Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amber2202

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:49

de avond is voor mij weer bijna om..
kvind dat het tijd is om bijna naar bed te gaan :P
morgenavond weer avondje thuis en autotheorie leren.. :(
moet dr wat voor doen he. :P
khoop dat ik t in 1x haal want ik wordt helemaal gek van dat stomme geleer! :P
\
Toedelss allemaal!!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:49

jeeeejjj..
nieuwe pagina voor mijjj!!!! :+

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:03

Pres, je bent een dapper wijf. Het maakt inderdaad niets uit van welke vriend Lennox een klap heeft gehad. We weten het niet, het zal raden worden...en wat heb je eraan? De paarden maken zo zelf hun zaken uit en wij mensen hebben er niets mee te maken. Het was idd de verkeerde plek om een trap op te krijgen. Bij paarden is het leven hard, heel hard en ook vaak gevaarlijk. Ik heb er respect voor hoe jij dit opvat.
Ik denk dat Lennox lekker bij Tink en Evita staat te grazen...twee lieve en knappe dames! :P

Aniet, doe je een bietje rustig aan in de kou? Voorzichtig ook met de paardjes......het was hier gisteravond echt glibberig op het erf.

Vandaag was Zaar bij Warenko. Het was stappen in bak, maar Renk houdt niet zo van regen in zijn snuit. En het bleef maar gieten!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 22:34

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:11

Op verzoek van Nietje het weer voor de komende dagen:

Schipluiden - 2 februari 2010 - Vanmiddag in heel het land regen, bij een temperatuur tussen 2 en 5 graden. Morgen is het tijdelijk droger en is er van tijd tot tijd ruimte voor de zon. 's Avonds neemt de bewolking weer toe.

Vanavond trekt de regen langzaam naar het oosten weg en neemt de wind op de meeste plaatsen af naar matig. In de nacht draait de wind naar het noordwesten en naderen er winterse buien vanaf de Noordzee, waar vooral het noordwestelijk kustgebied last van heeft. Ook blijft de wind in deze regio nog duidelijk aanwezig. De minima liggen tussen -1 graden in het noordoosten en +2 graden in het zuidwesten.

Morgen begint de dag nog met een enkele winterse bui in het noordwesten, maar op de meeste plaatsen is het droog. Overdag is het droog en gaat de zon van tijd tot tijd schijnen. In het uiterste zuiden is de bewolking hardnekkig. Er staat een zwakke tot matige westenwind, die aan zee eerst nog even vrij krachtig is. De middagtemperatuur ligt rond 5 graden. Alleen in het noordoosten is het met 2 graden iets kouder.

Donderdag is het wisselend bewolkt en valt er af en toe een beetje lichte regen. De maxima komen uit tussen 4 en 6 graden. Daarbij waait een matige zuidelijke wind, kracht 3 a 4.

Op de lange termijn veel bewolking, af en toe wat zon en bijna elke dag kans op lichte neerslag. De modellen berekenen op dit moment voor de temperatuur een licht stijgende tendens, maar halverwege volgende week is er een grote onzekerheid en kan de temperatuur nog alle kanten op.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:12

Jetta schreef:
Pres, je bent een dapper wijf. Het maakt inderdaad niets uit van welke vriend Lennox een klap heeft gehad. We weten het niet, het zal raden worden...en wat heb je eraan? De paarden maken zo zelf hun zaken uit en wij mensen hebben er niets mee te maken. Het was idd de verkeerde plek om een trap op te krijgen. Bij paarden is het leven hard, heel hard en ook vaak gevaarlijk. Ik heb er respect voor hoe jij dit opvat.
Ik denk dat Lennox lekker bij Tink en Evita staat te grazen...twee lieve en knappe dames! :P

Aniet, doe je een bietje rustig aan in de kou? Voorzichtig ook met de paardjes......het was hier gisteravond echt glibberig op het erf.

Vandaag was Zaar bij Warenko. Het was stappen in bak, maar Renk houdt niet zo van regen in zijn snuit. En het bleef maar gieten!

lennox was altijd wel van de knappe dames ;)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:14

johnvt schreef:

Schipluiden - 2 februari 2010 - Vanmiddag in heel het land regen, bij een temperatuur tussen 2 en 5 graden. Morgen is het tijdelijk droger en is er van tijd tot tijd ruimte voor de zon. 's Avonds neemt de bewolking weer toe.

Vanavond trekt de regen langzaam naar het oosten weg en neemt de wind op de meeste plaatsen af naar matig. In de nacht draait de wind naar het noordwesten en naderen er winterse buien vanaf de Noordzee, waar vooral het noordwestelijk kustgebied last van heeft. Ook blijft de wind in deze regio nog duidelijk aanwezig. De minima liggen tussen -1 graden in het noordoosten en +2 graden in het zuidwesten.

Morgen begint de dag nog met een enkele winterse bui in het noordwesten, maar op de meeste plaatsen is het droog. Overdag is het droog en gaat de zon van tijd tot tijd schijnen. In het uiterste zuiden is de bewolking hardnekkig. Er staat een zwakke tot matige westenwind, die aan zee eerst nog even vrij krachtig is. De middagtemperatuur ligt rond 5 graden. Alleen in het noordoosten is het met 2 graden iets kouder.

Donderdag is het wisselend bewolkt en valt er af en toe een beetje lichte regen. De maxima komen uit tussen 4 en 6 graden. Daarbij waait een matige zuidelijke wind, kracht 3 a 4.

