Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gentle1994

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:52

jammer hoor kan ik eindelijk is mee kletsen ;-)
gaat iedereen weg. maar fijne vakantie allemaal

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:53

En een nieuwe pagina vieren natuurlijk! *\o/*

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 01:51

Elise je bent waarschijnlijk al weg, maar als je ons zoekt, wij rijden rond in een bordeaux-rode Dodge minivan! Haha dat je het maar weet, zou echt leuk zijn als we elkaar tegen komen. Wij zitten nu in het Olympische Whistler! Hebben al orka's gezien op een zodiac in Victoria op Vancouver Island, echt een aanrader! Fijne vlucht (ook met Air Transat?, kijk dan uit naar de leuke krullenbol die bedient :9 ) en misschien tot snel! *D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:35

Hee! Wat leuk dat je nog even contact! :)

Zit nu nog thuis, we nemen om 11 uur de trein naar Schiphol! Wij houden btw een reisdagboek bij: http://www.dekokjesincanada.waarbenjij.nu Kan je een beetje kijken of we bij elkaar in de buurt komen! :) Ik zal uitkijken naar de minivan :D

Wij vliegen trouwens met KLM, directe vlucht 8-) Relaxxx, jammer dat ze daar alleen maar oude miepen hebben :\

Jullie veel plezier nog, en we houden contact dmv internetcafés!

Weet je trouwens dat jullie op een hele rare tijd zo posten! :)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 16:22

Hee Hee!

Ook ff een update vanuit de vroege morgen (!!) hier in Canada :) Veilig aangekomen, en Carmen en Birgit: Jullie kunnen ons herkennen aan... Een bordeaux rode Dogde GrandCaravan :=
Mams was bang dat de bagage niet in onze gewone auto zou passen, dus hebben ze maar geubgrate tot een HUGE auto, en bijna precies dezelfde als jullie dus :P

Ons kenteken is btw 942FCH :)

Veel plezier nog, en hopelijk tot ziens in canada dan!

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:02

lieziej schreef:
Hee Hee!

Ook ff een update vanuit de vroege morgen (!!) hier in Canada :) Veilig aangekomen, en Carmen en Birgit: Jullie kunnen ons herkennen aan... Een bordeaux rode Dogde GrandCaravan :=
Mams was bang dat de bagage niet in onze gewone auto zou passen, dus hebben ze maar geubgrate tot een HUGE auto, en bijna precies dezelfde als jullie dus :P

Haha wij hebben dus ook een Bordeaux-rode Dodge Grand Caravan :+ , gehuurd bij dat Dollar op het vliegveld. Chille auto trouwens he?
Inderdaad rare tijden, hier is het natuurlijk 9 uur vroeger, wij zitten nu in Clearwater, op een paar uur door de woestijn rijden vanaf Whistler, zagen al allemaal blushelicopters vliegen. Het is hier ook gortdroog en echt een sauna van een graadje of 35 a 40.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 03:17

JimBeer schreef:
lieziej schreef:
Hee Hee!

Haha wij hebben dus ook een Bordeaux-rode Dodge Grand Caravan :+ , gehuurd bij dat Dollar op het vliegveld. Chille auto trouwens he?
Inderdaad rare tijden, hier is het natuurlijk 9 uur vroeger, wij zitten nu in Clearwater, op een paar uur door de woestijn rijden vanaf Whistler, zagen al allemaal blushelicopters vliegen. Het is hier ook gortdroog en echt een sauna van een graadje of 35 a 40.

Hoii :wave:

Wij zijn trouwens best aso bezig, zo de rest buiten sluiten :P (Sorry jongens! O:) )
Maar idd, die grand caravan is echt TE chill! Wij hebben de achterste bank weggeklapt, en daar ligt allemaal bagage: Wij houden van light travellen :+ Geen idee wat dat dollar ding van jullie is, wij hebben op calgary gevlogen, en jullie zeer waarschijnlijk op vancouver toch? Wij hebben gewoon een Avis auto :P
Wij zijn net uit calgary gekomen en zitten nu hier in Danff, en de eerste Elk is al gespot! :j

Afbeelding

(voor uitgebreid verslag check www.dekokjesincanada.waarbenjij.nu :) )

Ik ben trouwens echt als enige vet moe :( Rot Jetlag!

Tot boktse! :)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 03:17

JimBeer schreef:
lieziej schreef:
Hee Hee!

