i k zei tegen hem : niet in je mond doen he ging hij met ze hoofd schudden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maarja mij gaat het inderdaad ook om de winstpunten
....
vind ik echt niet nodig.. die 4 keer dat je een wedstrijd hebt in een jaar
zei me moeder ook als je niet meer groet krijg je der wel eentje

.
Iedereen gaat ons verlaten ik vind dat niet leuk
.
), maar ik wil bij deze toch even mijn vriendjes de varkens verdedigen! Varkens zijn NIET vies, en dat ze hun eigen stront zouden eten is al helemaal onzin. Varkens zijn (als je ze de kans geeft) bijzonder netjes op hun omgeving, mesten altijd op dezelfde plek zo ver mogelijk van hun aparte voerplaats en ligplaats af, en zijn bovendien zo ongeveer de intelligentste dieren die ze zo op en om huis en boerderij houden. Ze rollen wel in de modder als je ze de kans geeft ja, maar dat is omdat varkens nauwelijks kunnen zweten, en dus op deze manier verkoeling zoeken. Als er geen modder voor handen is en het is heet, is de enige manier om te koelen om zich in de natte delen van hun stal te wentelen, maar een varken dat de keuze heeft zal dit niet doen. Dus voor zover varkens al dat soort gekke dingen doen is dat toch onze schuld als mensen, omdat wij hen de keuze voor een goede plek ontnemen.
)

Ik geloof dat ik dat varkensverhaal al eens gehoord heb
Ik vind ze iig wel lief

Denise1984 schreef:DORIEN!!!!!! je mag niet weg gaan hoor.Iedereen gaat ons verlaten ik vind dat niet leuk
.
Dus je hoeft niet te gaan kijken naar een andere stal JA!!!!

)
)
Zal ook wel spierpijn gehad hebben