Ja inderdaad. Het is altijd goed als iemand anders een keer les komt geven. Die kijkt toch weer naar hele andere dingen.
Imago01
Geplaatst: 08-03-10 10:23
Bij ons is het gisteren gelukkig ook allemaal soepel verlopen. (Behalve dan dat een teammaatje haar spullen op de verkeerde plaats achterliet bij het opzadelen en de ploeg voor ons al haar spullen meehad, inclusief deken van het paard, halster en haar persoonlijke spulltjes ) maar dat is allemaal weer terug gekomen!
Onze proef ging lekker maar het moet allemaal nog wat strakker. Nog wat paarden op een andere plek etc maar dat hebben we nu gezien tijdens deze wedstrijd.
We zijn uiteindelijk 3e geworden. Zelfde puntenaantal als de 2e plaats maar zij hadden op een onderdeel hoger gescoord dus ging 2e prijs naar hun.
Mijn paard heeft het prima gedaan, als koppaard; ik kreeg hem in ieder geval wel overal langs, wel wat kijkerig maar hij liet zich goed rijden; ondanks dat hij gespannen was in zijn lijf en ik dus echt moeite had met het doorzitten en normaal zit hij ook al niet bepaald fijn (zacht uitgedrukt)...
Nou, bij ons ging het dus echt minder goed Onze kopruiter was ziek, dus vrijdag met een invallende kopruiter gereden, en die had gelijk gister de proef gereden! Dat deed hij top trouwens! Maar, het begon voor de proef al! Ik zou op een nieuw paard, vrijdag nog maar besloten voor de wedstrijd op veilig te spelen en een ander paard te nemen dat meer carrouselervaring heeft! Nou prima, maar die moest voor dat ik erop ging ook al 2 x lopen, krijgt ie een trap, loopt ie op 3 benen! Nou, mocht ik dus weeeeer op een ander paard.... Maar uiteindelijk ook gewoon goedgekomen! Toen in de wedstrijdring, een paard van ons werd helemaal gek (of ruiter, i don't know)! Nouja, wij gewoon doorgereden en dat paard maar telkens op het midden! Nouja, dat was natuurlijk te zien in onze punten! En waren ook 6e (laatste)!
Maar verer was 't wel een mooie dag dacht ik zo!
Imago01
Geplaatst: 08-03-10 10:41
OH ja Rachelle, dat heb ik inderdaad gezien. "Jaap" was dat toch met dat gigantische zwarte paard? Wel mooi paard om te zien trouwens maar wat vreselijk sneu was dat zeg. Jaap had wel nog enge momenten met dat dier, zag er niet echt lekker uit hoor. Was nog ff spannend of hij niet dwars door de hekken zou gaan of achterover zou klappen. Wel heel jammer want het leidde inderdaad wel de aandacht van de rest van de proef af, als toeschouwer ga je toch op dat ene paard dat niet wil, zitten te letten.
Wel heel sneu voor de ruiter en natuurlijk voor de rest van het team...
Jaa inderdaad! Jaap met Phaddas! 't is een onwijs mooi paard, en lopen dat ie kan maarja, 't is wel een onwijs moeilijk dier om te rijden! We moesten zo om elkaar heen draaien, en ik moet dan altijd met hem, ik dacht ineens: huh waar is ie nou? haha! Maar gelukkig alles goed afgelopen verder! Waren gelijk al mensen naar manege eigenaar toe gegaan van nou wij willen dat paard wel kopen enzo!
Hij gaat in ieder geval niet meer op dat paard, en volgende keer gewoon beter toch!
Gefeliciteerd trouwens Imago01!
mariska1989
Geplaatst: 08-03-10 12:11
Gefeliciteerd allemaal! Wij waren 4e!
Echt dat was inderdaad zonde dat Phaddas zo vreemd deed! Ik stond bij de kleine ingang vanaf de inrijring te kijken en wij stonden soms ook echt met onze handen voor ons ogen zo van straks echt botsingen enzo of jaap eraf. de eindgroep van jullie is echt tof!
Haha dankje! Ja eindgroet is leuk als ie goed gaat! Hij moet eigelijk nog in galop, maar daar kwamen we dus niet echt aan toe haha! EN nog een paar figuren deden we normaal in galop, maar gister dus niet
Gass
Geplaatst: 09-03-10 17:32
Die Phaddas was zeker een gaaf paard ja, ik speelde ook nog met de gedachte om te vragen of hij te koop was, maar vond eigenlijk dat ik het niet kon maken op zo'n moment.
Wat bij jullie gebeurde, gebeurde bij ons afgelopen kampioenschappen, het is echt balen. Ik vond het wel jammer bij jullie dat 1 meisje uit de groep daardoor niet meer ging rijden en het publiek ging afsnauwen, hoop dat ze dat volgende keer niet meer doet en dat iedereen eraan blijft rijden zodat het probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden.
borrie01
Geplaatst: 09-03-10 18:09
wij hebben zaterdagavond een onderlinge wedstrijd met onze 2 paarden carrousels pony caroussel en de friezencarrousel puur voor het oefenen omdat we allemaal ook naar het nk gaan. Antoinette Diks komt ons beoordelen dus dat is wel super leuk.