Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:41

nou ik ga werken...paardjes staan lekker buiten op een paar na...doei allemaal

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:42

madelon31 schreef:
nou ik ga werken...paardjes staan lekker buiten op een paar na...doei allemaal

werk ze en misschien kom ik je wel tegen
waar moet je heen?

gr

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:17

gefeliciflapstaart hoor Nous en Bies.Ze staan lekker buiten.Je Ko en Rob erg stout,haha wilde niet door water aan ingang weiland,ontsnapte omdat wij er ook niet door wilden en renden dus het hele merrieland door pfffffffffffff.Uiteindelijk zakten ze in de zijkant weg en konden we ze weer pakken.Ko heeft zich wat verstapt en leek wat te trekken met links voor,maar toen ik wegging liep die weer goed.Joer is ook nog onderuit gegleden haha de sukkel.Hij weet nog steeds niet dat hij moet remmen voor het lijntje.Enten ging super.Ik heb hem om 9 uur al gelongeerd.Diddle liep hartstikke goed.Ik heb Caram,Joer en Bies onder deken laten staan,lijkt lekker weer maar is best wel fris. Joer wil ik trouwens ook binnen hebben vannacht.Anders kom ik zelf nog wel ff.Hij mag in iedergeval zijn buitendeken omhouden ook in stal.Je westernteugels heb ik ingevet en in plasticzakje bij je spullen gelegd,Nog bedankt hoor en werk ze verder.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:22

AnitaJoeri schreef:
.Je Ko en Rob erg stout,haha wilde niet door water aan ingang weiland,ontsnapte omdat wij er ook niet door wilden en renden dus het hele merrieland door pfffffffffffff.Uiteindelijk zakten ze in de zijkant weg en konden we ze weer pakken.Ko heeft zich wat verstapt en leek wat te trekken met links voor,maar toen ik wegging liep die weer goed.

Haha die Ko! en Robje! Ik zal vanavond wel ff kijken of hij goedloopt.. heb les vanavond, dus hoop van wel Bloos
Fijn dat Diddle weer goedliep!! Gisteren nog niet nl!!

Ja het ziet er heerlijk uit buiten, maar ik ging net ff boodschappies doen en toen was het toch minder lekker dan ik dacht Clown
Ik heb alvast wat lekkers gehaald, dus de mensen die er vanavond zijn hebben mazzel Vork Vingers aflikken

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:36

haha ja ze waren weer lekker bezig! Renk vond die plas ook niet zo geslaagd, dus ik had natte voeten Haha!

Ik ga Evita vanavond ook maar onder dek zetten, vind het banketstaaf voor haar maar die vacht blijft maar groeien! Scheren gaat niet omdat ze de hele winter in de uitloop staat.. dan maar proberen om die teddyberen vacht een beetje te remmen! Gisteren was ze na een rondje park drijfnat, terwijl ze echt niet moe of buiten adem was.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:38

hee ireentjuh....hoelaat ga jij evita er ongeveer uithalen vandaag weet je dat? ik kom pas vanavond ik kan ze er ook eventueel uit halen voor je dat ze wat langer kunnen blijven staan.....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:47

Ireentjuh schreef:
Ik ga Evita vanavond ook maar onder dek zetten, vind het banketstaaf voor haar maar die vacht blijft maar groeien! Scheren gaat niet omdat ze de hele winter in de uitloop staat.. dan maar proberen om die teddyberen vacht een beetje te remmen! Gisteren was ze na een rondje park drijfnat, terwijl ze echt niet moe of buiten adem was.

Biz staat ook al onder dek, ik wil hem dit jaar ook niet meer scheren. Hij had het pas ook koud (overdag), dus 's nachts winterdeken en overdag ongevoerde regendeken!
Diddle moet er binnenkort ook aan gaan geloven Haha!

Kun je niet evt. als de vacht te erg wordt, een jachtmodel/dekenmodel scheren?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 12:53

Ik kan vanavond ook komen Vera, maar als jij er toch bent en ze er uit wil halen vind ik dat ook prima Lachen
Evita staat gelukkig weer gewoon te grazen en niet meer zo bij het hek op Tink te wachten, ze stond zelfs een beetje bij Regina toen ik weg ging.

Een model scheren kan ook nog als het echt te erg wordt ja.. Maar ik vind het zooo lelijk Bloos

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 13:00

zozo ze durft haha! wie weet worden het nog wel vriendinnen haha Lachen

jeetje ik dacht dat ik al erg was met mn zomer deken hihi

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 16:08

Hee Hee Allemaal Haha!

Gelukkig uit van school, zwaar dagje zeker met een enkel waar je bijna niet op kunt lopen en die in het verband zit. Rolleyes
Fijn dat de paardjes weer naar buiten kunnen, die gezamelijke rit lijkt me ook leuk maarja ben paardloos. Verdrietig Clown

Anous, gefeliciteerd met het 10 jaar samenzijn van je paardje. *LOL*

Donderdag en Vrijdag weer naar stal toe!
Hoop dat het dan een beetje goed weer is, dan kan ik Regina weer lekker aan het werk zetten. Lachen

-xxx-,jes
Doei!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 17:01

Ireentjuh schreef:
Een model scheren kan ook nog als het echt te erg wordt ja.. Maar ik vind het zooo lelijk Bloos

Het gaat toch niet om het plaatje Tong uitsteken

Maar dan is dat stuk van dr nek waar die rare korstjes zitten ook gelijk kaal OK dan!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 17:09

Nee hoor, daar gaat het niet om Knipoog
Maar het lijkt me alsnog wel koud dan (Evita kennende.. die gaat gewoon in een sneeuwstorm staan).

