Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 15:29

:+

Jetta

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 16:04

Oh! Wa is Doortje een schatje! Ze mag zó bij tante Jet komen logeren, heerlijk!

Marion, als je Mandy wat slanker wilt hebben, moet je haar juist wel 's nachts buiten laten staan! Dan gebruikt ze nl meer energie om warm te blijven. Paarden vreten niet heel de nacht door, hoor! Wel hartstikke fijn dat ze het zo goed doet op haar stal, het is me er nogal één, die Mandy.

Fijn, Wilma, dat jouw peerden ook allemaal een goede plek hebben, het zal zeker wennen zijn voor jou om ze niet allemaal bij elkaar te hebben......maar je moet ook een beetje aan jezelf denken

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 16:48

Jetta schreef:
Oh! Wa is Doortje een schatje! Ze mag zó bij tante Jet komen logeren, heerlijk!

Marion, als je Mandy wat slanker wilt hebben, moet je haar juist wel 's nachts buiten laten staan! Dan gebruikt ze nl meer energie om warm te blijven. Paarden vreten niet heel de nacht door, hoor! Wel hartstikke fijn dat ze het zo goed doet op haar stal, het is me er nogal één, die Mandy.

Fijn, Wilma, dat jouw peerden ook allemaal een goede plek hebben, het zal zeker wennen zijn voor jou om ze niet allemaal bij elkaar te hebben......maar je moet ook een beetje aan jezelf denken

Ze staat 's nachts buiten op het paddockje met Megan en Rinke,en als die samen aan het schuilen zijn onder het afdakje staat Mandy in de regen :(:) haha en overdag staat ze in het land met een graaskorf op..... :=
We rijden twee keer in de week buiten,1 keertje met Sas en 1 keertje alleen *\o/* en ik longeer op 2 andere dagen...meer lukt gewoon niet maar ze is een happy tantetje aan het worden hoor,zo braaf in de omgang <3

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 19:42

Frijn dat het zo goed gaat met mandy ,, een wat een schatje soof. Lekke les gehad met tank ging weer goed.
Net heerlijk gekookt aspergesoepje, daarna varkenshaas rollade met tuinbonen met gebakken parmaham en eigen gemaakte aardappel kroketten ,ga nu aan het toetje beginnen een tompoes met zo eerroof crème frache en ijs ook zelfgemaakt de tompoe'S :9

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 20:20

ik heb ook naar die van jullie gezwaaid vandaag gister ben ik ff bij ze langs geweest
vandaag was wistan niet te herkennen een modderbad genomen geloof ik
morgen ga ik naar tes en lil en 'savonds naar romy en de pup

@jet is inderdaad wennen vandaag de stal in rockanje schoon wezen maken was wel vreemd leeg geen paardjes die kwamen aangaloperen
ik kreeg gister avond nog een krabbel op mijn hyve van die vrouw van het rusthuis met 2 foto's van tes en lil wel leuk van haar
om half negen hing ik al aan de tel om te vragen hoe ze de nacht waren door gekomen
goed dus
romy nog ff in de molen gehad vanavond kan hij een beetje in conditie komen hij heeft geloof ik 6 weken vakantie gehad
ben nu echt kuisverrot ga lekker met de katten op de bank hangen

@aniet ik heb ook nog een krolse kat hier mag ik die ook sturen ik wordt er gek van :)
mijn kater is haar de heledag door aan het dekken maar is een jeweet wel kater

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 20:52

ik ga m morgen poetsen! Vast weer aarde in zn dreads...

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:34

Marjo_Wystan schreef:
ik ga m morgen poetsen! Vast weer aarde in zn dreads...

ik denk een schoonheidsbad nert als pup en tes altijd doen

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:57

hihi.. heerlijk die paardjes die zich vies maken :+
amber z'n rechterbil is altijd vies :P hahaha van de poep ! :P

zo kehb dr weer een hoop uurtjes werk op zitten.. time to sleep !!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:54

haha die Wil, hoorde net van mijn buuf dat onze Sien heerlijk die nachten onder haar slaapkamerraam heeft zitten schreeuwen.
Hihi ik heb dus niks gehoord en heerlijk geslapen.

Wezijn net met bijna alle buurtjes (8) man uit eten geweest in het aardappelhuis. Super goed gegeten.

Aman laat je pa het maar niet horen tuinbonen is die gek op en zijn hier nooit te krijgen. De rest klinkt trouwens ook leker

Nou ga lekker tukkie doen. Truste iedereen

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 08:33

good morning!!
Wat een schattoge foto's van dootje! Wat is ze al groot!! :D
leuk hoor dat ze bij haar tante mocht slapen! En ook nog eens gezellig saampjes in bad! Heerlijk!

Hihi ondeugede mandy, lekker vol vreten ondanks haar graasmaskertje :)

morgen komt de kraamzorg langs.. Ben benieuwd, als ze maar niet gaan lopen zeuren :p

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 08:35

guten morgen.
Nog bewolkt maar voelt erg broeierig aan buiten, heeft ook geregent vannacht.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 08:42

Princesspres schreef:
good morning!!
Wat een schattoge foto's van dootje! Wat is ze al groot!! :D
leuk hoor dat ze bij haar tante mocht slapen! En ook nog eens gezellig saampjes in bad! Heerlijk!

