manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 20:31

tjonge, wat is t druk ineens joh.. Nu moest ik eens heel veel bijlezen!

Nou de CD is weer gebrand hoor, het laatste lied staat er nu zowat helemaal op (behalve het allereerste stukje fluit). Hopen dat het nu allemaal wat beter loopt. Hoeven we niet meer zo op de tijd te letten. Het enige waar we gwoon een beetje op moeten letten is ons tempo (kijkt met een schuin oog naar Nanda en ook een beetje naar Nicole) Hoop zo dat het allemaal goed gaat op Indoor! Ach, t komt vast allemaal goed! We willen het, dus we kunnen het! En we hebben natuurlijk een super outfit en prachtige paarden en dekjes!

Hoe is de terugreis trouwens nog verlopen? Niet al te veel spannende momenten gehad onderweg? Jullie hadden trouwens egt niet later moeten vertrekken van pdoes. Wat een snertweer! Hannah bleef nog even, ze ging samen met Karin iets met de kas doen Ben wel benieuwd hoe zijn dan nu naar huis is gereden… niet met der eend verwacht ik.

Mariek je dekje is al half af ik moet nog drie sterretjes, maar die komen vanaaf wel weer aan de beurt Ben een beetje ge-ster-d op dit moment

Citaat:
Heel leuk als je nog meegaat met de indoor Bianz, misschien mag je je dan bij de spandoek-mensen voegen tijdens de show, hihi

Hé leuk Bianz! hopen dat t je lukt.. en ach Joyce, niet te veel naar luisteren
*doe ik ook niet*

Citaat:
nou ja wel fijn dat ik ze nog heb voor morgenavond, hoop dat het ook past!

hopen dat t past idd! kan je in je bikini naar de Natio!
Maar ik wil je broek ook nog wel een keertje zien hoor mariek! doe uhm.. doe hem aan met.. uhm.. Doe hem gwoon de volgende keer dat we gaan stappen weer aan

Maarre nel.. Vorig jaar hadden we tog ook een weg-ren paard? een paard wat egt niet naast zn maatje wou lopen? uiteindelijk is dat toen tog ook nog goed gekomen? Nouja ze ging nou om raad vragen bij Joyce, dus maandag hebben we nergens meer last van. *hoop ik*

nou dan ga ik nou eerst ff naar het lilli-putter paardje kijken en dan naar de foto's van appasionata (drukdrukdruk )

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 21:14

Haha ik heb een deal met Bianz. Als ze het niet voorelkaar krijgt om woensdag vrij te krijgen, gaan wij de show nog een keer doen bij haar in de achtertuin.. Zeg bianz, ik bedenk me net iets, heb je wel een Cd speler dan? anders kan het niet hè!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:18

Hahahaha nee Annemijn, in ons huis geen CD-spelers hoor, kom op zeg...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 21:30

Tja, ik zal de muziek nog een keertje op LP branden dan ok?

*mn msn weigert zo nu en dan.. beetje jammer!
maar: iedereen Happy NewYear! maar er een toppie/super jaar van! en *afgezaagd* pas op je vingers bij het vuurwerk afsteken hè!

enne thirz en mariek, heel veel plezier morgen aaf! (en thirz niet teveel toffe types spotten nu ik er niet bij ben hoor )
doegies

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 13:14

Tjonge wat een verhaelen.
Annemijn welk wegren paard bedoel je....Nicole die niet naast Balou wilde of Nanda met haar "handgalopje"................

Ja hoor Thirz ik wil wel wat hengstenvlechten doen!
Hebben jullie wel myra dr manen geknipt?
Als jullie nog gaan oefenen zou 'k dat nog wel even doen, want die vallen bijna om.
Maar ik heb vakantie dus ik kan het niet doen!

Nou Bianz, ik wil graag horen wat je van de les van Petra vondt. Want ik vondt het vorigen keer echt geldverspilling!!!!

Nou morgen ben ik vast wel weer op bokt, maar ik wens jullie allemaal alvast een fijne eindejaarswisseling!!!!
En tot volgend jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 20:29

Zo, ik ben klaar voor het grote feest Ik heb mn mooiste kleertjes aan en het is me zelfs gelukt om mn hoor in een gala-kapsel te krijgen!! Nu ga ik dan naar Marieke, idols kijken en straks het nieuwe jaar vieren in Natio! (zal niet teveel toffe types spotten hoor Annemijn, er blijven er ook nog wel voor jou over )

Vandaag nog even gereden met Nous, maar was niet zo leuk met al die knallen! Ze schrok er echt iedere keer van. Dus heb ik maar een kort ritje gemaakt, volgende keer gaan we wel weer langer!
Jij nog een leuke dag gehad Annemijn met de verjaardag van Marcelle? Feliciteer je dr nog even van mij?