Hoii :wave:

Wij zijn trouwens best aso bezig, zo de rest buiten sluiten :P (Sorry jongens! O:) )
Maar idd, die grand caravan is echt TE chill! Wij hebben de achterste bank weggeklapt, en daar ligt allemaal bagage: Wij houden van light travellen :+ Geen idee wat dat dollar ding van jullie is, wij hebben op calgary gevlogen, en jullie zeer waarschijnlijk op vancouver toch? Wij hebben gewoon een Avis auto :P
Wij zijn net uit calgary gekomen en zitten nu hier in Danff, en de eerste Elk is al gespot! :j

Afbeelding

(voor uitgebreid verslag check www.dekokjesincanada.waarbenjij.nu :) )

Ik ben trouwens echt als enige vet moe :( Rot Jetlag!

Tot bokse! :)

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 06:45

@ Elise: Banff bedoel je? ;)
Wij zijn morgen in Valemount en overmorgen in Jasper, misschien dat we elkaar daar dan treffen?
Wij zijn vandaag lekker wezen kano-en, best vermoeiend maar wel heel mooi in het Wells Grey Provincial Park, helaas geen beren gezien, wel een apart vleermuisje. En nog even lekker gezwommen hier in het hotel.
Heb ook nog ff autogereden :D :D :D !!! Op een hele verlaten zandweg heb ik een paar honderd meter gemaakt in de grote dodge! (automaatje, dus niet die irritante koppeling) Kwamen we ineens een tegenligger tegen, dus mn pa: 'Rustig naar rechts sturen, hij weet toch niet dat jij je rijbewijs niet hebt :o ' ( is helemaal goed gegaan hoor :+ )

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:57

Hee :)

Sorry dat ik hier even kom inbreken, maar weten jullie of Nathalia op vakantie is? En of ze nog op vakantie naar Zeeland gaat? Ik ken haar van een ander topic, waar ze ook in zat en vorig jaar heb ik haar gemeet op het strand in zeeland. Ze wist niet zeker of ze dit jaar weer ging, ik wel, maar weten jullie dat?

Bedankt :)

adante_2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:14

Nathalia is op vakantie in Italie

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 00:18

Jimb0o schreef:
@ Elise: Banff bedoel je? ;)
Wij zijn morgen in Valemount en overmorgen in Jasper, misschien dat we elkaar daar dan treffen?
Wij zijn vandaag lekker wezen kano-en, best vermoeiend maar wel heel mooi in het Wells Grey Provincial Park, helaas geen beren gezien, wel een apart vleermuisje. En nog even lekker gezwommen hier in het hotel.
Heb ook nog ff autogereden :D :D :D !!! Op een hele verlaten zandweg heb ik een paar honderd meter gemaakt in de grote dodge! (automaatje, dus niet die irritante koppeling) Kwamen we ineens een tegenligger tegen, dus mn pa: 'Rustig naar rechts sturen, hij weet toch niet dat jij je rijbewijs niet hebt :o ' ( is helemaal goed gegaan hoor :+ )

Haha, ja typefoutje :)

Wat stoer zeg, autorijden! :D Ik heb mijn pa ook nog geprobeerd overtehalen, je mag hier rijden vanaf je 16e, en dat zou dan schelen in de les kosten over 2 jaar O:) Maar helaas, verzekering, bla bla bla :P

Vandaag hebben we geraft op de kicking horse river, GAAAAAAAAAF 8-)

Wij zijn overmorgen ook in Jasper! Als je dan ff je kenteken passed, want het stikt hier van de homobusjes (paarse grand caravans ;) )

Tot overmorgen dan waarschijnlijk!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 04:46

Oke, en nu ff een update met de reisplanning ernaast!

morgen (dinsdag 28 juli ) gaan wij van Golden naar Lake Louise
overmorgen (woensdag 29 juli) gaan we over de Icefields Parkway naar Jasper, we zullen dan laat in Jasper zijn.
donderdag 30 juli: Zijn we dan in Jasper
31 juli: zijn we ook in Jasper
1 augustus gaan we dan weg naar Clearwater

Ik weet niet hoeveel nachen jullie in Jasper zijn, maar misschien kunnen we s avonds in een cafe afspreken of zo? :)

Wij zitten in Jasper btw in Pine Bungalows, maar het zou wel HEEEEEEL toevallig zijn als we in hetzelfde zitten ;)

Laat maar ff de kenteken plaat weten, en hoe lang jullie in Jasper verblijven :) xx

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 10:36

adante_2007 schreef:
Nathalia is op vakantie in Italie

Oké, gaat ze nog naar Zeeland of weten jullie dat niet?
Bedankt iig :)

adante_2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 16:08

volgens mij gaat ze niet naar Zeeland voor zover ik weet.

