We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Steph_

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 10:47

Goede morgen :)

Ik heb gister weer les gehad op Ruby en ze was heel braaf :) zelfs toen er van alles rond de bak gebeurde met auto's en plastic dat verplaatst werd enzo! Super trots !
Net even naar de stad geraced voor kado'tje voor mn pa en een leuke kaart! Nu maar eens flink aan de slag voor school, even lessen voorbereiden en dossiers bewerken enzo!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 11:08

goede morgen allemaal

mooi dat het rijden goed ging suus en britt
en dat het zo goed gaat het Ferro!

nog een dagje en dan lekker lang weekend!
en weer rijden :)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 11:09

Ik moet morgen nog gewoon werken -O-

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 11:18

Aaah Suus! Ik zal aan je denken :) Het zonnetje schijnt hier! Schijnt die ook daar in Ngein? Daar wordt ik dan wel weer blij van!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 12:55

zon? echt?! :oo
bij ons niet, en t is hartstikke koud :\

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 13:00

Bereid je maar voor hoor Lin :') Bewolkt, koud, harde wind....

Iedereen heeft lekker gereden gisteren dus haha! Ik heb vandaag stiekem eigenlijk geen zin om naar Ferro te gaan, ben zooooooooo moe... Maarja hij wil wel heel graag eten van me hebben en een fijn bedje :)

Ik had vandaag m'n laatste toetsen, allebei best pittig terwijl ik normaal gesproken goed ben in biologie... Nouja ik zie wel wat er uit komt :)

@Suus: Hoezo zou je er dan geen konijn meer bij willen zetten? (ik ben even de voor en nadelen tegen over elkaar aan het zetten dus ik zou graag jouw mening horen)

Heb nu lekker lang weekend, maar moet morgen avond werken, zaterdag de hele dag en dan gaan we 's avonds naar Giethoorn toe voor het paasweekend :)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 13:18

@ Ella
Ik zou er geen meer bij zetten omdat zodra Punky overlijd je dan weer met een konijntje blijft zitten waar je dan weer een maatje voor moet zoeken.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 13:29

Ja daar zat ik inderdaad ook aan te denken... Maar konijnen kunnen zelfs nog ouder dan 10 jaar worden, moet ik haar dan nog zolang alleen laten zitten? Of toch in m'n achterhoofd houden dat ze nog heel wat jaartjes mee kan? Ik ben dan wel opzoek naar een ventje vanaf een jaar of 4, geen jonkie want dan loop je dat risico al veel sneller dat hij dan in zijn eentje overblijft.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 13:51

Ja hier in de trein, rijd nu net bij zwolle weg, is er ook al geen zon meer... Btj jammer :P

@Ella: maar Pucky heeft de laatste jaren toch al alleen gezeten? Ja oke, er zaten nog konijnen in het hok naast dr maar niet erbij zegmaar. Want als je een nieuwe nu zou nemen zou je die dan erbij zetten of ernaast?

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 14:04

Nee die zou er dan bijkomen, ze zit nu inderdaad zo'n 2 jaar alleen in een hok. Ik merk wel aan dr dat ze rustiger is en meer in hok zit dan dat ze buiten aan het rondstruinen is.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 17:10

Ooh Gordon is vreemd gegaan, wat een drol ist ook, hij en Raoul waren zo leuk samen!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 19:09

Hahahaha kom je daar nu pas achter lin? Zelfs ik wist dat al!! (En ik weet dat soort dingen noooit haha)

Mooi dat iedereen lekker gereden heeft!! Ik heb vandaag ook echt heeeeeerlijk gereden op vosmerrie :) word ook steeds gekker met r hihi :)

Zo lekker zumba'en :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 19:12

Ja ik las het vanmiddag in de krant. Ik lees nooit de krant of kijk nooit het nieuws ofzo dus dan vind ik het niet heel raar dat ik het niet weet.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 23:41

i only miss you when i'm breathingggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg <3