Op de lange termijn veel bewolking, af en toe wat zon en bijna elke dag kans op lichte neerslag. De modellen berekenen op dit moment voor de temperatuur een licht stijgende tendens, maar halverwege volgende week is er een grote onzekerheid en kan de temperatuur nog alle kanten op.

volgens mij maak je een foutje....
ik hoorde toch echt lekker 20 graden met een zonnetje
er word aangeraden om toch een terrasje te pakken met een glasje rose of een biertje.
tot zeer laat heerlijk behagelijk :P

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:15

Princesspres schreef:
johnvt schreef:

volgens mij maak je een foutje....
er word aangeraden om toch een terrasje te pakken met een glasje rose of een biertje.

Waar is dat??

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:17

amber2202 schreef:
de avond is voor mij weer bijna om..
kvind dat het tijd is om bijna naar bed te gaan :P
morgenavond weer avondje thuis en autotheorie leren.. :(
moet dr wat voor doen he. :P
khoop dat ik t in 1x haal want ik wordt helemaal gek van dat stomme geleer! :P
\
Toedelss allemaal!!

weet nog wel toen ik voor me theorie ging (certificaat dan ) en dacht er te licht over :+ beetje boekje ingebladerd maar niet echt gelezen :P hahahah
vet gezakt natuurlijk , en de keer erop weer, had gehoopt zonder te leren het alsnog te halen :P
3 keer is scheepsrecht he , dus toen wel :P

voor mijn auto wel in 1 keer , wilde niet weer afgaan daar 8-)

als ik je moet overhoren dan hoor ik het wel he }>

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:18

pres :volgens mij maak je een foutje....

john :Waar is dat??

pres: rotterdam :P (over een maand of zeven ben ik bang)

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:20

Haha, Pressie toch. Ga slapie doen. Trust

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:24

slaap lekker , ik check nog even mn mail , zie jullie morgen!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 08:06

morning!
Hopen jullie mee dat het rustig is op de zaak vandaag :P dan heb ik lekker de middag vrij :)

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 08:07

morge

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 08:08

he allebij te gelijk

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 08:40

Morning :z

Vandaag herkansing om de heren ff te rijden 8-)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 08:54

morge, ga denk ook maar rijden me fjordje wordt de laatste tijd wat vervelend dus denk dat hij dat wel even nodig heeft.

Press vindt het heel goed dat je er zo over denkt en het helpt ook niet om een ander paard de schuld te geven daar komt hij niet door terug :(

nous tanks voor tank zijn deken af te doen :)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 09:02

guten morgen.

Natuurlijk ligt er weer een nieuw pak sneeuw,tjonge jenge,maar nu schijnt de zon wel.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 10:36

nou bij ons is ut gelukkig weg rotsneeuw ben het zat :(

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 10:40

amandaaa schreef:
nou bij ons is ut gelukkig weg rotsneeuw ben het zat :(

ik ook.. al schijnt t zonnetje nu wel heerlijk!!
Hopelijk is de temp ook beetje lekker, wil vandaag echt wel ff knollies hobbelen hoor :+

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 11:12

ja ik ook ga ik hem is goed in de bak laten lopen :)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 12:22

hihi wilma wat waren we er vroeg bij he :P
zit alweer aan de lunch.
Misschien eerder weg vandaag maar je raad het al, tis best wel druk...
Nou allemaal even duimen draaien want ik wil thuis ff opruimen en daar niet mn vrije donderdag aan verpesten :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 13:15

ben aant duimen voor je Pres! ;)

enne wat het weer betreft..ik vind 6 graden alweer heel wat hoor! alleen die wind moet wegblijven dan voelt t niet zo koud aan :P
en met een zonnetje uit de wind zitten is nog aaaaaardig lekker ;) dus dan zou ik best wel op een terassje willen zitten met een rose zonder nog 7 maanden te moeten wachten :P

haha.. ja precies Pres! ik dnek ook altijd overal wel makkelijk over :P
scheelt dat bij mijn rijschool ik alle herexamens van praktijk gratis krijg :P alleen extra lessen niet ofcourse :P
maar ik doe theorie via internet dus zonder boeken en dan zijn ze aant praten.. en dan hoor je echt van die dingen.. die zoooo logisch zijn! en dan heb je indd t idee dat je t wel weet.. en dan ga ik examentest doen (een gewoon examen die steeds veranderd) en dan ben ik bij 20 vragen maken al beetje gezakt zeg maar :P hahahaha!!!
Maar het is de eerste keer en ik hoop dat het daarbij blijft maar betwijfel t :P

dus ga dr toch mr ff voor zitten.. maar ik heb nog 6 weken dus heb nog even de tijd ;)

Vandaag is wel lekker weertje om te rijden Nous!! :+
vind jammer dat ik dr vandaag niet ben :(
morgen hier en daar buitje dus laten we hopen dat ze stal overslaan O:)

nou mn pauze zit dr weer op.. net 2 tijgerboterhammen met kaas op en zometeen paar smarties :P ff beetje snoepen :P

Werkse voor de mensen die werken en andere fijne middag! :+
ben dr later weeeer!!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 13:17

Oohja Ruinengroep..
ik heb gister bestelling gedaan voor een jollybal.
die komt tussen 1-5 dagen dus dan gaatie de paddock in..
Dan weten jullie dat ;) Is een paarse geloof ik :P Staat goed bij de mannetjes :P hihi
Nou nu ga ik echt weer verder werken :+

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 16:40

niet erg druk hier.