Noortje, Grappig dat je Liberty kent! Had ik de naam toch goed haha!
En ik zou wel graag die Lime bandages willen hebben! Ben benieuwd of de kleur overeenkomt met het dekje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gelukkig!
.
.
.
.

.
M'n vader kreeg te horen dat ie wss is aangereden, arm beestje.

Romana01 schreef:@ elja: zag ik het nou goed en zag ik jou op de manehe?

skyline schreef:![]()
Knappe noekie

esiebessie schreef:Mn vader ging op de site van de dierenbescherming kijken of er toevallig katten gevonden waren 3' dat was zo.. Een rood/witte ekh en de omschrijving kwam precies overeen met onze kat.. M'n vader naar dat nummer bellen en toen kregen we te horen dat onze Dozo niet meer leeft..Hij was heel erg in de war en toen hebben mensen de dierenambu gebeld en daar heeft de dierenarts 'm ingeslapen, hij had een tumor en was net meer te redden.
Kirsten_S schreef:Zal ik dan maar wat leuks vertellen? Ringo was heel braaf vandaag, foutlooosss en derde! En
totaal ook derde geworden, de vloek van het derde blijven dus haha !
Elja schreef:esiebessie schreef:Mn vader ging op de site van de dierenbescherming kijken of er toevallig katten gevonden waren 3' dat was zo.. Een rood/witte ekh en de omschrijving kwam precies overeen met onze kat.. M'n vader naar dat nummer bellen en toen kregen we te horen dat onze Dozo niet meer leeft..Hij was heel erg in de war en toen hebben mensen de dierenambu gebeld en daar heeft de dierenarts 'm ingeslapen, hij had een tumor en was net meer te redden.
Wat erg meis.. Gaat het nu wel een beetje met je? Kan me voorstellen dat je ontzettend ben geschrokken.

esiebessie schreef:Hm, nee, niet echt eigenlijk..

Wat een plezier heeft Ringo erin zeg

!