Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 23:05

ik heb geen idee wat ik ervan moet zeggen...ben in elk geval wel super blij dat m'n kiddies het naart zin hebben Lachen

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 23:13

Ik merkte het ook aan Don toen ze weer terug kwam op stal, na goed 5,5 jaar weg geweest te zijn, gelijk dr eigen thuis voelen. Zij is ook eigenlijk nooit sjaggie, oke nu dan vanwege de hormonen, maar onder normale omstandigheden echt niet.

( mss wil ze daarom de trailer niet in, ze wil hier gewoon niet weg )

Baxter, wie weet lopen er wel super goede aardstralen op onze stal, hahahaha .

Een ding is zeker, hier mag het paard, ook echt paard zijn ... Wil hier niet meer weg met me knollie(s)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 12:34

Vanmorgen de enige echte Romeo weer gereden. De superster deed prima alles wat ik vroeg en ik heb dan ook weer echt genoten van die kerel. Super beestje.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 18:12

Ik heb vandaag ook weer super gereden. Ik was met Malvin in het Buytenpark.
Sytze was met de auto naar het park gereden en heeft foto's gemaakt. Cheese!
Malvin was braaf! Toppie!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 18:46

Ik heb gister in de stromende regen staan longeren, waren allebei helemaal zeik en zeik nat Tong uitsteken
Daarna lekker in de binnebak gestapt, gerold en gerommeld en toen waren we weer een beetje droog... vind het stiekem eigenlijk wel wat hebben zo met al die regen (ben alleen wel blij dat mn meisje weer binnenstaat Haha! ) Tong uitsteken

Vanmiddag echt werkelijk héérlijk gereden, ik besef maar weer dubbel hoe een super-superfijn dier ik toch heb, we hebben een paar jaar nodig gehad om elkaar te begrijpen, maar nu heb ik echt het gevoel dat mijn meisje en ik twee handen op 1 buik zijn, ik begrijp haar en zij begrijpt mij... Ik word er gewoon helemaal vrolijk van Haha!
Volgende week waarschijnlijk met Lisanne samen lessen bij haar instructeur, heb even zitten kijken vanmiddag (in de vrieskou Tong uitsteken ) en ben wel gecharmeerd van zijn aanpak! En het moet even gezegd worden: Lisanne je had Tjelle echt superfijn aan het lopen, jullie zijn een mooie combi OK dan!

@Woogy: datzelfde heb ik ook hoor, niet zozeer met de gm, maar gewoon met de manier van paarden houden, dat had ik hetzelfde op de vorige stal en merk dat dat mn meisje erg goed bevalt Lachen
Voor ons echt geen andere manier meer van paarden houden

@Desyma: ik ben benieuwd naar de foto's!

Wie gaan er trouwens allemaal mee doen aan de wedstrijd van 24 oktober?
Tiff en ik wel, maar alleen als het mooi weer is en in de buitenbak, ik ga met Tiff namelijk niet de binnebak in Lachen

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 18:56

Mis ik iets,welke wedstrijd? Clown Op vrijdag?

Wat het ook is,ik doe niet mee,mag pas volgende week weer een beetje gaan rijden en dan het liefst zo min mogelijk in een bak.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:36

wedstrijd klinkt leuk!! maar ik heb duidelijk ook iets gemist.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:42

Wedstrijd? Mijn jasje heb ik al jaren geleden al in een boom gehangen. Ik doe dus ook niet mee.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:45

Al vond ik de kur op muziek vorig jaar wel gezellig!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 19:47

Afbeelding

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:32

Leuk wedstrijd, alleen helaas niet voor ons dit jaar , hahahaha ...

De kur op muziek was inderdaad erg gezellig en super geslaagd.
Afbeelding
foto is een beetje groot, krijg hem niet kleiner

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 20:33

Vanavond naar stal geweest, Donna toch nog even op de dijk gewandeld, ze liep gelukkig weer beter dan gister en ze was uiteraard weer super braaf. Ze geniet gewoon als ze het erf af mag. En dan geniet ik zo van haar ...

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 21:06

@ astrid: thx for tip van gister. Heb glamour er helemaal uit Haha!

Wedstrijd??? weet ook niets van een wedstrijd.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 00:17

Afbeelding

Nou, dit is een van de foto's van de rit van vanmiddag. Echt een superfjord, zo braaf!

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 07:01

Kimbaie schreef:
@ astrid: thx for tip van gister. Heb glamour er helemaal uit Haha!

Wedstrijd??? weet ook niets van een wedstrijd.