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 18:34

Hee hallo Doei!,

Lekker, paardjes weer naar buiten Geweest Haha!
Was best lekker weer vandaag Bloos

Nous Gefeliciteerd nog Ja
En bedankt nog voor je Snikker Clown

Ik hoop egt niet dat Vesra zoó lang overtijd is hoor, met haar entingen Huilen
Hoor ik dan wel weer Tong uitsteken

Verder niks te vertellen Doei!

Dag dag Lovers

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:07

Vanavond heerlijk gelest met Ko. Aniet, wil je Ko wat vaker laten ontsnappen?? Tong uitsteken Hij was én goed voorwaarts én goed in de ontspanning/licht in de hand. Toch nog steeds hard werken maar Mike was weer tevreden!! OK dan!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 20:11

Haha!
Mooi Anous Knipoog

Tsjaah ..ik vind dat ik ook maar is moet gaan lessen Bloos
ik zeg t elke x maar t komt er niet van enzo Verdrietig

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:20

Anous nog gefeleciteerd met jullie 10 jarig samenzijn (lees het nu pas joh!)

Meiden ik heb het hardstikke druk, ik ben er dus morgen om half 9 en moet om half 10 weer weg.
Ik ga alvast wat buitenzetten en doen en kijken hoe ver ik kom, maar hulp is welkom en als ik een aantal niet redt ehmsz....moet ik dat helaas aan jullie overlaten.

Anita tanx voor de tip wat betreft het enten, msischien rij ik zodra ik wat tijd heb wel even naar de DA toe om het te laten doen.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:36

Ik ben er morgenochtend ook om knollen buiten te zetten, maar ben er denk ik pas rond kwart over 9. Laat er maar wat staan hoor Syl Haha! (de brave Haha! Knipoog )

Heeft nog iemand de hoefsmid (Onno) nodig?? ik ga morgen even bellen!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:43

Ireentjuh schreef:

Sophie volgens mij maar weet niet ofze hem inmiddels al heeft gesproken!!

Onno is vrijdag nog geweest voor mijn knollies Bloos

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:50

Bedankt voor het buitenzetten! Arme Ireen Ach gut , Warenko is echt een muts met plassen, maar bovenop mijn kastje liggen kaplaarzen, dan blijven je voeten droog! (maat 39/40).

Anous, wat leuk dat je je tweede lustrum met Biz viert. Bedankt voor de NEGER Cool zoen!

Ik ben er morgenochtend niet. Moet vroeg naar 3bergen.....MIsschien morgen middag/tegen de avond, als ik het red, om de boel weer binnen te zetten....

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 22:07

Ireentjuh schreef:
Ik ben er morgenochtend ook om knollen buiten te zetten, maar ben er denk ik pas rond kwart over 9. Laat er maar wat staan hoor Syl Haha! (de brave Haha! Knipoog )

Whahahahaha kom ik morgen besmeurd in de winkel aan.
Klant: wat heb jij nou gedaan?
Ikke: nou ik mocht alleen de stoute paarden buiten zetten, want Irene wou de brave Haha!

Madelon en Anita kwamen ook rond die tijd, dus dat is wel prettig.

Anous, Sophie heeft die hoefsmid van Gaby gebeld als ik het me goed herinner.

Wel fijn dat de paardjes nog even lekker een weekje naar buiten kunnen.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 06:30

Goedemorgen

Ben gisteren vergeten poep te scheppen in het land Bloos . Laat voor vanmiddag maar de helft voor mij liggen Anusch.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 07:48

spettertjuh schreef:
Goedemorgen

Ben gisteren vergeten poep te scheppen in het land Bloos . Laat voor vanmiddag maar de helft voor mij liggen Anusch.

Is goed hoor, Kaar!! Ik denk alleen dat John het vandaag mag doen, want ik moet vanmiddag naar de kaakchirurg!! Nagelbijten / Gniffelen verstandskiezen moeten eruit

Ik ben blij dat de paardjes nog ff lekker overdag het land op kunnen.. denk niet dat ik vandaag nog in staat ben om te rijden... Verdrietig Iemand nog zin om te rijden vandaag?? Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 07:52

succes bij de kaakchirurg.

En ik ga het niet redden met helpen vandaag moet al eerder beginnen, en de 1e leerling hier in de lier.
volgende keer beter.

misschien woensdag?

gr

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 08:33

Nou heel veel sterkte hoor straks. Het kan ook heel erg meevallen hoor met de napijn. Met twee heb ik bijna geen last gehad en met ééntje wel erg maar die zat ook erg diep. Bij mij heeft de gewone tandarts ze toen getrokken. Hoefde niet naar de kaakchirurg.

Johnnie als je dit nog leest dan weet je het van het poepscheppen. Ben er vanmiddag om een uurjte of vier dan want ik heb het best druk vanmiddag. Spetter moet ook weer even gelongeerd worden, blijven oefenen en dan komt het wel weer goed.

Citaat:
En ik ga het niet redden met helpen vandaag moet al eerder beginnen, en de 1e leerling hier in de lier.
volgende keer beter.

Misschien kan je helpen binnenzetten vanavond Bloos

doei doei en werk ze

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 09:33

sterkte Anoes bij de kaakchirurg, jammer dat je Ko niet gaat rijden vandaag, want hij heeft het weer gedaan vanochtend! Clown Haha ik probeerde nog iets te grijpen toen hij er langs ging, maar dat was een been dus had niet zo veel nut (ik werd alleen maar uitgelachen Haha! )
Madelon riep nog tegen hem dat hij toch het merrieland niet in kon, maar dat kon hij dus wel, onder de draad door *LOL*

ik ga even droge kleren aan doen, en dan naar Leiden!