Nou, jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling (net alsof jullie dit nog lezen....) en tot in 2006! Heb al zin in de indoor met onze show!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 21:39

Citaat:
Nicole die niet naast Balou wilde of Nanda met haar "handgalopje"................

Colle die niet naast balou wou.. raar paard! Maar vorig jaar met de show gingen ze tog wel gwoon naast elkaar? hoe hebben carola en kim dat toen opgelost?

en thirz ik ben wel benieuwd naar je gala kapsel hoor anders moet je nog maar wat foto's maken hou je nog een soort van mini-shoot bij Mariekje thuis. Veel plezier bij mariekje!
Citaat:
(zal niet teveel toffe types spotten hoor Annemijn, er blijven er ook nog wel voor jou over )

Heel goed!

Marcelle vond het aardig dat je aan der dacht Thirz
En we hebben der wel een leuke verjaardag van gemaakt hoor.. eerst even lekkr uitslapen, daarna een lekkr ontbijtje met broodjes en een croissantje. Nog even met tinkie gewandeld op het strand en smiddags naar Harry Potter geweest. Wel een leuke film hoor *ook in die film zitten wel toffe types * Het jammere van die films vind ik nog steeds dat ze het boek niet egt volgen. Als ze het wel deden zou het ook wel een super lange film worden, maarja...

Citaat:
Nou, jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling (net alsof jullie dit nog lezen....) en tot in 2006! Heb al zin in de indoor met onze show!!

uhm ja dus Nogmaals: Gelukkig nieuwjaar en tot volgend jaar! (blijft raar klinken.. ) ik heb ook egt al zin in onze show.. hopen dat ie goed gaat op Indoor (das leuk en we krijgen een gratis drankje! )
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 31-12-05 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Heranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 21:42

*komt hier even binnenvallen als Zeeuw*

Iedereen een fijne jaarwisseling en de besten wensen! Een goed, gelukkig, gezond en sportief 2006

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 22:11

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 01:51

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!
DAT WE NOG LANG LOL MOGEN HEBBEN EN LEKKER KUNNEN PAARDRIJDEN!
XXX CISKA

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 10:54

Gelukkig nieuwjaar!!!

Ik ga nu met mn gare hoofd op familiebezoek (lag om half 5 vannacht in mn bedje....) Toedels!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 12:39

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik ga strax ook even verplicht een familie rondje doen... en ik ga een lekkere nieuwjaarsrit maken met Shaar!

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 12:46

Gelukkig nieuwjaar allemaal

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 15:20

Ook allemaal een superhappy newyear!! Ik zit nu ook met een megagaar hoofd te typen, want om 5 uur in bed (ik deed er op de terugweg iets langer over dan gepland) en om 10 uur er weer uit is toch best ff slikken hahaha! Maar we hebben wel een topavond gehad he Thirz en Mariekje (en Chirs natuurlijk)! Moet vaker colaatjes drinken, wordt er helemaal hyper van hahaha! Nog een fijne dag allemaal en probeer t vol te houden bij de familie he; niet in slaap vallen!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 21:55

Gelukkig nieuwjaar!
haha iedereen braaf familie rondjes gedaan vandaag. Ik ook! Was wel gezellie hoor, maar ik ben nu egt zo gaar (en het was bij mij niet eens 5 uur, maar 2 uur voordat ik in mn bed lag)

Citaat:
ik deed er op de terugweg iets langer over dan gepland

tog geen ongelukken gebeurd ofzo?
Maar jullie werden dus wel herkend als beroemdheden? Als wie was jij dan verkleed Bianz?

Citaat:
Maar we hebben wel een topavond gehad he Thirz en Mariekje (en Chirs natuurlijk)! Moet vaker colaatjes drinken, wordt er helemaal hyper van hahaha!

nog toffe types gespot? en Bianz gaat voortaan aan de cola! (is wel veiliger dan dat keel-brand-drankje van kerstnacht ) Maar das wel gezellie Bianz, kunnen we samen hyperen en dan gooi ik hier en daar nog wat ijklontjes! helemaal toppie! (bedenk me net: we zijn de ijsklontjes wedstrijd vergeten te doen met kerstnacht... wat nu? )
was t trouwens weer zo enorm druk als met kerstnacht?

pff moet morgen alweer vroeg op, 9 uur fris en vrolijk op de manege! Whieie..

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 23:44

Jaaaaaaaaaah, GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!
Ik lag ook rond 2 uur in bed en ben ook lekker gaar.
Heb vandaag ook familie rondje gedaan, ben nu nog gaarderder.....

