Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Succes!!
Heb het nog nooit zo irri meegemaakt! Myrtje_ schreef:Jeetje, hoop dat het niet al te erg is Ladyjoy..!1
Weet iemand een middel wat je kan gebruiken tegen een superstijve nek..? Ben gister van mn knollie afgekukelt, kwam absoluut niet pijnlijk/hard neer ofzo. Later merkte ik dat als ik naar achter wou kijken, mn nek toch wat stijf aanvoelde.
Werd ik vanochtend wakker, kon niet ens opstaan door die stomme stijve nek..Heb het nog nooit zo irri meegemaakt!
Iemand een zalfje/middel dat hierbij helpt..??
En te bedenken dat ik deze week non-stop proefwerken en presentatis heb... Schrijven lukt ook niet al te best, dus misschien moet ik maar iemand inhuren die alles voor me op kan schrijven
Myrtje_ schreef:Jee, 4 dagenEn te bedenken dat ik deze week non-stop proefwerken en presentatis heb... Schrijven lukt ook niet al te best, dus misschien moet ik maar iemand inhuren die alles voor me op kan schrijven
in de aanbieding
en anders neem ik die mee als handpaardje, kan ook, maar heb weer geen zin om alleen te gaan!!!

Sigislief schreef:Ik heb zinin ovr een paar weken
Dan gaan we met de manege ffies een weekendje weg.
Best wel zinin.

Waar precies in drenthe als k vragen mag

Myrtje_ schreef:Oeii,, leuk manWaar precies in drenthe als k vragen mag