RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:42

Hahaha, ja RW is echt een schat van een paard zoals ik al zei. Doet echt voor de rest geen stap verkeerd! Als je dat bokken 'onder controle krijgt' is die geloof ik fantastisch! Maar buiten heeft die ook een stuk meer de ruimte, binnen is het helemaal krap met hem. :P

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 19:08

Ja, idd Mara, maar hij is ook zo groot he... Waarom hebben zijn ouders heb dan niet wat kleiner gebouwd? :+

MissMarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 19:29

Haha Kennedy is ook geen grote hengst. Hij is 1.68 en Islottie 1.65 :+

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:40

Hmm, zeker veel schoppen onder zijn kont gehad. :')

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 10:49

Ik denk dat hij gewoon veel te goed zijn bakje leeg eet...

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 11:39

*Meldt nog iemand zich lichtelijk*

Heb er vroeger leren pony rijden :D
Heb leren rijden op Kim en Moonlight (zijn die er nog??) en mn lieveling was Harvey <3 Is die er ook nog?

Twijfel nu ontzettend om misschien weer daar te lessen, maar geld is altijd zo'n probleem :Y)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:10

Hoi! Kimmetje is helaas al een paar jaar aan het hemelen (net zoals sas trouwens) maar moonlight loopt nog steeds vrolijk rond. Ook Harvey doet het nog steeds! Heel veel van de 'oude' pony's zijn helaas al overleden, zoals dus kim, sas, ivan en furie. Maar Moonlight, harvey, en gjesta lopen nog steeds hun rondje! Ik twijfel alleen nog over James, die heb ik vrijdag niet echt gezien! Heb jij hem de laatste tijd nog gezien Jenny?

En idd, geld is wel een groot struikelblok. Het is alweer duurder geworden, voor 18+ is het ondertussen 170 euro per 15 lessen. Maar oké ik heb het er wel voor over, je krijgt er wel kwaliteit voor terug, paarden staan er goed verzorgd bij etc. En ik heb natuurlijk nog de 'meevaller' dat ik eens in de 2 weken rij waardoor ik maar 170 euro per half jaar betaal. Maar alsnog is het aardig wat geld.

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 13:54

Noooo Ivan ook?! Dat meen je niet! En furie ? Wat sneu :n Dat waren inderdaad leuke paardjes!
Maarja je kan natuurlijk ook niet verwachten dat elk paard altijd blijft leven. Zit er even over na te denken welke pony's er nog meer rondlopen...

En dat is nog wel eens een idee ; 1 keer in de 2 weken. misschien moet ik dat eens overwegen! *D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 13:59

Ja, Ivan helaas ook. Denk 2/3 jaar geleden, hij kon amper meer eten en kon zich niet goed warmhouden en naja, was gewoon beter om hem in te laten slapen. Furie weet ik niet meer hoe die opeens is gaan hemelen.

En andere pony's, hmm, ken je Chimney? Maar die is eigenlijk van camping de Otterberg, net zoals de fjord Jorka en de pony Karoesja. Ik kan voor de rest even op niet meer pony's komen. De rest wat er aan pony's is is allemaal nieuw. Afgelopen 3 jaar gekocht ofzo.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 17:48

Ik kan je gerust stellen: James is nog alive and kicking! Als je bij Ini bent en rechtsaf het terrein af gaat, kleine 500 meter loopt, dan zit daar zo'n weiland met houten hek er om heen. Daar staat hij, samen met een andere vos en een bruine. Kan niet missen, geen enkel paard heeft zo'n gave hanenkam als James!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 17:50

Ja, lieve Ivan! Volgens mij is het al wel langer geleden maar dat weet ik niet zeker.

Aniek, heb je misschien (ik weet niet hoe je het schrijft) Tsjoeka nog gekend? Ontzettend lieve bruine pony. Of Tommie? Donkerbruin racemonstertje die nog wel eens een bokje kon geven en gek was op springen :D . En Wakker? Lief, groot bruin paard? En lang, lang geleden liepen de zwarte shetjes Xico en Ludo ook nog wel eens een rondje mee :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 17:52

O, staat hij daar! Dan heeft die vast pensioen ofzo, want die twee paarden die jij beschrijft klinken als de 2 tuigers, god kan niet meer op de namen komen. Daphne en Baron! Dat was het. Naja, geef hem ongelijk, hij loopt al aardig wat jaartjes rond!

En Xico en Ludo! God, wat heb ik met die pony's gelachen! Haha, maar ik zag laatst Xico of Ludo nog. ^^

Maar er is toch ook een tijdje een paard geweest Ajram/Airam, weet ik hoe je het schrijft. Kan me herinneren dat die een beetje leek op Ottoline. Of bedenk ik nu maar wat? :P

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 18:32

Daphne en Baron? Geen idee hoor! Moet je zelf maar eens kijken als je daar weer bent... Ken die beide dieren i.i.g. niet.

Was trouwens iets eerder ook nog de vraag hoe het gaat met de veulens. Kan je zeggen: hartstikke goed! Lopen lekker met mams in de wei en met slecht weer/ koude nachten binnen. Af en toe flinke galop door de wei (leuk als je net met de les bezig bent in de buitenbak) en volgens mij ook erg nieuwsgierig. Kijken overal naar. Ja die doen het ook goed nu!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 21:16

Ah, goed om te horen!

