Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sander_ schreef:Ik heb dat onderaan gezien ja, maar het was helemaal blanco. Heeft de manege waar ik rijd dit dan gewoon niet doorgegeven?
Shalimar schreef:@Fleury: Weet je nooit van te voren op wie je moet? Moet je gelijk zonder oefenen (behalve losrijden) de ring in? Wij weten meestal 3 weken van te voren op wie we moeten en kunnen dan nog 2 of 3 keer in de les oefenen...vind ik wel zo fijn want sommige pony's ken ik niet goed want daar rij ik niet veel op dus als ik er zonder oefenen op stap weet ik bijna wel zeker dat ik de 210 niet haal. Dat vind ik een keer niet erg maar elke keer....
Shalimar schreef:@Fleury: Weet je nooit van te voren op wie je moet? Moet je gelijk zonder oefenen (behalve losrijden) de ring in? Wij weten meestal 3 weken van te voren op wie we moeten en kunnen dan nog 2 of 3 keer in de les oefenen...vind ik wel zo fijn want sommige pony's ken ik niet goed want daar rij ik niet veel op dus als ik er zonder oefenen op stap weet ik bijna wel zeker dat ik de 210 niet haal. Dat vind ik een keer niet erg maar elke keer....
Yannuh schreef:Heb je wel je diploma's gehad? Van de even proeven?
Flurk schreef:natje93 schreef:ik krijg het ook via de post maar ik heb nu een ander probleem (ik heb vanaaf toch les) maar ik heb een brief gekregen en daar staat dan ook gelijk in wat je tot nu heb behaal ik zit inmiddels in f7 maar er staat nog niet dat ik f5-f6 heb behaald dus... daar ga ik vanaaf maar even over hebben bij de manege (ik kreeg ook ooit nog een diploma (inmiddels 5 maanden geleden) van f6 maar ja de organistaie is slecht (behalve als je moet betalen :S)
dan heeft de manege waar je deze pp hebt gereden dit niet terug gekoppeld aan de FNRS en het jurylid heeft misschien niet het formulier getekend ik zou daar inderdaad maar even achteraan gaan
Sander_ schreef:Yannuh schreef:Heb je wel je diploma's gehad? Van de even proeven?
Diploma's?
Jeetje, heb echt het idee dat ik maar de helft van dat FNRS-gedoe meekrijg. Het zit eigenlijk zo: op een andere manege ben ik in de F5 ingestroomd, en die volgereden. Toen naar een andere manege gegaan en daar verdergegaan in de F6. Die ook volgereden en dat theorie-examen gedaan, dat heb ik gehaald en vandaag moet ik nu mijn 1e F7.
Dus waarschijnlijk werkt alles nogal langs elkaar heen omdat ik op twee maneges heb gereden, ookal heb ik allang een wijziging van manege doorgegeven aan de administratie van de FNRS.
Sander_ schreef:Yannuh schreef:Heb je wel je diploma's gehad? Van de even proeven?
Diploma's?
Jeetje, heb echt het idee dat ik maar de helft van dat FNRS-gedoe meekrijg. Het zit eigenlijk zo: op een andere manege ben ik in de F5 ingestroomd, en die volgereden. Toen naar een andere manege gegaan en daar verdergegaan in de F6. Die ook volgereden en dat theorie-examen gedaan, dat heb ik gehaald en vandaag moet ik nu mijn 1e F7.
Dus waarschijnlijk werkt alles nogal langs elkaar heen omdat ik op twee maneges heb gereden, ookal heb ik allang een wijziging van manege doorgegeven aan de administratie van de FNRS.
1234 schreef:Bij ons moet je als je je inschrijft 3 voorkeurspaarden opgeven, en dan doen ze zoveelmogelijk op 1 van die 3 paarden, maar als het niet lukt omdat heel veel mensen hetzelfde paard hebben opgeschreven (is nu ook weer gebeurd dat bijna iedereen dezelfde had) dan moet je toch op een paard wat overblijft
![]()
Wij hebben morgen een wedstrijddoe de F4(a), ben benieuwd
is de 2e keer dat ik de F4 rijd, maar vorige keer had ik net niet gehaald
t paard sprong weg op de volte, hij schrok ergens van
![]()
En het was een vrij lastig paard voor proefjes
![]()
's Ochtends rond 10 uur wordt altijd een lijst opgehangen met op wie je rijdt, en dan om half 2 begint het inrijden voor de 1e 4 of 5 mensen die starten, en om 5 of 6 uur is de prijsuitreiking altijd
fanny_loverr schreef:das laat!! bij ons beginnen ze altijd op 9 uur 's ochtends
mAnDyXX schreef:1234 schreef:Bij ons moet je als je je inschrijft 3 voorkeurspaarden opgeven, en dan doen ze zoveelmogelijk op 1 van die 3 paarden, maar als het niet lukt omdat heel veel mensen hetzelfde paard hebben opgeschreven (is nu ook weer gebeurd dat bijna iedereen dezelfde had) dan moet je toch op een paard wat overblijft
![]()
Wij hebben morgen een wedstrijddoe de F4(a), ben benieuwd
is de 2e keer dat ik de F4 rijd, maar vorige keer had ik net niet gehaald
t paard sprong weg op de volte, hij schrok ergens van
![]()
En het was een vrij lastig paard voor proefjes
![]()
's Ochtends rond 10 uur wordt altijd een lijst opgehangen met op wie je rijdt, en dan om half 2 begint het inrijden voor de 1e 4 of 5 mensen die starten, en om 5 of 6 uur is de prijsuitreiking altijd
succes hoop voor je dat je hem haalt op welke manege rij je dan en heeft die ook een site???? je moet wel vertellen op wie je bent geweest oke???