ze verkopen bij t fp alleen zwart en grijs dus als je een bruine wil moet je m bij fee bestellen maar ik weet niet of/ wanneer ze die weer gaat laten maken
Ik mocht weer eens op Larissa, ging wel goed opzich. Alleen van Killy naar Larissa is zooooo'n groot verschil! Killy zit als een huis en Larissa gooit super hoog op en is amper door te zitten.
Vandaag eindelijk me profielwerkstuk ingeleverd. Ben blij dat ik dr van af ben ! Nu word hij nagekeken en dan mag je nog dingen verbeteren. Maar het is iig gewoon af nu. Hoef me er niet meer druk om te maken
Ik mocht weer op Dixie (Karla heet nu Dixie, we vonden Karla allemaal een stomme naam en de moeder van iemand uit de les heet ook Carla dus dat was een btj irritant ) Ik had verwacht dat ze wat moeilijker zou gaan doen omdat ze bij het opstappen al apart deed, dus ik moest ook eerder in me eentje gaan draven en ff stukje galop doen, maar daarna ging het wel prima! Ben heel benieuwd hoe me wedstrijd op haar gaat binnenkort....
haha het was idd rustig, Eb nu vast ook weer, Moet maar eens beginnen aan me engels boekje, Haha gelukkig heeft iemand hem in het nederlands voor me geregeld
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 08-01-11 10:19
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt
haha, het is idd wel heel erg stil.. is het leuk op je stage plek?
ik heb vanochtend eindelijk weer gereden het ging best wel goed heb met de thiedemanteugel gereden, en dat ging erg goed ze had wel aardig wat energie, en zag overal spoken maar verder liep ze goed, en bijna de heletijd mooi aan de teugel
hope dat ik woensdag weer kan rijden, want ze wordt wel vervelend als ze zo lang niet rijd..