En nee, ik bel maandag weer voor een plekje voor komende vrijdag.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Of sterren kijken ofzo.
Citaat:Na hun val in Varsseveld gaf Annemiek Wieken de zevenjarige Zara Slottie ( v. Roven xx) in Ströhen een fijn rondje voor het vertrouwen. De combinatie is in voorbereiding op het WK voor jonge paarden in Le Lion d’Angers. In de sterk bezette Duitse CIC1* finishte Wieken net buiten de prijzen op een 27ste plaats.
Maar denk dat Ini dit allemaal wel weet, ze zijn nog steeds eigenaar van Zara dus ze zullen alles wel nauw gezet volgen. Kan me nog herinneren dat ze laatst nog een keer naar een wedstrijd gingen kijken van der. Wel cool dat ze ook een eventingpaard in de top hebben lopen! 
Ik zou het wel weten, een buitenrit/trektocht door de Schotse Hooglanden? Ik zeg doen!
Ik kon hier overigens wel op polo gaan, maar dat is niet helemaal mijn sport denk ik zo
. Bovendien heb ik ook geen paardrijspullen meegenomen, dus ik moet maar gewoon een beetje geduld hebben en genieten van jullie verhalen, hihi. Hoe gaat het trouwens met het veulentje van On Time? Is 'ie weer helemaal gezond?
Maar in Engeland kan je vast ook goed paardrijden! In Ierland kon het ook.
Haha, maar oké geen paardrij spullen mee, dat wordt een probleem.
Met het veulentje van On Time gaat het geloof ik goed! Springt lekker rond in de wei en alles. Zal vrijdag eens even kijken.
Leuk dat het goed gaat met het veulentje, ben benieuwd hoe die er over 3 jaar uitziet!
College heb ik al gehad! Ik wacht nu op een afspraak dus ik verveel me nogal
. Maar over 5 minuutjes kan ik eindelijk weg, haha! Veel plezier vrijdag! Hoop dat je een rozewolkenkanjerles hebt of eindelijk toch op Okke mag, ook al is het vrijdag!
Succes met je afspraak!
Maarrrrr, het ging al wel lekkerder als de vorige keer. Hij was iets meer ontspannen, wijken ging weer super. Alleen dat schouder binnenwaarts schouder voor... echt, dat is echt lastig. Al die dingen die je tegelijk moet doen! Hem naar binnen laten kijken maar wel je buitenteugel erbij houden (1e punt waar het mis gaat) Dan met je binnenbeen drijven zodat die wel met zijn achterhand op de hoefslag blijft maar weer genoeg met je buitenbeen drijven zodat die wel met zijn voorkant van de hoefslag gaat. Arg!
Maar het ging stukje bij beetje wel wat beter. Galop ging iets minder, hij was niet goed voorwaarts en als ik dan tikken gaf reageerde die ook niet echt. Tot op een bepaald punt in de 2e galop, opeens voelde ik hem versnellen en we gingen net langs het huisje en ik voel hem gewoon opbollen als een bal, dus ik knijp mijn knieeen aan, geef hem been zodat die wel voorwaarts moet en hou hem tegelijkertijd van voor goed vast en piew... de bok was afgewend.
PM had daarvoor bijna iemand eraf gegooid. Ze had al 2 rondjes gegaloppeerd en opeens sprong die opzij en gaf die een paar enorm hoge bokken, het meisje hing er al naast mar op de 1 of andere magische manier trok ze zich aan de teugels omhoog en kon ze blijven zitten. Respect.