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 07:52

Oh mensen kinderen t was vanmorgen wel heeeeeeul vroeg xD half6 gewoon pffffff hahahaha en ik heb zo t idee dat vandaag een laaaaaange dag gaat worden hahaha
Maar morgen lekker naar de paastentenkampp!! :) leukleukleuk!!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 09:04

:(:) lousje

Ik moet werken tot 3 uur en daarna lekker naar Joentje racen :) heb woensdag de auto ingepikt O:)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 09:48

Helloow. Ik gaat nu met me mams mee die krijgt een bodypaint. En dan moet ik haar vanmiddag weer ff wegbrengen en dan komt Steph en dan gaan we lekker vroeg naar stal. Leuk dagje dus!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:18

Eindelijk weer eens lekker uitgeslapen! Heeeerlijk
Even lekker helemaal niks doen. Wou eigenlijk ff naar de stad, maar met bloemetjes markt met al die duitsers lijkt me dat niet zo'n goed idee xD.

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:02

Ja ik hoef ook maar tot 3 uur, maar daarna naar Rotterdam. Naar kalsgenootje om morgen naar de tentenkamp te gaan, en waarschijnlijk zo ook dus nog ff rotterdam in haha nu weer werken

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 12:19

Jullie kunnen op me facebook een foto zien van de bodypaint van me moeder. Is egt cool hoe ze dat zo mooi kan!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 14:58

Hier ook lekker uitgeslapen en net in de stad geweest, goed geslaagd :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 22:03

Zo Dixie kan opeens leuk springen joh!! Eerste helft reed ze echt niet fijn, ze hield vast en deed gewoon vervelend. Tweede helft gingen we dus springen en toen deed ze het vet goed! Steph heeft ook filmpjes gemaakt dus zou even kijken of er wat goeie tussen zitten.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 22:22

Pfoeee wat een dag! Ik moest eigenlijk pas om 5 uur werken, maar werd gesmst of ik een uurtje eerder wilde komen omdat het super druk was. Terwijl ik net bezig was met een megaschoonmaak in m'n kamer :+ Maarja het was al 3 uur dus ik snel me spullen gepakt zijn m'n vader en ik naar Fer gereden en daarna meteen door naar m'n werk, daar aangekomen viel het wel mee met de drukte maar dr moest nog vanalles gedaan worden omdat het 's middags druk was rond de tijd dat we alles voor 's avonds in orde gaan maken.

Rond 5uur werd een collega van me gebeld dat het heel slecht ging met z'n opa, hij was van de week al gedoddert maar kwam nu niet meer bijbewust zijn en hij ligt op sterven. Dus hij rondbellen of iemand voor hem kon komen werken omdat hij nu echt naar huis moest, maar iedereen was te beroerd om een paar uurtjes te komen werken en degene die tot 7 uur moest werken wilde ook niet een uurtje langer blijven. Die collega van me wist zich echt geen houding meer te geven, wij moesten nu vanaf 7uur alles met z'n tweeen doen wat eigenlijk echt niet te doen is, dus hij wilde ons ook niet zomaar alles alleen laten doen. De manager had hem gewoon naar huis gestuurd, uiteindelijk waren we gelukkig nog best optijd klaar. Maar nu hoor ik dus dat het nu ook niet goed gaat tussen hem en z'n vriendin, en ook dat met z'n opa enzo... Ik heb die jongen echt niet vaak zo kwetsbaar gezien, terwijl ik hem toch wel heel wat beter ken dan alleen collega's...

Ohja, ik ben benieuwd naar de filmpjes Lin!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 22:26

Ik zal morgen de filmpjes even op me laptop zetten.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 22:37

wat rot ella, al helemaal als dan niemand anders even te hulp wil (kan) schieten..

ben benieuwd naar de filmpjes Linn!
hihi ben eigenlijk wel benieuwd hoe je springt, aangezien je volgens mij meer dressuur type bent.. (toch?)

hmmm morgen lekker weeer uitslapen :z