Graag gedaan Knipoog Is altijd leuk shoppen met 20% korting. Ik heb alleen zelf een hele gave - en dure - jurk gekocht in een winkel waar geen korting was ... Lekker slim Knipoog

Wedstrijd: we hebben het er al een tijdje geleden op stal over gehad om weer onderlinge dressuurwedstrijden te organiseren. Ik wil dat - samen - met een andere stalgenoot best doen en we hebben het inderdaad over 24 oktober gehad. Alleen komt die datum voor ons - de "organisatoren" - niet goed uit. We zoeken nog naar een nieuwe datum (tenzij iemand anders zich opwerpt om het te organiseren natuurlijk Haha! ). Zodra we een datum hebben zal ik een inschrijfformulier ophangen.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:25

desyma schreef:
Afbeelding

Nou, dit is een van de foto's van de rit van vanmiddag. Echt een superfjord, zo braaf!

Wehhhhhhhhh,ik wil van Tence ook zo`n fotoooooo. Huilen

Ik heb vanmiddag een uurtje opgenomen,ik was het zoooo zat.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 15:45

Heb m meteen maar even op de website gezet Haha!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 16:30

doe er dan nog ene maandje aan vast, dan is m'n pony er helemaal klaar voor Haha!
Erg leuke foto van Malvin!

Heb vanmorgen Pony gedresseert in de buitenbak jawel in de regen en de wind! en ze ging helemaal prima, de linker galop wordt beetje bij beetje beter en rustiger en makkelijker.
Flap weereens gepakt...die heeft een week geen zadel op gehad van de week in de bak gegooid, gister even en meer niet. Ze gedroeg zich prima! heerlijk gereden met d'r.
Tag is weer kreupel Verdrietig nu is ze het echt flink, komende week maar alleen stappen aan de hand en niet naar buiten.
Heb vandaag een meid gehad die d'r wilde verzorgen super meid, en de klik met ouwe Tag was er ook. Ze heet Sabrina dus als je d'r ziet wandelen met m'n knollie kun je d'r begroeten Knipoog
Moemsie heeft weer gelest met Flashy en het gaat steeds beter, we hebben nou al een stuur en een relaxte houding. Begin december gaan we een zadeltje aanschaffen voor hem en dan gaan we echt serieus aan het werk met ze.
Pony en Flash hebben daarna nog dik een uur in het kamp mogen ravotten terwijl we aan het invetten waren hadden we twee lijnen dicht gezet en Tag d'r box open, die vermaakte zich prima met af en toe een wandeltje kijken wat we deden en terug d'r hokkie in. Toen ik vervolgens die twee kleuters binnen zette besloot Pony maar bij Tag in de box te gaan staan en samen knus hooi eten...mutsjes.

Al met al een heerlijke productieve dag, alles is weer gevet en schoon en opgeruimd.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 16:51

Jammer dat Tag nog maar niet beter wil lopen.

Met tence heb ik de weergoden getrotseerd in de oude buitenbak.Ik kan weinig anders nog met hem en stappen aan de hand gaat niet zo makkelijk met mijn pootjes.Zeker niet als ik gewerkt heb.

Maar ik had het idee dat Tence het niet eens zo heel vervelend vond,hij vond het water dat er lag wel geinig,liep lekker rond te stampen.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 17:01

ruitje schreef:
Heb m meteen maar even op de website gezet Haha!

Ik heb de website van de Groene Meer bezocht. Leuk dat Malvin en ik er nu ook op staan!
Het zijn trouwens allemaal leuke foto's. Ik had er een aantal nog niet gezien. Leuk geluid ook bij de site!
@Taverno; als je paard er weer klaar voor is (en jij ook Tong uitsteken) gaan we weer samen richting Buytenpark.
Sytze wil vast nog wel een keer foto's maken Cheese!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 17:05

Dees we staan ook nog samen op de website Haha! Leuk,ik had een aantal foto`s ook nog niet gezien.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 18:53

Ja, ik heb m pas weer bijgewerkt... Was iets wat ik pas een half jaar al moest doen ofzo Clown ... haha, beter laat dan nooit ofzo Haha!

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:03

ruitje schreef:
Ja, ik heb m pas weer bijgewerkt... Was iets wat ik pas een half jaar al moest doen ofzo Clown ... haha, beter laat dan nooit ofzo Haha!

Site ziet er goed uit !

En een super mooie foto van Malvin Knipoog

Verder heel weinig te melden; wat een verschrikkelijk prutweer Huilen

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:20

Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik ook nog een filmpje van Ultime ( en ik denk Dior) erop zal zetten, die staat op youtube... Maar ben bang dat hij dan wat traag wordt.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:38

Dan probeer je het toch eerst en als hij traag wordt haal je ze er gewoon weer af.Of denk ik dan te simpel?