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:28

Wij zijn alweer weg uit uit Jasper, waren daar maar 1 nachtje en we zaten in de Marmot Lodge, waar we s' avonds vlak bij onze kamers een grizzly in de boom zagen! Was ook heel tof!
Zitten nu in Banff, waren nog even in Lake Louise gisteren en we hebben nog gekeken of we een bordeaux-rode dodge caravan zagen met jullie erin, maar er rijden er hier zoveel, echt niet normaal :+
We zien elkaar dus niet meer, dus nog een hele fijne vakantie!
(trouwens whale-watchen in een zodiac is ook echt een aanrader, hebben wij gedaan in Victoria, Vancouver Island)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 02:51

Jimb0o schreef:
Wij zijn alweer weg uit uit Jasper, waren daar maar 1 nachtje en we zaten in de Marmot Lodge, waar we s' avonds vlak bij onze kamers een grizzly in de boom zagen! Was ook heel tof!
Zitten nu in Banff, waren nog even in Lake Louise gisteren en we hebben nog gekeken of we een bordeaux-rode dodge caravan zagen met jullie erin, maar er rijden er hier zoveel, echt niet normaal :+
We zien elkaar dus niet meer, dus nog een hele fijne vakantie!
(trouwens whale-watchen in een zodiac is ook echt een aanrader, hebben wij gedaan in Victoria, Vancouver Island)

Hmm, dacht dat jullie er vanacht nog zouden zijn ;) Wilde net smssen of we zouden gaan afspreken vanavond ergens in Jasper ;) Maar okee, jammer dat we elkaar net hebben gemist!
Veel plezier nog in Banff en het laatste stukje, :j Banff is ook echt heel mooi! Net een europees ski-oord :D

Een grizly? Wow! Wij hebben er helaas nog geen een gezien, en niet eens een zwarte! De kansen worden ook steeds kleiner :(
We hebben trouwens al wel een (zeldzame) Moose gezien *D

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 05:02

Wij zijn net op wild-life-safari geweest, was ook geinig, dit hebben wij allemaal gezien tot nu toe:
- GRIZZLY
- goofers
- ground squirls
- big horn sheep
- pika's
- ospreys
- bold eagles
- chipmunks
- heel veel elks
- herten
- een bever
- en last but not least ORCA's :+

(helaas nog geen zwarte beer, maar die hopen we nog te zien)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 05:18

Dat is zooooo niet eerlijk!
Wij zijn net ook een uur lang in de auto rond wezen rijden, op zoek naar de beren (want die zouden uit de bossen komen tussen 8 en 10) maar nee hoor, behalve langzaamrijdende auto (net als wij toeristen :') ) Geen beren :n Wel overal op de rotonde elks en van die andere herten met zo'n witte kont :P

:oo Ik moet je trouwens wat vertellen, ik PB je wel ;)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:38

Halleluja! Ik hebt weer internet! :)

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:15

zo jullie kunnen al bijna een boek gaan schrijven dames over jullie vakantie.
Zijn jullie elkaar nu ook tegen gekomen of dat nog niet?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 05:08

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:22

waar moet je stemmen dan?
Ik zie het artikel wel maar niet waar je je stem moet uitbrengen?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 04:09

Als je het voorpagina nieuws artikel hebt, kun je in blauw een linkje zien staan, met "klik hier om te stemmen" of zoiets, dan moet je 3 mensen aanvinken, en dan boven op stemmen drukken :)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 02:08

Jimb0o schreef:
Wij zijn net op wild-life-safari geweest, was ook geinig, dit hebben wij allemaal gezien tot nu toe:
- GRIZZLY
- goofers
- ground squirls
- big horn sheep
- pika's
- ospreys
- bold eagles
- chipmunks
- heel veel elks
- herten
- een bever
- en last but not least ORCA's :+

(helaas nog geen zwarte beer, maar die hopen we nog te zien)

Oke, nu ga ik ook even een lijstje aanmaken, binnenkort een whale tour en een bear tour, dus die komen nog :)

-Heel veel Elks idd :')
-White tailed dears
-Cariboo
-Moose
-Lynx ( :D :D )
-Black bear
-Zwarte slang met 2 gele strepen
-de 2 soorten Ground Squirls idd
-Zeesterren (Roze, Paarse, Oranje)
-Rivierotter
-Big horn Sheep
-Paarden :+
-Coyotee
-Bold Eagle

Wij zijn dus wezen paardrijden op zo'n Farm, zooooo vet! Ik had mijn "eigen" vlekjes cowboypaard 8-) Nevano heette hij :D Het was echt lachen, want die paarden gebruiken ze dus nog gewoon om koeien en alles bij elkaar te drijven, en ik mocht dus hekken openmaken, was echt leuk :)

Hoe is het in jullie kant van Canada, het is een beetje stil daar! ;)

Ik vind dat Horse Event gebeuren trouwens vet spannend! Het ziet er steeds meer en meer naar uit dat ik daar een show mag gaan geven! :D :D :j