Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:
Heb een nieuwe deken voor Col besteld deze zilver met zwart alleen met een halve hals.
Mooie deken hoor![]()
Ik heb gisteren ook een nieuwe gekocht bij EJ. De kleur komt op de foto niet echt mooi uit, in het echt is die mooier.
Kleurtje past helemaal bij First.
,grappige print vind hem wel apart zie je niet zoveel. mntj schreef:nicol hoe is het met je autotje.
Nicole1995 schreef:mntj schreef:nicol hoe is het met je autotje.
Hmm ja ,ik heb hem wel terug.Ze hadden hem wel gestart s`morgens alleen niet mee gereden,Hij startte prima zeiden ze en met uitlezen niks aan de hand.Wel stond er verwisselen accu,maar dat kon heel goed zijn omdat ie ff gister flink op zijn donder heeft gehad omdat ie niet wilde
starten.Ik moest morgen proberen,start hij niet dan bellen komen ze thuis langs.Ik moest wel ff een kwartier rijden vanmiddag om hem op te laden goed,dus ben ff rondje zaanse schans via het kalf maar weer terug gereden.Hopen dat ie het doet morgen.Hopelijk word niet gevolgd.
winnitou schreef:Rowan heeft steeds mot met een jochie uit zijn klas. Was vorig jaar zijn vriendje en en van de zomer stond ie 2 weken bij ons op de camping en waren ze onafscheidelijk. De handen en voeten van dat knulletje zitten erg los en om het minste geringste haalt hij uit. Als Rowan dan wat terugdoet zijn er anderen die meegaan doen. Vandaag ook, staan te met zijn drieen tegen Rowan aan te schoppen. De overblijfjuf geeft die jongens dan een waarschuwing (iedere keer krijgen ze weer een waarschuwing). Weet nu even niet meer wat ik Rowan moet adviseren. Negeren, niks doen weglopen, wel iets terugdoen..... Ga morgen maar weer naar juf. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee.... Begin er zelf agressief om te worden, brrrrr laat ze maar uit mijn buurt blijven............ (wil eigenlijk contact met de ouders op nemen.... maar wil dat wel in overleg met de juf doen)

winnitou schreef:mijn hemel, wat een werk om je in te schrijven bij uwv werkbedrijf. Kennen de meeste functies niet, moet je er een aanvinken anders kun je niet verder. Je moet uren per week in vullen. Heb een periode als docent gewerkt via een uitzendbureau, soms 3, 6 9 of 12 uur in een week en soms weken niet, was op projectbasis. Moet je dus invullen hoeveel uren je per week hebt gewerkt voor die werkgever.....
Er is totaal geen uitwijkmogelijkheid in deze formulieren. Staat bij ca 20 minuten invultijd....haha maak er maar 3 uur van. Je wordt in deze beloont als je geenopleiding en 1 werkgever hebt gehad....
Nicole1995 schreef:Lars kreeg gister al brieven mee om op te geven voor de open lesmiddagen,meteen maar ingevuld en vandaag op de post doen.Gaat wel ff hard nu met alles.Openlesmiddagen lopen ook dwars door de open huis avonden.Wel spannend allemaal hoor voor ze en voor mij ook.
meelen schreef:winnitou schreef:mijn hemel, wat een werk om je in te schrijven bij uwv werkbedrijf. Kennen de meeste functies niet, moet je er een aanvinken anders kun je niet verder. Je moet uren per week in vullen. Heb een periode als docent gewerkt via een uitzendbureau, soms 3, 6 9 of 12 uur in een week en soms weken niet, was op projectbasis. Moet je dus invullen hoeveel uren je per week hebt gewerkt voor die werkgever.....
Er is totaal geen uitwijkmogelijkheid in deze formulieren. Staat bij ca 20 minuten invultijd....haha maak er maar 3 uur van. Je wordt in deze beloont als je geenopleiding en 1 werkgever hebt gehad....
Misschien is het een idee om daar te gaan werken, of bij de soc. dienst. Daar werken ze helemaal langs elkaar heen, en er bestaat geen enige logica.
winnitou schreef:Rowan heeft steeds mot met een jochie uit zijn klas. Was vorig jaar zijn vriendje en en van de zomer stond ie 2 weken bij ons op de camping en waren ze onafscheidelijk. De handen en voeten van dat knulletje zitten erg los en om het minste geringste haalt hij uit. Als Rowan dan wat terugdoet zijn er anderen die meegaan doen. Vandaag ook, staan te met zijn drieen tegen Rowan aan te schoppen. De overblijfjuf geeft die jongens dan een waarschuwing (iedere keer krijgen ze weer een waarschuwing). Weet nu even niet meer wat ik Rowan moet adviseren. Negeren, niks doen weglopen, wel iets terugdoen..... Ga morgen maar weer naar juf. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee.... Begin er zelf agressief om te worden, brrrrr laat ze maar uit mijn buurt blijven............ (wil eigenlijk contact met de ouders op nemen.... maar wil dat wel in overleg met de juf doen)
winnitou schreef:mijn hemel, wat een werk om je in te schrijven bij uwv werkbedrijf. Kennen de meeste functies niet, moet je er een aanvinken anders kun je niet verder. Je moet uren per week in vullen. Heb een periode als docent gewerkt via een uitzendbureau, soms 3, 6 9 of 12 uur in een week en soms weken niet, was op projectbasis. Moet je dus invullen hoeveel uren je per week hebt gewerkt voor die werkgever.....
.