l0rdJ schreef:ik hoop het ook,
maar dat baggerbeest heeft in de modder lopen rollen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
l0rdJ schreef:ik hoop het ook,
maar dat baggerbeest heeft in de modder lopen rollen!
Sanniiy16 schreef:
Sanniiy16 schreef:

l0rdJ schreef:haha, en toen stonden er alweer allemaal poppetjes:)
Had ik maar een stofzuiger daar sjorsie, dat zal een hoop poetswerk schelen haha
????
sjorsie schreef:Sanniiy16 schreef:zooo gezellige boel hier weer
ik vind het een beetje jammer dat het zo moet gaan
maar dat is mijn mening nou eenmaal
ik hopp dat het allemaal nog goed komt
Daar heb je helemaal gelijk in maar op elke stal wordt gekletst en in de kantine van Veldt hoef je ook maar even te zijn om alle nieuwe kletsverhalen te horenen daar hoor ik ook niemand wat over zeggen.
En als laatste dit is een huiskamertopic en daar klets je in, in de huiskamers van andere Maneges gaat het net zo. Laten we nu niet gaan doen alsof we zelf heiligboontje zijn he.
.
).
!!! Deze naam heb ik gekregen van Natasja....ik vind hem wel grappig. 
, dus op bokt heb ik geen extra nodig 
sjorsie schreef:Verder laten we het zo, dit gezeik over goed en slecht zorgt voor een slechte sfeer van het topic, lol over iets wat die dag op stal is gebeurt niet
Yinari schreef:Ja nou zit ik in het juiste topic!! Gisteren heb ik al het 'manege Veldt & kalverhoek' gereactiveerd omdat ik dacht dat dat hét Veldt-topic was. Maar nu ben ik hier dus ook eindelijk aanbeland. Leuk trouwens, Ghandi terug te zien. Die was toch van fam.Van Kampen geweest? Werd weinig mee gedaan toch? Volgens mij is hij er goed op vooruit gegaan
l0rdJ schreef:@LIQUITA, heel veel succes vanavond, zag je vanmiddag liquita al invlechten:), ik hoop voor je op een goede wedstrijd maar we zullen het horen!

micky schreef:hallo allemaal . zal ik ff wat gezelligs melden ,ik denk dat we daar wel aan toe zijn![]()
Orambo is geselecteerd voor een foto sessie en die foto's worden gebruikt (als er belangstelling voor is )
voor bladen zoals Hoefslag ,cap enz .....
volgende week komt er een fotograve om die te maken , ben best wel een beetje trots op hem![]()
![]()
![]()
![]()
micky schreef:hallo allemaal . zal ik ff wat gezelligs melden ,ik denk dat we daar wel aan toe zijn![]()
Orambo is geselecteerd voor een foto sessie en die foto's worden gebruikt (als er belangstelling voor is )
voor bladen zoals Hoefslag ,cap enz .....
volgende week komt er een fotograve om die te maken , ben best wel een beetje trots op hem![]()
![]()
![]()
![]()
Miko schreef:Hee allemaal,
De laatste keuring update: ik weet nog steeds niks...
Wij kwamen vanmorgen aan, vriend en ik een vrije dag geregeld, trailer gehuurd, dikke auto van schoonouders geleend... heeft mevrouw gisteren op het land iets raars gedaan. Dus kwam ze haar stal uit met een wondje en bijbehorend dik been.
Toch maar naar de kliniek gegaan, ze hebben even gekeken, maar konden toch niet goed klinisch keuren zo. Dus we hebben haar maar weer naar huis gebracht, volgende week gaan we het opnieuw proberen.
BALEN! Moet ik weer zo lang wachten voor ik meer weet...
micky schreef:liquita@ Het is de bedoeling dat het foto's op veldt worden gemaakt in de loop van volgende week (spannend hoor)
wie weet hebben we wel een top model op stal staan hahahahahaha!!!!!!!!!
inderdaad!!!