Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 09:50

Marisca moet echt snel beter worden!!! Ik wil ook weten waar Kai weg komt, dat wil ik haar vragen.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:33

Komt Dironja bij Japero weg? Daar hebt ik les gegeven toe het nog niet zo groot was als nu! Wat leuk zeg! Ik zag op de foto al dat het in Berlikum e.o. moest zijn!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:42

Sence schreef:
Marisca moet echt snel beter worden!!! Ik wil ook weten waar Kai weg komt, dat wil ik haar vragen.

en ik wil weten waar LouLou heen is...

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:50

Lou Lou staat nu tijdelijk als gezelschaps pony ergens, omdat ze daar eerst geen plekje voor konden vinden!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:50

owh aha, thnx Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 11:58

Die Loulou....., niet mijn favoriet maar vond 'm wel schattig.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 11:58

JuuLePuuL schreef:
Komt Dironja bij Japero weg? Daar hebt ik les gegeven toe het nog niet zo groot was als nu! Wat leuk zeg! Ik zag op de foto al dat het in Berlikum e.o. moest zijn!

Ja daar komt ze weg Haha!.
Herken je het dan een beetje Haha!.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:00

Loulou staat inderdaad bij een kennis van Wilfred als gezelschapspony Haha!.
Het was echt een schattig beestje maar die vrouw die Wilfred kent had me er wel wat over vertelt ze zei dat ze haar vaak moest poetsen Haha!.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:13

Nee, want dat is alweer ongeveer 8 jaar geleden dat ik daar les gaf, ik was 16 dus ik denk niet dat Dironja er toen al was Knipoog

Waren toen nog niet zo heel veel paarden en ponies, een stuk of 8 in totaal denk ik. De kantine werd ook pas gebouwd toen ik er was en er was nog geen binnenbak. Wel was er zon lieve hond altijd, rocky! Heb daar hele leuke tijd gehad en veel geleerd ook!

Paarden en pony's die er toen stonden waren Misty, Kissiefor, Janet, Leandra, Kailey en nog een paar. Alleen die zullen allemaal wel weg zijn denk ik. Kissiefor was echt mijn paardje, donker schimmeltje, e-pony, altijd mee crossen langs de weg, zonder cap toen nog en ze met halster uit de wei halen, mooie tijd was dat daar en leuke mensen! Zou er best wel weer eens willen kijken!

Ken je een van die paarden toevallig? heb ook nog wel fotos uit die tijd!
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 09-02-07 12:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:15

Zou je jou in kunnen huren zeg maar om les te geven? Of kies jij zelf waar wie en wanneer je les geeft?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:19

Mij inhuren? haha ik ben heel duur Tong uitsteken

Ik geef op Vlieland les omdat ik daar een baantje heb, dat had ik in Berlikum ook. Daarnaast heb ik wel eens los mensen les gegeven, maar dat doe ik niet zo vaak, omdat er vaak reistijd bij komt kijken omdat de meesten niet in LWD wonen en je dan voor een uurtje maar onderweg bent en door mn studie kan dat vaak niet...

Waarom?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:34

Sence schreef:
Die Loulou....., niet mijn favoriet maar vond 'm wel schattig.

Ik vond het echt de leukste pony van allemaal. Zo veel mee beleefd, maar ja niet iedereen vond haar leuk..
De laatste twee lessen waren zo gaaf op dat beestje... springen zonder zadel Haha!
Als ze nog gewoon op de manege had gestaan had ik haar misschien wel tot september geleased, aan de andere kant heb ik ook al een paar lieve paarden te rijden..

En ja, wit wordt er snel vies Tong uitsteken

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:58

wow wat heb ik dit al lang niet gevolgd haha Tong uitsteken maare wow wat hebben ze een moooie site gekregen! en heb even de faciliteiten van het nieuwe gebouw bekeken, en dat klinkt alsof het een hele mooie stal word!

Wel wil ik ff weten hoe het met Nasmijn gaat? heeft ze alweer een nieuwe leaser? want ik weet dat Nasmijn elke dag bereden moet worden anders word ze chagereinig omdat ze zich dan verveelt!

Ik hoop dat Wilfred haar wel elke dag laat berijden of losgooit zodat ze er ff uit kan!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:15

Ik heb de laatste keren niemand bij of op Jasmijn gezien. Anders moet je binnenkort even naar de manege om te vragen. Als er niemand voor Jasmijn is bv. misschien mag jij haar wel aandacht geven en af en toe rijden, als je vertelt dat je haar zolang hebt gedaan.

Kan altijd vragen!

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:22

Sence schreef:
Ik heb de laatste keren niemand bij of op Jasmijn gezien. Anders moet je binnenkort even naar de manege om te vragen. Als er niemand voor Jasmijn is bv. misschien mag jij haar wel aandacht geven en af en toe rijden, als je vertelt dat je haar zolang hebt gedaan.

Kan altijd vragen!

ja idd! ik heb haar zelf een jaar gedaan! en ik weet uit ervaring dat als ze te lang stilstaat ze vet chaggie word en dus ook niet erg lief! vandaar dat ze oook naar een manege is verkocht! omdat ze dan namelijk elke dagvoldoende eruit kwam!

