Ja, groot gelijk! Al schijnt Cuba juist ook heel leuk te zijn om zelf rond te trekken omdat de mensen ontzettend gastvrij zijn. Maar dat vind ik toch altijd een beetje eng, je moet net in een verkeerde buurt terecht komen, dat kan daar natuurlijk ook heel goed hihi.
Ach, een warme bak slobber en hij is alles weer vergeten. Ik heb net even zitten rekenen maar ik denk dat ik tussen 4 en half 5 vertrek, het is namelijk sowieso 1.15u rijden, dus dan heb ik ruime filetijd. Kwam je nog buurten?
ik heb laatst een dia presentatie gezien over een rondreis van twee weken over Cuba! De presentatie was geweldig dus in het echt moet het gewoon nog beter zijn! Is dus vast super leuk
Lekker gegeten Sjel? Heb zelf ook pizza op. K ga lekker twee weekjes kamperen met vriendje in Drenthe, wilde eerst naar ardéche maar onze auto is niet echt meer betrouwbaar te noemen. Ga ook nog lekker een weekje naar een festival in augustus in Boedapest (Sziget) dus mag dit jaar niet klagen. Cuba klinkt ook lekker misschien komen jullie elkaar wel tegen
Sziget! Dat vind ik echt gaaf Saar!! Ik ben echt een festivalliefhebber, heb er wel een paar gepland maar Sziget heb ik voor volgend jaar op de planning staan. Ging niet helemaal lukken samen met alle crosstrainingen en de instructieweek en en en...
saartjuh88
Geplaatst: 17-05-11 22:09
Ik heb er ook echt megazin in! Maar crostrainingen zijn ook leuk hoor Sjel Ik ga normaal nooit zoveel weg maar t loopt gewoon zo, dus nu maar hard aan het werk om alles terug te verdienen
Vanochtend magere yoghurt met chocoladepoeder en voor de lunch heb ik vanille-melk Vanavond paksoi met zalm denk ik... Snelle hap, want daarna kom ik jou aanmoedigen
Ook goedemorgen iedereen. Ik ben vandaag aan een nieuw dieet begonnen, brrr, ik moet dit 10 dagen volhouden... Ik laat jullie na afloop wel weten hoe het was!
Ja het bevalt super! Lekker op mezelf. Kan er zo van genieten om 's avonds lekker alleen op de bank te zitten en een filmpje te kijken met mijn katten. Heerlijk!
Ik krijg ook niet veel naar binnen, eerst even wakker worden met koffie en dan daarna kan ik wel iets vloeibaars eten hihi. Mm, klinkt niet verkeerd Mo! Ben je pas geleden verhuist Marjan?