Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat waren inderdaad leuke paardjes!
. En Wakker? Lief, groot bruin paard? En lang, lang geleden liepen de zwarte shetjes Xico en Ludo ook nog wel eens een rondje mee
En hahaha, ja vroeger reed je bijna alleen maar op pony's en leken en super veel te zijn. Nu ik op de paarden rij besef ik me pas dat het wel meevalt met de hoeveelheid pony's.
Anniekkkk schreef:Tommie en Ttsjoeka? heb ik niet gekend. Die Xico en Ludo volgens mij wel. Waren die niet van Nicole Hennink??
Chimney komt me ook wel heel erg bekend voor! Ja die kende ik ook wel. Wakker was het eerste paard waar ik op heb gereden![]()
*denkt verder heel diep na over andere pony's* ..
Er was ook zo'n bruine pony die heette Lucky volgens mij. Laurie(kent iemand haar? klein meisje) die had mijn pony een keer mee op wedstrijd die ook Lucky heette en al die kleine meisjes dachten vervolgens dat ze op mijn Lucky hun wedstrijden mochten rijden ipv op de bruine![]()
Nou naar mijn idee waren er echt 10043 pony's in "mijn tijd" maar kom er echt niet meer op!
Dochter van een collega, en zus van een oud klasgenoot van mij, en ze heeft ook bij ons diensten in de zorg gedraaid.
Hoeveel kindjes daar geen vliegles van hebben gehad....
Want kan me herinneren dat ik op Karoesje moest rijden en dat die een enorme bok gaf bij de A toen ik daar moest afwenden. Kon gelukkig blijven zitten.
Maar die stond er ook om bekend om goed te bokken. Karoesje was soort kastanjebruin, grote witte bles en de neus moest altijd ingesmeerd worden omdat die anders verbrandde.
Maar ik weet wel zeker dat Lucky is echt een andere pony is. Karousja/Karoesja had een beetje pierig staartje. Ik heb nog wel ergens een foto van Lucky maar daar kan ik nu niet echt bij
)