maar ik weet niet hoe ze het bedoelen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maaikeee schreef:Volg ens mij heb je wel het goede idee in je hoofd ervan kirsten,
alleen na je halve volte b-x, kom je idd bij g uit, en dan oet je wat later beginnen vanaf g naar h toe die volte,
zo lijkt het meer alsof je min of meer in een rechte lijn van g naar h oversteekt
.
zorg wel dat je dus bij H uitkomt..
en niet bij E
P_Tries schreef:Zoals jij het de blz hiervoor geschreven hebt is goed, m.b.t tot de tekening..zorg wel dat je dus bij H uitkomt..
en niet bij E
Maaikeee schreef:Ik las mijn stukje terug en beetje slecht verwoord had ik het kirsten haha ff opnieuw:
Zoals jij het tekende leek het net alsof je van plan was een rechte lijn te maken vanaf g naar h,
maar de bedoeling is dat je vanaf g-h een halve volte maakt, dus NIET in een rechte lijn, maar echt een boog(volte),
zodat je weer bij h uitkomt!
! maar ga ik maar proberen ! Tjee ze bedenken het wel!
je rijd vanaf de G hetzelfde als dat je van B naar X reed..
Zoals je op de tekenening had staan, alleen dan van G naar H een halve volte halve baan, en bij H op de hoefslag komen. en niet zoals bij de tekening bij E 
Maaikeee schreef:Ik las mijn stukje terug en beetje slecht verwoord had ik het kirsten haha ff opnieuw:
Zoals jij het tekende leek het net alsof je van plan was een rechte lijn te maken vanaf g naar h,
maar de bedoeling is dat je vanaf g-h een halve volte maakt, dus NIET in een rechte lijn, maar echt een boog(volte),
zodat je weer bij h uitkomt!
Maaikeee schreef:Haha kirsten nu heb je alle bevestiging die je je kan wensen!

Broccoli schreef:Nou ik wel hoor Ellie![]()
![]()
![]()
Leuk! Wanneer ga je??

If you want me, you got to show me loveeee