Hihi ondeugede mandy, lekker vol vreten ondanks haar graasmaskertje :)

morgen komt de kraamzorg langs.. Ben benieuwd, als ze maar niet gaan lopen zeuren :p

Press laal je niet gek maken hoor door de kraamzorg er zitten gelukkig ook hele leuke tussen,maar ook altijd een paar zeikerts.HIhi

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 10:45

morge, net me huiswerk af zo effies tank doen en vannavond lekkr met mijn schoonouders naar de griek

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 10:53

Kraamzorg zeurt niet, hoor! Mocht je toch een zeikerd treffen, dan zeg je ijskoud: het is mijn huis, ik doe het zoals ik het wil en alles wat er nodig is, staat klaar ( ik weet dat je alles tiptop in orde hebt, jou kennende..) .
Hou zelf de touwtjes in handen, hoor, Pressje! Er komen warme dagen aan, voetjes omhoog, thee met veel verse citroen, en relaxen met je buikje!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 10:54

Bruiloft van ons buurmeisje was gezellig! Ze zagen er prachtig uit en straalden de hele dag, zo gelukkig!

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 11:26

onderweg naar de mutsjes

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 11:41

hier al stinkend benauwd.
We zijn ons zwembad aan het opzetten hihi

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 14:46

Lekke benauwd , tank lekke met pessoa gelongeerd was braaf lekker

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 15:45

Zo! Wat vies warm! Storm deed super zijn best. Eerst even loskomen uit de graasstand, beentjes strekken en dan de hangk en beenerover oefening......heel braaf! en dan duikt zijn neus richting onze broekzakken, want als ie braaf is geweest, wil hij er wél een snoepje voor hebben. Onze Storminator is vandaag een relaxedte poonie!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 17:03

Zo ik ben ook weer terug van vakantie. Limburg is zooi mooi en zulke vriendelijke mensen. Heb veel gedaan maar ben nu heel erg moe. Heb even vluchtig alles doorgelezen.

Morgenochtend mag ik gelijk weer om 06:00 uur beginnen maar is verder niet erg.

Dinsdag weer naar Blando of misschien morgenavond nog als ik niet te moe ben en dinsdagmiddag mijn nieuwe Batavus Topper fiets ophalen met 7 versnellingen via het fietsenplan van mijn werk. Ben er blij mee. Koste me wat vakantie uren maar ik had er toch meer dan genoeg!!!!!!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 17:57

Lekker hoor Kaar! :)

Zoo ik ben vandaag bij mijn ma wezen kijken.. Eerst om 9uur bij hun fietsen laden in de bus en op naar Ladies Ride! Wat een mensen massa.... 6000 man hoorde ik later... Mijn ma en haar vriendin hebben de 35 kilometer gefietst, super goed georganiseerd en wie weet ga ik volgend jaar ook wel mee doen.. :D Veel foto's gemaakt en nu vermoeid thuis.. Wilde vanaaf eigenlijk nog naar Laytje toe, maar ik denk dat ik over sla.. := Morgen weer een dag...
Iemand zin in een buiten ritje??? :D

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 18:10

Trouwens van de week weer voor het eerst in 3 maanden! op Lay gezeten.... Wat was ze ver-ve-lend!!! Dacht kort te gaan rijden, aangezien ze de laatste weken ook al niet veel meer heeft gedaan...
Donderdag dacht ik het rustig te gaan proberen, maar mw dacht daar anders over, na 20minuten afgestapt, was gewoon niet leuk meer.. Nog aan de longe gehad, ze bleef maar rennen!! Gek paard, daarna nog 10 min in de bak wat ook niet veel beter was, na 1 goed rondje ook meteen gestopt... Buiten uitgestapt, wat ze dan weer wel braaf deed...
Vrijdag besloten eerst te longeren, wat was ze braaf, na 25min zadeltje er op en de bak in... Herhaling van donderdag! De draak :( Uit eindelijk toch nog wel even lekker aan het lopen gekregen, daarna maar gelijk uit gaan stappen.. Weer een stukje naar buiten, waar we ook nog een stukje hebben gedraafd en 5 pasjes galop... Dat ging wel weer goed.... Wordt nog wat alleen naar buiten :o

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 20:12

Stoute lay, morge gaat mijn verzorgster naar tank denk dat ik dinsdag effe naar het meertje ga kan hij effe lekke afkoelen

3daissje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 20:53

Vandaag weer geoefend met mijn nieuwe camera. Vandaag waren Pres en Doodle aan de beurt, *D
Ik ging proberen blackfoto's te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 21:35

wooowww wie is die bolle chick ;) hihi
wat ee verschil tussen de middelste en de laatste foto, tenminste dat lijkt natuurlijk ;)

dais heeft doodle weer super netjes gereden vandaag!
Daarna doodle voor het alleralleraller eerst laten douchen.
Ene kant was no problemo, maar de andere kantje toch best spannend :p
al deed hij het wel erg braaf, daarna mocht hij lekker drogen en tuttenfrutten :)

gauw maar een keertje met een soppie insmeren :) wystan was vandaag onder de douche geweest en die blonk weer zo mooi!!! Dat wil doo ook wel!