Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ze sprong vandaag echt goed oortjes naar voren en veel pit dit keer

OssiejJ schreef:ohw! gestuiterd? of is was hij gek aan het doen?
Sterkte voor haar
Toen iemand het weer een beetje normaal had gelegd wilde hij er weer wel langs.
je meot bij hem heel ontspannen zijn dan loopt hij normaal ... als je de teugels strak houd gaat hij dingen op zoeken om weg te komen
Je moet hem gewoon eerst wel even door hebben

Zit tog ook met springen op een pony:P blackpegasus schreef:ik ben benieuwd hoe iedereen verkleed gaat, 9 dec.
Ik kom nl de jury helpen
Dus ik zou zeggen.... verras ons, de jury houd van gek doen
sasika schreef:ja hij vind het zeker niet erg om bij een ander paard in de buurt te lopen... .
. Ursje78 schreef:sasika schreef:ja hij vind het zeker niet erg om bij een ander paard in de buurt te lopen... .
Dan is het jammer dat ie een beetje klein is. Had ie mooi in de carrouselgroep kunnen lopen.
Gisteren weer met Lady gewandeld. Ze was gelukkig rustig. Ze mocht zondag even uit d'r stekker in de binnenbak. Had ze wel even nodig. Dus ze liep gisteren weer braaf achter me aan helemaal los. Hebben even de carrouselproef gelopen. Dan weet ze het nog als ze straks weer mag rijden.
, duurt dat nog lang denk je? Flurk schreef:blackpegasus schreef:ik ben benieuwd hoe iedereen verkleed gaat, 9 dec.
Ik kom nl de jury helpen
Dus ik zou zeggen.... verras ons, de jury houd van gek doen
ik ook want ik ben de jury
hihi
over onze kleding heb ik al nagdacht maar moet even kijken waar ik het materiaal vandaan haal
wordt wel een zware en lange sessie want we staan tot 14:00 uur ingeroosterd