Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus ik kan alleen maar rennen springen en gillen
Nouja.. nu even niet want dan stort ik geloof ik in hihi

maar agh, zaterdag is het over!!

Fenn schreef:Jongens, ik weet mijn roemeen, ik weet m'n roemeen, ik weet m'n roemeen
(sorry, moest het even kwijt)

Fenn schreef:
twee weken naar Rome, da's wel een tijd. Weetje al in wat voor 'n gezin je terecht komt?
Ik heb z'n msn, maar heb hem nog niet gesproken.. Dus dat is afwachten en hopen dat hij nog online komt voor Rome! 

antoinetje schreef:Fenn schreef:Jongens, ik weet mijn roemeen, ik weet m'n roemeen, ik weet m'n roemeen
(sorry, moest het even kwijt)
Verklaar u nader

)
In galop kon ik de rem weer niet vinden (ja ok, ik zit veeeeel te ver naar 'voren' iemand tips??)
het was wel een erg leuke les en ik denk dat als ze niet hengstig is ze erg leuk is..
, en Niels en Prins hadden echt zoiets van..ok....
Dat was wel erg grappig.. Fenn schreef:Maar goed, naar buiten op Bowie was eigenlijk ook wel prettig. Maar waar is zijn tempo heen zeg... Horsefreak, waar heb je dat gelaten???
Citaat:En wendy, ook op Prins gereden toch?
Maar verder heeft ie zich keurig gedragen. Owja en wil ging hooi voeren, had ze een kar met hooi bij de bak gezet, voor het hek en oxana vond het echt maar niets, dus ik prins er heen gereden en die stond echt te kijken ofdat het een eng monster was, maar hij heeft verder niets gedaan en braaf blijven kijken en daarna weer lief verder gereden.