Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Jaa dat wel. Maar helemaal loslaten heb ik haar nog nooit zien doen. Vaak blijft ze hangen op een
punt en krijg je er niet verder meer. Terwijl ik denk dat ze wel ontzettend leuk kan lopen als je ziet hoe
je der enthouiast krijgt met overgangen bijv!
Telkens overgangen rijden, de hele tijd wendingen maken.. Na een tijdje laat ze dan iets los en kan je leuke dingen als een pasje wijken doen.. Verder kom je echt niet, tenminste, ben ik nooit gekomen. Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:Jaa dat wel. Maar helemaal loslaten heb ik haar nog nooit zien doen. Vaak blijft ze hangen op een
punt en krijg je er niet verder meer. Terwijl ik denk dat ze wel ontzettend leuk kan lopen als je ziet hoe
je der enthouiast krijgt met overgangen bijv!
Klopt! Als je haar ook maar iets wilt laten loslaten dan moet je echt non-stop aandacht eraan bestedenTelkens overgangen rijden, de hele tijd wendingen maken.. Na een tijdje laat ze dan iets los en kan je leuke dingen als een pasje wijken doen.. Verder kom je echt niet, tenminste, ben ik nooit gekomen.
Op de foto's die mislukt waren ze wel wat beter, maar het inrijden gaat nog zo