pascha7 schreef:Lelijk zadel? Bestaan er lelijke zadels? Nu willen wij het ook weten he!?daan volgens mij heb je weer de verkeerde pm gehad van dat lelijke zadel
hij stuurd die gewoonsorry

Over die burberry dekens.. Ik had dat van de week ergens hier op bokt gelezen. Kan zijn dat ze al uitverkocht waren, of onze Blokker heeft ze helemaal niet gehad, kan ook. NU hadden ze ze in elk geval niet...

Ik heb vanmiddag toch zo onwijs lekker gereden in het Twiske!! Ging richting ruiterveldje, langs de dijk stappen en draven. Met een los teugeltje
Verderop, na de 2e brug, zag ik in de verte 2 paarden aan komen stuiven, maar ze waren nog ver weg, dus ik kon ook nog wel een stukje galopperen. Voor het ruiterveldje nam ik Bella terug, en ging ik de dijk af. Zij waren nog een stuk van mij verwijderd, maar wel inmiddels in stap ook. Toen ik het fietspad was overgestoken, zetten zij die paarden onder geklik (met de stem) aan in een galopje. Bella dacht.. ik wil daar wel achteraan, dus die begon lichtelijk te stuiteren. Dat achterste meisje keek nog wel om, om te zien of het wel goed ging. Maar het ging prima, ik kon Bell makkelijk houden maar.... dat stukje tussen de bomen liep Bella toch wel bijna in PASSAGE ofzo!! hahaha moest er wel om lachen. HUP HUP, daar gingen die knieen de lucht in (tenminste, zo VOELDE het, ik zag het natuurlijk niet haha) Het ZAT in elk geval super, voelde me net Anky! hahaha Gekke pony. Maar ja, het zit er dus wel in!
(nu nog eruit zien te krijgen in de bak ofzo)

sorry
het was echt heel gezellig (k liep met de studentenvereniging) maar ik voel nu toch helemaal niks meer.....mn benen doen echt niet normaal zoveel pijn en k loop als n gans ofzo
denk eens even heel goed na