kvind dat het tijd is om bijna naar bed te gaan

morgenavond weer avondje thuis en autotheorie leren..

moet dr wat voor doen he.

khoop dat ik t in 1x haal want ik wordt helemaal gek van dat stomme geleer!

\
Toedelss allemaal!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jetta schreef:Pres, je bent een dapper wijf. Het maakt inderdaad niets uit van welke vriend Lennox een klap heeft gehad. We weten het niet, het zal raden worden...en wat heb je eraan? De paarden maken zo zelf hun zaken uit en wij mensen hebben er niets mee te maken. Het was idd de verkeerde plek om een trap op te krijgen. Bij paarden is het leven hard, heel hard en ook vaak gevaarlijk. Ik heb er respect voor hoe jij dit opvat.
Ik denk dat Lennox lekker bij Tink en Evita staat te grazen...twee lieve en knappe dames!![]()
Aniet, doe je een bietje rustig aan in de kou? Voorzichtig ook met de paardjes......het was hier gisteravond echt glibberig op het erf.
Vandaag was Zaar bij Warenko. Het was stappen in bak, maar Renk houdt niet zo van regen in zijn snuit. En het bleef maar gieten!
johnvt schreef:Op verzoek van Nietje het weer voor de komende dagen:
Schipluiden - 2 februari 2010 - Vanmiddag in heel het land regen, bij een temperatuur tussen 2 en 5 graden. Morgen is het tijdelijk droger en is er van tijd tot tijd ruimte voor de zon. 's Avonds neemt de bewolking weer toe.
Vanavond trekt de regen langzaam naar het oosten weg en neemt de wind op de meeste plaatsen af naar matig. In de nacht draait de wind naar het noordwesten en naderen er winterse buien vanaf de Noordzee, waar vooral het noordwestelijk kustgebied last van heeft. Ook blijft de wind in deze regio nog duidelijk aanwezig. De minima liggen tussen -1 graden in het noordoosten en +2 graden in het zuidwesten.
Morgen begint de dag nog met een enkele winterse bui in het noordwesten, maar op de meeste plaatsen is het droog. Overdag is het droog en gaat de zon van tijd tot tijd schijnen. In het uiterste zuiden is de bewolking hardnekkig. Er staat een zwakke tot matige westenwind, die aan zee eerst nog even vrij krachtig is. De middagtemperatuur ligt rond 5 graden. Alleen in het noordoosten is het met 2 graden iets kouder.
Donderdag is het wisselend bewolkt en valt er af en toe een beetje lichte regen. De maxima komen uit tussen 4 en 6 graden. Daarbij waait een matige zuidelijke wind, kracht 3 a 4.
Op de lange termijn veel bewolking, af en toe wat zon en bijna elke dag kans op lichte neerslag. De modellen berekenen op dit moment voor de temperatuur een licht stijgende tendens, maar halverwege volgende week is er een grote onzekerheid en kan de temperatuur nog alle kanten op.
Princesspres schreef:johnvt schreef:Op verzoek van Nietje het weer voor de komende dagen:
Schipluiden - 2 februari 2010 - Vanmiddag in heel het land regen, bij een temperatuur tussen 2 en 5 graden. Morgen is het tijdelijk droger en is er van tijd tot tijd ruimte voor de zon. 's Avonds neemt de bewolking weer toe.
Vanavond trekt de regen langzaam naar het oosten weg en neemt de wind op de meeste plaatsen af naar matig. In de nacht draait de wind naar het noordwesten en naderen er winterse buien vanaf de Noordzee, waar vooral het noordwestelijk kustgebied last van heeft. Ook blijft de wind in deze regio nog duidelijk aanwezig. De minima liggen tussen -1 graden in het noordoosten en +2 graden in het zuidwesten.
Morgen begint de dag nog met een enkele winterse bui in het noordwesten, maar op de meeste plaatsen is het droog. Overdag is het droog en gaat de zon van tijd tot tijd schijnen. In het uiterste zuiden is de bewolking hardnekkig. Er staat een zwakke tot matige westenwind, die aan zee eerst nog even vrij krachtig is. De middagtemperatuur ligt rond 5 graden. Alleen in het noordoosten is het met 2 graden iets kouder.
Donderdag is het wisselend bewolkt en valt er af en toe een beetje lichte regen. De maxima komen uit tussen 4 en 6 graden. Daarbij waait een matige zuidelijke wind, kracht 3 a 4.
Op de lange termijn veel bewolking, af en toe wat zon en bijna elke dag kans op lichte neerslag. De modellen berekenen op dit moment voor de temperatuur een licht stijgende tendens, maar halverwege volgende week is er een grote onzekerheid en kan de temperatuur nog alle kanten op.
volgens mij maak je een foutje....
ik hoorde toch echt lekker 20 graden met een zonnetje
er word aangeraden om toch een terrasje te pakken met een glasje rose of een biertje.
tot zeer laat heerlijk behagelijk
amber2202 schreef:de avond is voor mij weer bijna om..
kvind dat het tijd is om bijna naar bed te gaan
morgenavond weer avondje thuis en autotheorie leren..
moet dr wat voor doen he.
khoop dat ik t in 1x haal want ik wordt helemaal gek van dat stomme geleer!
\
Toedelss allemaal!!
beetje boekje ingebladerd maar niet echt gelezen
hahahah

dan heb ik lekker de middag vrij

dus dan zou ik best wel op een terassje willen zitten met een rose zonder nog 7 maanden te moeten wachten 

alleen extra lessen niet ofcourse 
hahahaha!!!

ff beetje snoepen 

Is een paarse geloof ik
Staat goed bij de mannetjes
hihi