Tot de 27graden oke
Lekker kleurtje fijne tempratuur.Warmer niet
Dan val ik van mijn paard. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lekker kleurtje fijne tempratuur.
Dan val ik van mijn paard. _Anneke_ schreef:zouden er weer hittegolven komen?? lijkt me trouwens niet echt fijn tijden een JT...
Marije112 schreef:_Anneke_ schreef:zouden er weer hittegolven komen?? lijkt me trouwens niet echt fijn tijden een JT...
Wij hadden vorige jaar die ene week dat het zo extreem heet was jt.
In de bossen viel 't best mee, en door de hitte moesten we om 5 uur op, om om 6 uur op je paard te zitten. Heeft ook iets apparts
Hadden we net (helaas) de enigste week met regen
kan iig niet wachten tot vakantie (H)
. Ik ben er even 3 dagen niet.. gelijk 8 pagina's leeswerk

vikingverie Marije112 schreef:Geef mij maar gewoon de hele vakantie van dat tropische weer.
Weet je vorige jaar nog ingrid?

lalunique schreef:ik ga morgen op slaapkamp voor leskinderen
Ingridje16 schreef:Marije112 schreef:Geef mij maar gewoon de hele vakantie van dat tropische weer.
zo vorig jaar ginge we serieus al om 7 uur s;ochtends weg omdat het s'middags te warm was. We hadden helemaal een tropen rooster
Dat was echt niet lekker meer gewoon
5 uur eruit
. Amrah schreef:Zou bij mij vorig jaar geen probleem zijn geweestHadden we net (helaas) de enigste week met regen
xchristienx schreef:tnxvikingverie
een yaraa bedoel je met h. lyceum -> het huygens lyceum in voorburg ?? :S
het Haarlemmermeerlyeum in Hoofddorp
Tess_Liss schreef:Als je je bord, beker en bestek meeneemt is dat dan voor de hele week of alleen voor als je op JT bent?
MhoudvnT schreef:xchristienx schreef:tnxvikingverie
een yaraa bedoel je met h. lyceum -> het huygens lyceum in voorburg ?? :S
neehet Haarlemmermeerlyeum in Hoofddorp
Tess_Liss schreef:Als je je bord, beker en bestek meeneemt is dat dan voor de hele week of alleen voor als je op JT bent?
Ingridje16 schreef:Marije112 schreef:Geef mij maar gewoon de hele vakantie van dat tropische weer.
zo vorig jaar ginge we serieus al om 7 uur s;ochtends weg omdat het s'middags te warm was. We hadden helemaal een tropen rooster
Dat we pas om 12 uur s'nachts bij bartels aan kwamen en om 5 uur in de ochtend daar ons paard alweer stonden te poetsen
Iriis_ schreef:Ingridje16 schreef:
Niet lekker?!
Ohhh ik vond het geweldig!Dat we pas om 12 uur s'nachts bij bartels aan kwamen en om 5 uur in de ochtend daar ons paard alweer stonden te poetsen
![]()
Toen heb ik nog 60 hoeven uit staan krabben