Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetta schreef:Oh! Wa is Doortje een schatje! Ze mag zó bij tante Jet komen logeren, heerlijk!
Marion, als je Mandy wat slanker wilt hebben, moet je haar juist wel 's nachts buiten laten staan! Dan gebruikt ze nl meer energie om warm te blijven. Paarden vreten niet heel de nacht door, hoor! Wel hartstikke fijn dat ze het zo goed doet op haar stal, het is me er nogal één, die Mandy.
Fijn, Wilma, dat jouw peerden ook allemaal een goede plek hebben, het zal zeker wennen zijn voor jou om ze niet allemaal bij elkaar te hebben......maar je moet ook een beetje aan jezelf denken
haha en overdag staat ze in het land met een graaskorf op.....
en ik longeer op 2 andere dagen...meer lukt gewoon niet maar ze is een happy tantetje aan het worden hoor,zo braaf in de omgang

hahaha van de poep ! 

Princesspres schreef:good morning!!
Wat een schattoge foto's van dootje! Wat is ze al groot!!
leuk hoor dat ze bij haar tante mocht slapen! En ook nog eens gezellig saampjes in bad! Heerlijk!
Hihi ondeugede mandy, lekker vol vreten ondanks haar graasmaskertje
morgen komt de kraamzorg langs.. Ben benieuwd, als ze maar niet gaan lopen zeuren :p

Veel foto's gemaakt en nu vermoeid thuis.. Wilde vanaaf eigenlijk nog naar Laytje toe, maar ik denk dat ik over sla..
Morgen weer een dag...
Uit eindelijk toch nog wel even lekker aan het lopen gekregen, daarna maar gelijk uit gaan stappen.. Weer een stukje naar buiten, waar we ook nog een stukje hebben gedraafd en 5 pasjes galop... Dat ging wel weer goed.... Wordt nog wat alleen naar buiten
hihi

wystan was vandaag onder de douche geweest en die blonk weer zo mooi!!! Dat wil doo ook wel!