Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:nou ik ga werken...paardjes staan lekker buiten op een paar na...doei allemaal
AnitaJoeri schreef:.Je Ko en Rob erg stout,haha wilde niet door water aan ingang weiland,ontsnapte omdat wij er ook niet door wilden en renden dus het hele merrieland door pfffffffffffff.Uiteindelijk zakten ze in de zijkant weg en konden we ze weer pakken.Ko heeft zich wat verstapt en leek wat te trekken met links voor,maar toen ik wegging liep die weer goed.
Ireentjuh schreef:Ik ga Evita vanavond ook maar onder dek zetten, vind het banketstaaf voor haar maar die vacht blijft maar groeien! Scheren gaat niet omdat ze de hele winter in de uitloop staat.. dan maar proberen om die teddyberen vacht een beetje te remmen! Gisteren was ze na een rondje park drijfnat, terwijl ze echt niet moe of buiten adem was.

Ireentjuh schreef:Een model scheren kan ook nog als het echt te erg wordt ja.. Maar ik vind het zooo lelijk![]()

,

Hij was én goed voorwaarts én goed in de ontspanning/licht in de hand. Toch nog steeds hard werken maar Mike was weer tevreden!! 

(de brave
)Ireentjuh schreef:Heeft nog iemand de hoefsmid (Onno) nodig?? ik ga morgen even bellen!
, Warenko is echt een muts met plassen, maar bovenop mijn kastje liggen kaplaarzen, dan blijven je voeten droog! (maat 39/40).
zoen!Ireentjuh schreef:Ik ben er morgenochtend ook om knollen buiten te zetten, maar ben er denk ik pas rond kwart over 9. Laat er maar wat staan hoor Syl(de brave
![]()
)
Heeft nog iemand de hoefsmid (Onno) nodig?? ik ga morgen even bellen!
. Laat voor vanmiddag maar de helft voor mij liggen Anusch. spettertjuh schreef:Goedemorgen
Ben gisteren vergeten poep te scheppen in het land. Laat voor vanmiddag maar de helft voor mij liggen Anusch.
verstandskiezen moeten eruit
Iemand nog zin om te rijden vandaag??
Citaat:En ik ga het niet redden met helpen vandaag moet al eerder beginnen, en de 1e leerling hier in de lier.
volgende keer beter.
Haha ik probeerde nog iets te grijpen toen hij er langs ging, maar dat was een been dus had niet zo veel nut (ik werd alleen maar uitgelachen
)