stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:49

Ik ben er morgen ook vroeg, ik had beloofd dat ik zou komen kijken naar Irmgard... jah, toen wist ik nog niet dat ze al om 9uur moest starten he? hahaha Nouja, staan de paardjes er in elk geval wel lekker vroeg op!?

pascha7 schreef:
daan volgens mij heb je weer de verkeerde pm gehad van dat lelijke zadel Verward
hij stuurd die gewoon Clown sorry
Lelijk zadel? Bestaan er lelijke zadels? Nu willen wij het ook weten he!? Haha! Haha!

Over die burberry dekens.. Ik had dat van de week ergens hier op bokt gelezen. Kan zijn dat ze al uitverkocht waren, of onze Blokker heeft ze helemaal niet gehad, kan ook. NU hadden ze ze in elk geval niet... Verdrietig

Ik heb vanmiddag toch zo onwijs lekker gereden in het Twiske!! Ging richting ruiterveldje, langs de dijk stappen en draven. Met een los teugeltje Haha! Verderop, na de 2e brug, zag ik in de verte 2 paarden aan komen stuiven, maar ze waren nog ver weg, dus ik kon ook nog wel een stukje galopperen. Voor het ruiterveldje nam ik Bella terug, en ging ik de dijk af. Zij waren nog een stuk van mij verwijderd, maar wel inmiddels in stap ook. Toen ik het fietspad was overgestoken, zetten zij die paarden onder geklik (met de stem) aan in een galopje. Bella dacht.. ik wil daar wel achteraan, dus die begon lichtelijk te stuiteren. Dat achterste meisje keek nog wel om, om te zien of het wel goed ging. Maar het ging prima, ik kon Bell makkelijk houden maar.... dat stukje tussen de bomen liep Bella toch wel bijna in PASSAGE ofzo!! hahaha moest er wel om lachen. HUP HUP, daar gingen die knieen de lucht in (tenminste, zo VOELDE het, ik zag het natuurlijk niet haha) Het ZAT in elk geval super, voelde me net Anky! hahaha Gekke pony. Maar ja, het zit er dus wel in! Haha! Haha! (nu nog eruit zien te krijgen in de bak ofzo) Knipoog

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 18:29

wil ook weer met pascha het twiske in maar dat kan helaas nog niet ivm bodyguard Tong uitsteken

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 18:31

hahaha grappig he ellen als je paard zulke passen zet

oeehh morgen me LI debuut! Ben benieuwd hij liep de laatste 2 dagen niet zo lekker beetje douwerig Verdrietig

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 18:34

komt goed hoor willie
ik stral hem zo wel even in Tong uitsteken en met het voorlezen is ook geen probleem hoor ik bler wel overal overheen Tong uitsteken Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 18:35

jaa want er zijn 5 rijbanen dus wel heel hard schreeuwen! en goed achter elkaar hahah

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 18:37

Azzaro schreef:
jaa want er zijn 5 rijbanen dus wel heel hard schreeuwen! en goed achter elkaar hahah

doe me best Tong uitsteken

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:31

hallo allemaal!!

hier mayo na n ontzettend vermoeiende dag! Tong uitsteken
lag vannacht pas om 5 uur in mn bedje.....moest er om half 9 alweer uit.....maarja dat is allemaal gelukt Haha!
daarna op weg naar amsterdam om mee te doen aan de dam tot dam wandeltocht Lachen het was echt heel gezellig (k liep met de studentenvereniging) maar ik voel nu toch helemaal niks meer.....mn benen doen echt niet normaal zoveel pijn en k loop als n gans ofzo Tong uitsteken

maar al met al was t n geslaagde dag! hoop alleen dat k morgen niet al teveel spierpijn heb met met het rijden!! dan kan k wel fluiten naar mn winst natuurlijk Tong uitsteken maarja.....we gaan t zien Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 20:18

Ohh leuk Mayo! Gingen jullie ook in Zaandam over de DenUylbrug? Want daar reed ik overheen op weg naar stal vanmiddag, en het zag er zwart van de wandelaars! Vroeg me al af of het een wandelclubje was ofzo... hihi

Succes in elk geval met de wedstrijd! Mayo en Willie! Haha! Haha!
Ik ga wel smorgens vroeg dus ff kijken, ff de concurrentie checken hihi (de B dus) Haha!

@Brenda: ik dacht dat je vanmiddag op stal zou zijn, maar je was er niet. Heb wel Pas en Bo in het land gezien. Bella stond er naar te kijken, maar hinniken? homaar Tong uitsteken

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 21:04

Dabo schreef:
Ohh leuk Mayo! Gingen jullie ook in Zaandam over de DenUylbrug? Want daar reed ik overheen op weg naar stal vanmiddag, en het zag er zwart van de wandelaars! Vroeg me al af of het een wandelclubje was ofzo... hihi

Succes in elk geval met de wedstrijd! Mayo en Willie! Haha! Haha!
Ik ga wel smorgens vroeg dus ff kijken, ff de concurrentie checken hihi (de B dus) Haha!

