Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sence schreef:Marisca moet echt snel beter worden!!! Ik wil ook weten waar Kai weg komt, dat wil ik haar vragen.
JuuLePuuL schreef:Komt Dironja bij Japero weg? Daar hebt ik les gegeven toe het nog niet zo groot was als nu! Wat leuk zeg! Ik zag op de foto al dat het in Berlikum e.o. moest zijn!
.
.
.
. 
Sence schreef:Die Loulou....., niet mijn favoriet maar vond 'm wel schattig.
maare wow wat hebben ze een moooie site gekregen! en heb even de faciliteiten van het nieuwe gebouw bekeken, en dat klinkt alsof het een hele mooie stal word!Sence schreef:Ik heb de laatste keren niemand bij of op Jasmijn gezien. Anders moet je binnenkort even naar de manege om te vragen. Als er niemand voor Jasmijn is bv. misschien mag jij haar wel aandacht geven en af en toe rijden, als je vertelt dat je haar zolang hebt gedaan.
Kan altijd vragen!
Sence schreef:Zou leuk zijn als je haar mag doen, ook al is het dan misschien niet voor vast maar dan heb je haar teminste wel weer even.
Sence schreef:Nee, tuurlijk niet betalen.
Wedstrijden? Phoee, wanneer kerst en pasen op één dag vallen. Ik heb geen idee wanneer, in ieder geval wanneer wij er beide klaar voor zijn, misschien pas volgend jaar als ik hem dan nog lease? Het zadel ligt goed, heb alleen nog dat bontje nodig dus en die heb ik dus nog niet. De 24ste krijg ik weer genoeg geld, en dan ga ik het bontje kopen. Ik moet ook nog even een leuk hoofstelletje hebben met gouden gespen, dat lijkt me wel wat. Verkopen ze zulke hoofdstel met gouden gespen bij de Welkoop?Sence schreef:Het gaat goed met mij en Kai, we leren elkaar kennen. Hij probeert mij uit natuurlijk, maar ik hem ookWedstrijden? Phoee, wanneer kerst en pasen op één dag vallen. Ik heb geen idee wanneer, in ieder geval wanneer wij er beide klaar voor zijn, misschien pas volgend jaar als ik hem dan nog lease? Het zadel ligt goed, heb alleen nog dat bontje nodig dus en die heb ik dus nog niet. De 24ste krijg ik weer genoeg geld, en dan ga ik het bontje kopen. Ik moet ook nog even een leuk hoofstelletje hebben met gouden gespen, dat lijkt me wel wat. Verkopen ze zulke hoofdstel met gouden gespen bij de Welkoop?
Voor het bontje ga ik naar Bosgra, dus misschien koop ik daar dan ook wel een hoofdstel. Alleen het lijkt me daar allemaal zo duur, en hoe duur zijn de bontjes bij de Bosgra? Als het véél duurder is als 2ehands doe ik die dan misschien wel 2e hands.
Sence schreef:Ik ga denk ik dan maar gewoon naar Bosgra, is ook leuker winkelen als de Welkoop
kan je lekkr sneupen
Even op alle dure zadels gaan zitten, hehehe
Doet me moeder altijd als ze in een paardenwinkel is
Ik kan echt wel uren rond blijven kijken in een paardenwinkel, al dat nieuwe mooie en nog schone spul!!! Sence schreef:Ja, inderdaadEven op alle dure zadels gaan zitten, hehehe
Doet me moeder altijd als ze in een paardenwinkel is
Ik kan echt wel uren rond blijven kijken in een paardenwinkel, al dat nieuwe mooie en nog schone spul!!!
paardenwinkels zijn gwn gevaarlijk voor ons soort paardenmensen