Ik hoop dat het mag! lijkt me leuk!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:25

Zou leuk zijn als je haar mag doen, ook al is het dan misschien niet voor vast maar dan heb je haar teminste wel weer even.

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:39

Sence schreef:
Zou leuk zijn als je haar mag doen, ook al is het dan misschien niet voor vast maar dan heb je haar teminste wel weer even.

ja drom, ik ben niet van plan om ervoor te betalen! want dan doe ik het niet, dan zoekt hij het maar uit! maar goed ik ken haar heel goed en zo word ze ook niet zo chaggie en kan ze miss wel een leaser krijgen, omdat ze dan weer wat liever is!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:43

Nee, tuurlijk niet betalen. Nagelbijten / Gniffelen

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:46

Sence schreef:
Nee, tuurlijk niet betalen. Nagelbijten / Gniffelen

nee want ik denk dat wilfred miss wel gaat zeggen van, ja waarom ga je hem dan niet leasen!? maar heb daar geen geld voor jong! ik bedoel maar ik heb zo ie zo dat ik strax wedstrijden ga rijden, dus ja ... dat ken net haha Tong uitsteken

en hoe ghaat het met jouw en kai? gaat het al goed? wanneer begin jij met je wedsdtrijden?

Hoe zit je zadel op kai? en heb je al een bontje?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:49

Het gaat goed met mij en Kai, we leren elkaar kennen. Hij probeert mij uit natuurlijk, maar ik hem ook Haha! Wedstrijden? Phoee, wanneer kerst en pasen op één dag vallen. Ik heb geen idee wanneer, in ieder geval wanneer wij er beide klaar voor zijn, misschien pas volgend jaar als ik hem dan nog lease? Het zadel ligt goed, heb alleen nog dat bontje nodig dus en die heb ik dus nog niet. De 24ste krijg ik weer genoeg geld, en dan ga ik het bontje kopen. Ik moet ook nog even een leuk hoofstelletje hebben met gouden gespen, dat lijkt me wel wat. Verkopen ze zulke hoofdstel met gouden gespen bij de Welkoop?

Voor het bontje ga ik naar Bosgra, dus misschien koop ik daar dan ook wel een hoofdstel. Alleen het lijkt me daar allemaal zo duur, en hoe duur zijn de bontjes bij de Bosgra? Als het véél duurder is als 2ehands doe ik die dan misschien wel 2e hands.

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:52

Sence schreef:
Het gaat goed met mij en Kai, we leren elkaar kennen. Hij probeert mij uit natuurlijk, maar ik hem ook Haha! Wedstrijden? Phoee, wanneer kerst en pasen op één dag vallen. Ik heb geen idee wanneer, in ieder geval wanneer wij er beide klaar voor zijn, misschien pas volgend jaar als ik hem dan nog lease? Het zadel ligt goed, heb alleen nog dat bontje nodig dus en die heb ik dus nog niet. De 24ste krijg ik weer genoeg geld, en dan ga ik het bontje kopen. Ik moet ook nog even een leuk hoofstelletje hebben met gouden gespen, dat lijkt me wel wat. Verkopen ze zulke hoofdstel met gouden gespen bij de Welkoop?

Voor het bontje ga ik naar Bosgra, dus misschien koop ik daar dan ook wel een hoofdstel. Alleen het lijkt me daar allemaal zo duur, en hoe duur zijn de bontjes bij de Bosgra? Als het véél duurder is als 2ehands doe ik die dan misschien wel 2e hands.

nieuwe bontjes(lamsvel) bij bosgra zijn ongeveer 60 euro! dus valt wel mee! welkoop heeft geen hooofdstellen met gouden gespen! Bosgra wel

Op zcih valt bosgra wel mee qua prijzen, maar ja het isook een grote winkel!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:53

Ik ga denk ik dan maar gewoon naar Bosgra, is ook leuker winkelen als de Welkoop Haha!

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:54

Sence schreef:
Ik ga denk ik dan maar gewoon naar Bosgra, is ook leuker winkelen als de Welkoop Haha!

ja veel meer keus Haha! kan je lekkr sneupen Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:57

Ja, inderdaad Haha! Even op alle dure zadels gaan zitten, hehehe Haha! Doet me moeder altijd als ze in een paardenwinkel is Nagelbijten / Gniffelen Ik kan echt wel uren rond blijven kijken in een paardenwinkel, al dat nieuwe mooie en nog schone spul!!!

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 17:05

Sence schreef:
Ja, inderdaad Haha! Even op alle dure zadels gaan zitten, hehehe Haha! Doet me moeder altijd als ze in een paardenwinkel is Nagelbijten / Gniffelen Ik kan echt wel uren rond blijven kijken in een paardenwinkel, al dat nieuwe mooie en nog schone spul!!!

ja en datleer ruikt altijd zo lekker! en ik zit altijd uren bij de dekjes te kloten! vaak kan ikniet kiezen of dan ben ik niet van plan om een dekje te kopen en danzie je toch wat hangen en neem je ehte weer mee Haha! Knipoog paardenwinkels zijn gwn gevaarlijk voor ons soort paardenmensen Dromen