te zijn. Allemaal bekende beelden. Verder heeft Wilders nog een fout gemaakt door een foto van een rap-zanger te gebruiken i.p.v. die van de moordenaar van van Gogh. Ik ga ook niet kijken.
Ik hoef het ook niet te zien hoor, totaal geen behoefte aan.