Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JuuLePuuL schreef:Ik ga er niet op in omdat ik juist wel weet hoe het er nu aan toe gaat en omdat ik het niet nuttig en onzin vind om daar een heel topic mee te vullen.
Volgens mij ben ik de oudste op dit topic... en de wijste natuurlijk![]()
.
.
.
.
En ik ken de paarden en ponys inderdaad en heb genoeg ervaring en kennis om te zien dat het niet met elk paard vooruit gaat...dus ik zeg niet zomaar wat, net als Rianne en Lydia.JuuLePuuL schreef:* Is even stil...
Ik rij [o nee, reed] al 15 jaar op de manege als het niet meer is en ben opgegroeid als het ware met bepaalde paarden en pony's. Als ik nu op de manege kom dan ga ik bij bepaalde paarden gewoon de stal in, dat kan niemand mij verbieden...
Maar leuk voor iedereen dat je al een band krijgt met je paard! Dat heb ik zelf ook, is erg leuk!
..
Het hielp echt, dat kon je gelijk al merken! Je mag wel instructrice worden

Maar lesgeven.... hed daar echt geen geduld voor...
RianneH schreef:Hahaha, dankje maar alles komt dankzij Mariska
Hoop dat je me niet vervelend vondMaar lesgeven.... hed daar echt geen geduld voor...

.
.
en een van de vunzigste...
mag dat eigelijk wel die namen hier
.
vind hem wel vet
. 
RianneH schreef:@hatiskidildo![]()
Ik heb even in je profiel gespiekt, en zag de eerste foto's van dironja. Die zijn toch niet op de manege gemaakt? Of verbeeld ik me dat nou?
Waarom heb jij trouwens voor Dironja gekozen? Ben wel benieuwd daarnaar
.
. JuuLePuuL schreef:Ja, dat viel mij ook al op! ken jij Dironja al voordat ze op de lwd-manege kwam?
de medeleaser komt dus ook van die andere manege en reed daar al zo'n 2 jr. geloof ik op haar.
.