Haha Tamara, die naam Ajram/Airam komt me bekend voor, maar misschien is dat eerder jouw schuld dan dat ik 'm echt heb gekend :P

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 21:37

Tommie en Ttsjoeka? heb ik niet gekend. Die Xico en Ludo volgens mij wel. Waren die niet van Nicole Hennink??
Chimney komt me ook wel heel erg bekend voor! Ja die kende ik ook wel. Wakker was het eerste paard waar ik op heb gereden :Y)

*denkt verder heel diep na over andere pony's* ..

Er was ook zo'n bruine pony die heette Lucky volgens mij. Laurie(kent iemand haar? klein meisje) die had mijn pony een keer mee op wedstrijd die ook Lucky heette en al die kleine meisjes dachten vervolgens dat ze op mijn Lucky hun wedstrijden mochten rijden ipv op de bruine :D

Nou naar mijn idee waren er echt 10043 pony's in "mijn tijd" maar kom er echt niet meer op! :n

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 21:40

wacht nu ik er over nadenk ken ik Tjsjoeke en tommie toch misschien wel.. er is vast niet iemand met een foto??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 21:43

Tommie was volgens mij ook niet van Ini zelf. Xico en Ludo waren (zijn) inderdaad van familie Hennink! :)
Lucky was er nog toen ik stopte met rijden (2,5 jaar geleden geloof ik? Time flies!), of 'ie er nog staat weet ik eigenlijk niet :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 21:57

Ik heb geen foto van Tommie en Tsjoeka. Lucky komt me inderdaad ook nog bekend voor! Was dat niet een bruine pony met witte aftekeningen? Of zit ik nu helemaal in de verkeerde richting? :P En hahaha, ja vroeger reed je bijna alleen maar op pony's en leken en super veel te zijn. Nu ik op de paarden rij besef ik me pas dat het wel meevalt met de hoeveelheid pony's. :P

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:14

Anniekkkk schreef:
Tommie en Ttsjoeka? heb ik niet gekend. Die Xico en Ludo volgens mij wel. Waren die niet van Nicole Hennink??
Chimney komt me ook wel heel erg bekend voor! Ja die kende ik ook wel. Wakker was het eerste paard waar ik op heb gereden :Y)

*denkt verder heel diep na over andere pony's* ..

Er was ook zo'n bruine pony die heette Lucky volgens mij. Laurie(kent iemand haar? klein meisje) die had mijn pony een keer mee op wedstrijd die ook Lucky heette en al die kleine meisjes dachten vervolgens dat ze op mijn Lucky hun wedstrijden mochten rijden ipv op de bruine :D

Nou naar mijn idee waren er echt 10043 pony's in "mijn tijd" maar kom er echt niet meer op! :n

DIe Laurie die je noemt, wanneer was dat ongeveer? Ik ken namelijk wel een Laurie die ook bij Ini gereden heeft, maar weet niet of dat dezelfde is. Die is nu 33, kan dat?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:56

Je bedoelt Laurie Meijer? Die ken ik ook wel. ^^

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 12:21

Ik ook :D Dochter van een collega, en zus van een oud klasgenoot van mij, en ze heeft ook bij ons diensten in de zorg gedraaid.

Tjoeka is echt al super lang weg! Daar heb ik nog op leren rijden(samen met kim natuurlijk!)
Die stonden samen met kobus in een loopstal. Kobus heb ik trouwens nooit op gereden..... :(

Lucky was idd bruin mara. En die kon ook nogal goed bokken :)) Hoeveel kindjes daar geen vliegles van hebben gehad....
Maar lucky is er wel vaker geweest. Was die niet ook van de camping?

En tommy was samen met teddy, alleen werdt daar niet op gereden. Teddy stond in een buitenbox en was al redelijk op leeftijd.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 12:31

Hmm, was Lucky dan misschien niet dezelfde als Karoesja? Ze geven bij ini wel vaker andere namen aan pony's. :P Want kan me herinneren dat ik op Karoesje moest rijden en dat die een enorme bok gaf bij de A toen ik daar moest afwenden. Kon gelukkig blijven zitten. :P Maar die stond er ook om bekend om goed te bokken. Karoesje was soort kastanjebruin, grote witte bles en de neus moest altijd ingesmeerd worden omdat die anders verbrandde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:50

Hihi nu raak ik in de war. :D Maar ik weet wel zeker dat Lucky is echt een andere pony is. Karousja/Karoesja had een beetje pierig staartje. Ik heb nog wel ergens een foto van Lucky maar daar kan ik nu niet echt bij :P
Hier zijn trouwens wel wat foto's: http://partyflock.nl/album/913744/all/4098646.html. Lucky en Tommy staan er ook tussen (hoewel Tommy hier opeens veel kleiner lijkt :+ )

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:57

Ja, die was idd wel anders.

Weet wel dat cynthia op zaterdag nogal vaak op lucky reed in de les.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:03

Ja, ik heb 'm ook best vaak gereden, zelfs ooit nog een wedstrijdje. Was echt heel boos op 'm toen hij twee keer achter elkaar de bak uit liep, hihi :o