Nog wel even lekker gereden op voice, ze had 3 dagen stilgestaan, dus was behoorlijk springerig!

He Bianz, hoe was de de les van Petra met Nero????

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 16:09

Nou, Nanda was ook weer lekker springerig vandaag, haha!! Op zich ging de generale rep. best goed, dus we gaan er gewoon voor woensdag! En qua versieringen zien we er helemaal top uit. Kwam jij nou nog kijken Bar? We hebben namelijk wel wat aanmoediging nodig hoor!

Moet hier nog iets bij? Mn inspiratie is een beetje op!
Citaat:
En hier dan de show van The Ladies in Pink,
vier mensen die werken op manege Paardoes. Het zijn:

- Thirza op Nanda
- Marieke op Stud
- Annemijn op Balou
- Hannah op Nicole.

We moeten alleen de omroeper nog even inlichten over het teken wanneer de muziek aanmoet (daarvoor kijken we Nel of Cis even lief aan en dat hij van tevoren moet zeggen dat de mensen bij de E-kant gaan zitten!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 17:09

Citaat:
daarvoor kijken we Nel of Cis even lief aan

kijkt heel lief mee!

Citaat:
En hier dan de show van The Ladies in Pink,
vier mensen die werken op manege Paardoes. het zijn:

- Thirza op Nanda
- Marieke op Stud
- Annemijn op Balou
- Hannah op Nicole.

uhm.. ik heb geen idee thirz, is wel moeilijk zeg! Kan die man niet ongeveer iets leuks verzinnen? das zijn taak tog, tijd vol babbelen En anders verzinnen we ter plekke bij die man nog wat leuks.. ->
*Veel kijkplezier! let ook vooral op de geweldig versierde paarden, en mooie roze outfit van de dames. Hier hebben ze vast veel werk aan gehad, maar het was de moeite waard! egt klasse!*
haha, sorry.. land weer vrolijk met beide voeten op de grond

Ben trouwens wel blij dat we geen ponponnetjes meer in de manen deden. t koste nu al best wel veel tijd.
ben trouwens bezig met een lijstje wat ik mee moet nemen voor de show, nog mensen die iets missen op de lijst?

# roze sokken
# roze shirtje
# oorbellen
# zwarte handschoenen
de zwarte paardrijbroek heb ik de hele dag al aan & de rest zit volgens mij al in de tas..

Voice springerig? van wie zou ze dat nou hebben.. van der pappie denk ik! Maar Nanda viel best mee tog vandaag? vorige keer was ze fitter *vlieg* *zoef *
maar hoezo, de genereale ging Op Zich best goed.. Hij ging gwoon goed! We willen het, we kunnen het, dus we doen het!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:26

Goed idee, we laten die man zn fantasie de vrije loop en dan komt er vast nog wel wat leuks uit!

Zag trouwens op de Arduin-site een vacature voor Paardoes, bent benieuwd wie het team nou weer komt "versterken"....

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 20:30

haha
*en daar is Marieke op Stuut * We laten de man fijn zijn eigen ding doen.. we vertellen hem alleen wel even wat hij vooral Niet moet zeggen en hoe we de muziek willen hebben en hoe vooral Niet! Nou dan moet het goed komen tog?

ben ik ook wel benieuwd naar Thirz ..

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 22:14

Hallo girliezzzz.... ik ben ook weer thuis! Ben net terug uit Rotterdam, want een vriendin van me was jarig.
Ik kom zeker naar jullie show kijken, hoe laat begint het ook al weer? Want ik ben echt benieuwd... ik wil t niet missen hoor!
Verder bedacht ik me net dat ik zaterdag helemaal niet naar Paardoes kan.... ik ga met een vriendin van me mee op voetbaltrainingskamp... ze is verzorgster van dat team en vroeg of ik mee ging omdat ze anders het enige meisje zou zijn! Balen...

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 23:22

Het thirz, natuurlijk wil ik wel even naar die omroeper lopen en zorgen dat de muziek op tijd aan gaat (op jullie teken...) en natuurlijk even vertellen dat de mensen aan de E kant moeten zitten!
Dit doe ik al elk jaar, dus ben al dikke maatjes met de omroeper....!

Nou Cis en ik hebben lekker gereden vandaag!
We zijn een rondje buiten geweest met Voice en Mira.
Was wel leuk!

Morgen mn laatste dagje vrij. en vanaf woensdag weer aan 't werk.........

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 17:38

Hoe laat begint jullie show nou ook al weer? Want ik moet jullie wel komen aanmoedigen!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 18:06

Wat doen jullie morgen in jullie haar?
2 vlechtjes en een kerstmuts?

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 18:08

Ehm ik denk dat ik 't los doe deze keer...