Kirsten_X schreef:Je ziet het niet heel goed hoor:
Paard loopt keurig door, hij heeft amper door dat je er af ligt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
veertj96 schreef:CelinexM schreef:ik wil ook lid worden man
hahahah.
ik ga 8 augustus naar poelenburgh.
yeaaaah.
is jou pony courage, van de stichting true illusion?fionaa schreef:Ik wou Gina meeten.. En Emma, wat nou niet bepaald gebeurt is!
Wel jammer.. Mja.. niks aan te doen, heb dr pony wel ff gezien, en die gene die Wendo mee had, die heb ik wel gezien die kwam net uit zn stal.. Maar weet niet meer wie dat was..
emma en ik hadden je nog wel gezien maar we durfde geen hoi te zeggen omdat je bezig was met longerenKirsten_X schreef:Terug van Poeleburgh! Was helemaal top!
Heb woensdag 1.20 oxer gesprongen met Wendo!!![]()
En hij vond het ook ff leuk om 2 in uitjes in één keer te springen en dan nog een oxer van 1 m erachter zonder galopsprong.
Maarja was helemaal leuk!!
hahaha ja die in uitjesfionaa schreef:want toen liep ik al als een debiel woensdag..
dat had ik nog gezienfionaa schreef:Juisttt! haha! Had gewoon gekunt hoor, had je iets kunnen zeggen over UrsMaar helaaaaaaaaaaaasPindaakaaaaaaaaaaaaaas
Ursula is zo leuk he
Als ik langs haar liep kreeg ze altijd een aai

CelinexM schreef:LieZ_Horses schreef:Mooi toch dat je helemaal trots bent op je pony Fiona?!
Ben me tas voor Poel aan het inpakken, volgens mij heb ik weer teveel mee.
ik ben net klaar met inpakken,
ik denk dat ik ook te veel mee heb![]()
![]()
dus je bent niet de enige![]()