Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mallow schreef:het houden van dieren en er op rijden zijn toch 2 verschillende dingen. En ik zeg ook niet dat ik er TEGEN ben, want ik rijd zelf mallow ook gewoon. Maar ik heb het er over dat mensen zo makkelijk zeggen ahjo die houd mij nog wel. Paarden geven nou eenmaal niet snel pijn aan, en vaak pas als het al te laat is. Maar als ik dat zeg is het gelijk weer helemaal verkeerd wat ik zeg..
DJoysDesignz schreef:Ik ben er al heel vroeg!!misschien dat ik keer kan vragen om Theo.. maar weet niet of mensen uit onze les erop willen ?
DJoysDesignz schreef:Neemaar ik moet nog leren me benen écht heel stil te houden
sambagirl schreef:Mallow schreef:het houden van dieren en er op rijden zijn toch 2 verschillende dingen. En ik zeg ook niet dat ik er TEGEN ben, want ik rijd zelf mallow ook gewoon. Maar ik heb het er over dat mensen zo makkelijk zeggen ahjo die houd mij nog wel. Paarden geven nou eenmaal niet snel pijn aan, en vaak pas als het al te laat is. Maar als ik dat zeg is het gelijk weer helemaal verkeerd wat ik zeg..
Jij voelt je meteen zo aangevallen? Ik vind het helemaal niet erg om een keer een discussie aan te gaan in een topic, dat hoort er toch ook bij op een forum en je hoeft niet altijd elkaars standpunten te delen. Ik kan heel goed gezellig met iemand omgaan en het toch niet eens zijn met een standpunt, ik zie het los van elkaar.
Zoals jij het ziet is 90-95 kilo te zwaar voor een paard, jouw persoonlijke mening prima. Ik wil met mijn opmerkingen alleen maar aangeven dat je niet per definitie kunt zeggen dat iemand die zwaarder is dus slecht is voor een paard. Dit verschilt per combinatie.