Pfoeee wat een dag! Ik moest eigenlijk pas om 5 uur werken, maar werd gesmst of ik een uurtje eerder wilde komen omdat het super druk was. Terwijl ik net bezig was met een megaschoonmaak in m'n kamer
Maarja het was al 3 uur dus ik snel me spullen gepakt zijn m'n vader en ik naar Fer gereden en daarna meteen door naar m'n werk, daar aangekomen viel het wel mee met de drukte maar dr moest nog vanalles gedaan worden omdat het 's middags druk was rond de tijd dat we alles voor 's avonds in orde gaan maken.
Rond 5uur werd een collega van me gebeld dat het heel slecht ging met z'n opa, hij was van de week al gedoddert maar kwam nu niet meer bijbewust zijn en hij ligt op sterven. Dus hij rondbellen of iemand voor hem kon komen werken omdat hij nu echt naar huis moest, maar iedereen was te beroerd om een paar uurtjes te komen werken en degene die tot 7 uur moest werken wilde ook niet een uurtje langer blijven. Die collega van me wist zich echt geen houding meer te geven, wij moesten nu vanaf 7uur alles met z'n tweeen doen wat eigenlijk echt niet te doen is, dus hij wilde ons ook niet zomaar alles alleen laten doen. De manager had hem gewoon naar huis gestuurd, uiteindelijk waren we gelukkig nog best optijd klaar. Maar nu hoor ik dus dat het nu ook niet goed gaat tussen hem en z'n vriendin, en ook dat met z'n opa enzo... Ik heb die jongen echt niet vaak zo kwetsbaar gezien, terwijl ik hem toch wel heel wat beter ken dan alleen collega's...
Ohja, ik ben benieuwd naar de filmpjes Lin!