@Brenda: ik dacht dat je vanmiddag op stal zou zijn, maar je was er niet. Heb wel Pas en Bo in het land gezien. Bella stond er naar te kijken, maar hinniken? homaar Tong uitsteken

nee ik was ander half uur later omdat ik eerst even iets anders ging doen Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:30

Ellen, ik zal dinsdag, als ik het niet vergeet..., even bij de Action in Purmereutel kijken of ze daar nog die burberry dekens hebben. Ik heb ze laatst ergens gezien. Zag inderdaad ook op Bokt iemand die er een dekje en fleece bandages van had gemaakt.

Heb net gehoord dat we binnenkort nog meer friezen bij Taams erbij krijgen...!!! Invasion of the black brothers (or sisters). Ik geloof in ieder geval de fries van Roxanne en nog een andere fries genaamd Jelle. So, watch out.... Extreme duivel

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:53

Neeeeeeeehh!!!!
aaarrggghhhh niet NOG meer Friezen! Boos! Boos! Boos! (hahahaha) Tong uitsteken

ja, fijn als je een burberry voor me meeneemt, tof!! Haha! Haha!
Oh, doe je dat evengoed nog, ondanks de tekst hierboven? Tong uitsteken Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:01

Het moest verboden worden Esther Boos! Nors opkijken Haha!

Hallloooo allemaal Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:11

Doei!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:14

ShirleyA schreef:
Doei!
Haaaaaai!
We moeten Esther maar te vriend houden, als jij dat burberry dekje nog wil hahahaha

AnneOmie schreef:
Het moest verboden worden Esther Boos! >;) Haha!

Hallloooo allemaal Haha!
Hooooi!! Doei!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:16

Ja idd Ellen: aai Esther aai. * slijmt er lekker op los* hahahaha

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:20

Doei! meiden Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:24

Nou ik ga lekker mijn bedje eens opzoeken. truste en tot morgen Slapen Doei, doei

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:25

Dabo schreef:
Neeeeeeeehh!!!!
aaarrggghhhh niet NOG meer Friezen! Boos! Boos! Boos! (hahahaha) Tong uitsteken

ja, fijn als je een burberry voor me meeneemt, tof!! Haha! Haha!
Oh, doe je dat evengoed nog, ondanks de tekst hierboven? Tong uitsteken Knipoog

hmmmmmm, ik weet het niet............ Ja, tuurlijk wel. Ik ben een vrouw van mijn woord. Als ik iets beloof, doe ik het. Weet niet of het gaat lukken, maar ik ga in ieder geval een poging wagen op zoek naar een Burberry deken. Ben dinsdag toch vrij, dus dan ga ik even langs de markt in Purmerend. Heb je er ook een Burberry petje bij, Shirley? Die zijn nu toch helemaal hip? Leuk, helemaal in Burberry style! Wel kakkie...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:31

Gieltje2002 schreef:
hmmmmmm, ik weet het niet............ Ja, tuurlijk wel. Ik ben een vrouw van mijn woord. Als ik iets beloof, doe ik het. Weet niet of het gaat lukken, maar ik ga in ieder geval een poging wagen op zoek naar een Burberry deken. Ben dinsdag toch vrij, dus dan ga ik even langs de markt in Purmerend. Heb je er ook een Burberry petje bij, Shirley? Die zijn nu toch helemaal hip? Leuk, helemaal in Burberry style! Wel kakkie...

Nee nog geen petje, ook nog niet gezien eigenlijk, maar als de deken ooit lukt wil ik natuurlijk wel zo'n petje, dat snap je. Mijn wolle uitrijd deken is wel een kak-ruit zeg maar, echt mooi bij mijn vosje.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:34

Ik ga zo ook mijn bed maar eens opzoeken. Trusten allemaal en tot morgen!!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:38

Slapen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:43

Trusten mensen! Doei, doei Haha!

Ja Shir, een burberry petje MOET er dan wel bij hoor!
En roze staan ook wel erg homo-hip op dat vosje van je Haha! Tong uitsteken

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 07:03

jongens naja meiden wie heeft er hier een burberry petje Bloos denk eens even heel goed na

Goed geraden het is willie Haha! Jullie mogen hem best es lenen hehehe Bloos

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 07:03

vandaag me LI debuut

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 09:03

Azzaro schreef:
vandaag me LI debuut

ik duim voor vele winstpunten Knipoog