heb er echt onwijs zin in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jane_ schreef:Okee..Heb je zondag wedstrijd?
Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Oooh jaa, kirsten!! veel plezier!! (ookal lees je het niet meer)
Noor ben jij dat op die foto's?!Je lijkt er echt niet op
hahaha
Echt lief!
![]()
Trouwensss... goed/slecht nieuws.. Aglona is niet langer mange paard meer.. Ze is verkocht aan Fam. Koster.
Ik vind het wel lekker voor der! Dat manege werkt werd veel te zwaar..
Staat ze nog op de manege of niet meer?
Ahtnamas schreef:Ik vind het echt SUPER voor Mirjam en Aglona (en Frank ook natuurlijk maar die heeft er natuurlijk net ff wat minder mee).
We hadden het er twee weekjes terug nog over met Mirjam, omdat ze bijna iedere dag als enige op Agloontje reed of ze der dan niet kon kopen?!? Maar toen hadden ze het er nog niet over gehad of zo
Ik vind het echt zo leuk!! Mirjam straalde ook gewoon! Maar zo gek is dat niet, zo een toppertje als eigen paard en ze is pas gisteravond verkocht
En ja, ze staat voorlopig nog op de manege.. ik heb niet gevraagd of ze hier blijft...
en eh... betekend dit dat er weer een nieuwe komt? of telde Aglona al niet meer helemaal mee?
* TOen hadden ze het blijkbaar daar over
Manon_S schreef:Abigail van Arabian Fantasie heeft me gevraagd een foto geheel te bewerken,
die word op canvasdoek afgedrukt.
Word een moeilijke, vooral met de benen maar wel érrug gaaf
terorita schreef:als we d'r nog niet zijn, dan mot je maar heel ff wachten..en stel dat Adri d'r loopt , dan zeg je maar dat je met mij mee gaat, en op mij wacht..
anders denkt ie waaattt loopt d'r op m'n erf
Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Okee..Heb je zondag wedstrijd?
Ja.. KNHS

Loopt die al Z

!
.
Maaikeee schreef:Haha dat is idd een aparte tijd om te starten!
Hopelijk blijft troy wakker!![]()
jeetje ik weet me god niet waar ik op moet reageren hoor, iets te veel gepraat haha
Maar iig voor als Kirsten terug komt: GAAAAAF je haar
Echt vet dat je dat gewoon doet!
Zometeen weer lekker rijden!
Hoop stiekem op jumpy, maar zou het ook volkomen logisch vinden als iemand anders der nu op gaat!
En vanavond feest in a'dam!
Flevolander schreef:Oke, ken ik niet !
Maare wel leuk.. Wordt volle bak bij de Groenhorstcup volgend jaar denk ik..
Jij ook ambities om mee te doen ?
P_Tries schreef:Heeee die ken ik wel melis!!Loopt die al Z

Astor schreef:Jaaa lijkt me echt gaaf om mee te doen en vooral ook erg leuk!
Maar ik heb geen startkaart he, en die moet je toch eerst hebben om mee te kunnen doen?
En ik moet natuurlijk een paardje ter beschikking hebben.
Goede keus hoor! 

Leuk..
Als het mag doe ik zo volgend jaar weer mee!